تخفیف ویژه به مشتریان با ادب
صاحب یک کافی شاپ تخفیف خود را براساس ادب افراد تنظیم کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مالک یک کافی شاپ که از دست مشتریان بیادب خود خسته شده بود برای رفع این مشکل ایدهای جالب به ذهنش رسید. «آستین سیمز» برای حل این مشکل تصمیم گرفت تا از کسانی که بیادب هستند پول بیشتری دریافت کند.
وی سعی کرد با نصب تابلویی به مشتریانی که برخورد بدی دارند بفهماند که هر مشتری که باادبتر باشد تخفیف بیشتری میگیرد.
بر روی تابلوی نصب شده در کافی شاپ این مرد نوشته شده بود: «یک قهوه»: ۵ دلار، «یک قهوه لطفا»: ۳ دلار و «سلام، یک قهوه لطفا»: 1/75 دلار.