kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
ادامه انتخاب خزانه‌دار برای کمیته ملی المپیک

دبیر کمیته: سال آینده تصمیم گیری می کنیم!

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: تا پایان سال قرار است سرپرست خزانه‌داری را انتخاب کنیم و برای انتخابات این پست سال آینده تصمیم می‌گیریم.



شاهرخ شهنازی درباره تعداد کاروان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و اینکه برخی رشته‌ها مثل تیراندازی، دوومیدانی خواستار افزایش سهمیه هستند و اینکه آیا واترپلو هم به این بازیها اعزام خواهد شد، گفت: تعداد نفرات اعزامی قرار است هفته آینده نهایی شود. درباره واترپلو فعلا نظر جمع این است که به این بازیها اعزام شود، اما درباره سایر رشته‌ها تا هفته آینده تصمیم می‌گیریم.
دبیر کمیته ملی المپیک در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی براینکه در نشست ستاد تصمیم نهایی گرفته می‌شود و وزیر ورزش هم حضور خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: تاریخ جلسه ستاد از وزارتخانه اعلام می‌شود. اگر جلسه ستاد برگزار نشد، با هماهنگی ستاد تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که خزانه‌داری کل کشور خادم را به عنوان سرپرست قبول نکرد، اگر در انتخابات سال آینده نامزدها کارمند دولت نبودند، تکلیف چیست، عنوان کرد: طبق اساسنامه خزانه‌دار باید کارمند دولت باشد، بالاخره برای این کار هم یک راهی پیدا خواهد شد. تا قبل از پایان سال احتمالا یک نفر به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود اما برای برگزاری انتخابات برای مشخص شدن خزانه‌دار سال آینده تصمیم می‌گیریم.
دبیر کمیته ملی المپیک در ادامه در پاسخ به این سؤال که شنیده شده اعضای مجمع عمومی کمیته همان نفراتی هستند که در مجمع اردیبهشت شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ما تغییرات زیادی در اسامی شرکت کنندگان برای نماینده مربیان و ورزشکاران ندادیم و تقریبا 90 درصد همان افراد قبل هستند، اما ممکن است در بخش مربیان یکی دو مربی از گردونه فعالیت خارج شده باشند مثل تکواندو که نفر دیگری را انتخاب خواهیم کرد.
شهنازی همچنین در پاسخ به این سؤال که مطرح شده بود قرار است انتخاب خبرگان ورزشی برای انتخابات کمیته المپیک به وزیر ورزش سپرده شود، آیا این تصمیم نهایی شد یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع فعلا در حال بررسی است به جمع‌بندی نهایی برسیم اعلام می‌کنیم.
دبیر کمیته ملی المپیک در پایان درباره بودجه بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: برای بازی‌های کشورهای اسلامی که قطعا به بودجه نیاز داریم. همچنین بودجه واریزی در سال 95 نیز از سوی کمیته در حال پیگیری است.