kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

اخبار ورزش جهان



جشن قهرمانی زنیت و لباس جالب آزمون
تیم زنیت یک‌شنبه شب پس از پایان دیدار برابر زسکا مسکو جشن قهرمانی گرفت.
 زنیت هفته پیش با شکست لوکوموتیو قهرمانی‌اش در لیگ یک روسیه را قطعی کرد. تیم سردار آزمون یک‌شنبه شب پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل زسکا مسکو در میان هوادارانش جشن قهرمانی گرفت. مهاجم ایرانی با لباس ترکمنی در این جشن حاضر شد. این نخستین قهرمانی آزمون در رقابت‌های باشگاهی اروپایی بود.
3 دارنده کفش طلای انگلیس از آفریقا!
سه دارنده کفش طلای فوتبال انگلیس از قاره آفریقا هستند.
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب برگزار شد و تیم منچستر سیتی قهرمان شد و لیورپول به نایب قهرمانی بسنده کرد.
در پایان این فصل از رقابت‌ها، 3 بازیکن به طور مشترک کفش طلا را بدست آوردند. بر این اساس محمد صلاح، پیر امیریک اوبامیانگ و سادیو مانه هر کدام 22 گل به ثمر رساندند.
نقطه مشترک این سه ستاره، این است که هر کدام از آنها ستاره‌های قاره سیاه و آفریقا است که موفق شدند این عنوان را بدست آورند.

اخراج سرمربی جهانبخش از برایتون
مسئولان باشگاه برایتون، کریس هیتون را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند.
به گزارش گاردینف با پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس، مسئولان باشگاه برایتون، کریس هیتون سرمربی این تیم را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند. او توانست برایتون را در جام حذفی به نیمه نهایی برساند که در نهایت مغلوب منچسترسیتی شد ولی در لیگ برتر نتایج چندان خوبی کسب نکرد.این مربی در ۲۳ دیدار اخیر خود تنها به ۳ برد دست یافته بود و همین نتایج ضعیف باعث شد تا از او سمت سرمربیگری برایتون برکنار شود.هیتون در سال ۲۰۱۴ هدایت برایتون را بر عهده گرفت و توانست این تیم را در سال ۲۰۱۷ به لیگ برتر برساند.
سایت باشگاه برایتون با تأیید این خبر نوشت: این یکی از سخت‌ترین تصمیمات مدیران باشگاه بود که این مربی را برکنار کنند و در ادامه برای هیتون آرزوی موفقیت کرده است. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در تیم برایتون زیر نظر این مربی کار کرد و باید دید با رفتن هیتون، چه مربی هدایت برایتون را بر عهده می‌گیرد و چه برنامه‌ای برای بازیکن ایرانی دارد.
باروس وارد MMA می‌شود
کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان قصد دارد که یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.
جردن باروس، کشتی گیر آمریکایی و قهرمان المپیک و جهان گفت قصد دارد که یک بار شانس خود را در هنرهای رزمی MMA امتحان کند.
باروس 30 ساله و دارنده یک مدال طلای المپیک و چهار مدال طلای جهان پس از شرکت در مسابقات «کشتی در خیابان» در این مورد اظهار داشت: من مطمئن هستم که می‌توانم در مبارزات UFC به موفقیت برسم اما این بدان معنا نیست که می‌خواهم در این مسابقات به میدان بروم و خودم را ثابت کنم.
وی خاطر نشان کرد: در ورزش‌های رزمی شما نمی‌توانید تنها بر مهارت کشتی متکی بوده و باید به هنرهای این ورزش هم آشنا باشید اما می‌خواهم یکبار شانس خود را در MMA امتحان کنم.