kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
آیت‌الله نوری همدانی:

اجماع نیروهای انقلابی ضروری است

استاد درس خارج حوزه بر اجماع نیروهای انقلابی در انتخابات تأکید کرد و گفت: اگر هر گروهی بخواهد یک نفر را معرفی کند، این شکست است، باید با فداکاری، فکر و از خودگذشتی تمام انقلابی‌ها در یک نفر اجماع کنند.



به گزارش رسا، این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه باید سعی شود حداکثر مردم در انتخابات شرکت کنند، گفت: دشمنان اسلام قبل از انقلاب سعی می‌کردند این گونه تبلیغ کنند که دین اسلام پاسخگوی احتیاجات مردم در همه ابعاد نیست.
وی که در دیدار مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه امام راحل با این انقلاب ثابت کرد که اسلام می‌تواند پاسخگوی کل جهان در همه زمینه‌ها باشد و تمام احتیاجات بشر را پاسخگو است، افزود: ما با این منطق و نظام پیش آمده‌ایم و مردم هم شیفته این اسلام هستند.
آیت الله نوری همدانی بر اجماع نیروهای انقلابی تأکید کرد و ادامه داد: تمام کسانی که مسئولیت دارند باید امنیت، عدالت و فراوانی نعمت را برای مردم فراهم کنند؛ معیارها مشخص است و باید برای این معیارها یک اجماع صورت گیرد و همه انقلابی‌ها با فداکاری یک نفر را معرفی کنند و اگر تشتت باشد، مسلما شکست خواهند خورد.
استاد درس خارج حوزه با انتقاد از توجیهات مسئولان در برخورد با مشکلات، گفت: اینکه کسی از ابتدای کار فقط از قبلی‌ها انتقاد کند و نتواند کاری پیش ببرد، یا بگوید که همه چیز از اول خراب بوده است، اشتباه است و هر کس در توان خود باید کار کند؛ دشمان اسلام و انقلاب این حرف‌ها را سوژه کوبیدن ما قرار می‌دهند.
این مرجع تقلید تأکید کرد: اگر از اول فقط یک نفر را انتخاب کنیم، موفق خواهیم بود؛ اگر هر گروهی بخواهد یک نفر را معرفی کند، این شکست است، باید با فداکاری، فکر و از خودگذشتی تمام انقلابی‌ها در یک نفر اجماع کنند و ما هم برای توفیق کسانی که در این راه قدم گذاشته‌اند دعا می‌کنیم.