kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

دستگیری 7 مدیر و معاون متخلف شهرداری اهواز

4 مدیر و 3 معاون شهرداری اهواز به دلیل تخلفات مالی از سوی مراجع امنیتی دستگیر شدند.


اهواز - خبرنگار کیهان:

شهردار یکی از مناطق، مدیر یکی از سازمان‌های شهرداری اهواز و همچنین مدیر یکی از ادارات مهم شهرداری که چندی پیش توسط شهردار اهواز از سمتش عزل شده بود و نیز سه تن از معاونان یکی از این مدیران متخلف از جمله افراد دستگیر شده هستند.
گفته می‌شود پرونده تخلفات برخی افراد در شهرداری به شکل جدی در دستگاه قضائی در حال بررسی و رسیدگی است و تعدادی از اعضای شورای شهر که با افراد متخلف در ارتباط بوده‌اند نیز برای ادای توضیحات به دستگاه قضائی احضار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تعداد دستگیرشدگان در روزهای آتی افزایش یابد.
این در حالی است که در ماه‌های اخیر تذکراتی در خصوص عزل و برکناری افراد خاطی به شهردار اهواز داده شده بود اما به نظر می‌رسد سیستم غلط و ارتباطات موجود و برخی بده‌وبستان‌ها اجازه برخورد با افراد خاطی را از مدیریت ارشد این سازمان گرفته است.انتصاب مدیران در جایگاه‌های حساس با سفارش و فشار و لابی‌گری‌های خارج از عرف همچون بختکی بر شهرداری اهواز و برخی از بخش‌های سیستم اداری استان خوزستان سایه افکنده که نتیجه‌ای جز فساد و تخلف برای شهر و مردم دربر ندارد.
انتشار اخبار دستگیری گسترده مدیران شهرداری اهواز موجی از بی‌اعتمادی و ناامیدی در میان مردم به وجود آورده است که می‌طلبد اعضای شورای شهر به وظایف قانونی خود برای روشن شدن ذهن مردم در خصوص ابعاد این فساد عمل کنند.