kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

اخبار کوتاه از فوتبال



مختومه شدن پرونده‌ شکایت بازیکنان خارجی استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید هیچ خطری از جانب شکایت بازیکنان این باشگاه را تهدید نمی‌کند. سیدرضا افتخاری ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر این تیم گفت: در آستانه سال جدید ضمن تبریک سال نو و پیروزی‌های درخشان تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و تشکر از همه هواداران عزیز تیم استقلال به خاطر حمایت‌های آنان باید بگویم که با اقدامات مؤثر و بموقع انجام شده در روزهای اخیر، مطالبات بازیکنان خارجی که از گذشته باقی مانده بود و باشگاه را تهدید می‌کرد به شرح ذیل اقدام شد:١- مبلغ یک میلیارد تومان بابت لیام ردی وهلمکه، پرداخت و پرونده آنان مختومه شد.٢- با توافق انجام شده مقرر شد مطالبات ساموئل درسه قسط پرداخت شود که قسط اول آن به مبلغ یکصد هزار دلار دیروز پرداخت شد.٣- درمورد پرونده پرو پئیچ، وکیل ایتالیائی باشگاه ازطریق دادگاه عالی فیفا درخواست تجدید نظر کرده که رسیدگی به آن بیش از یک سال طول می‌کشد، بنابراین درحال حاضر هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند.
برانکو: هنوز در مورد رضاییان تصمیم نگرفتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد هنوز هیچ تصمیمی در مورد رامین رضاییان نگرفته است.برانکو ایوانکوویچ در اولین تمرین پرسپولیس پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، درباره بازیکنانی که در تمرین گروهی حضور نداشتند به صحبت پرداخت و اظهار کرد: وحید امیری به پایش ضربه‌ای خورده که به احتمال زیاد این مشکل رفع می‌شود. مشکل اصلی ما در حال‌ حاضر سید جلال حسینی است که امروز و فردا شرایط او را بررسی می‌کنیم و اگر در بازی مقابل نفت حضور نداشته باشد با کمبود زیادی مواجه می‌شویم. همچنین سروش رفیعی از ناحیه مچ کمی مشکل دارد که مصدومیت خاصی نیست. انگشت بیرانوند هم در رفت که ایگور شکسته بندی بلد بود و انگشت را جا انداخت. رامین رضاییان هم فعلا محروم است و هنوز درباره آن تصمیم نگرفتیم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مشکل رامین رضاییان از قبل وجود داشته است یا فقط در اردوی این تیم در دوبی حاشیه سازی‌ها به وجود آمد نیز گفت‌: درگیری رامین رضاییان و علیپور را ندیدم ولی کریم باقری در آن صحنه حضور داشت و به موقع واکنش نشان داد. در جلسه‌ای که پس از این درگیری داشتیم، تصمیم گرفتیم رامین رضاییان را در اختیار باشگاه قرار بدهیم. از کریم باقری هم تشکر می‌کنم که با این واکنش خود به درگیری خاتمه داد.برانکو درباره بازی پرسپولیس مقابل نفت در چارچوب لیگ برتر هم خاطر نشان کرد: در این بازی به این دلیل که حداقل پنج بازیکنمان حضور ندارند، مشکل زیادی داریم.
تکلیف قهرمانی لیگ فوتسال به هفته آخر کشید
با شکست گیتی‌پسند اصفهان، تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال هفته آینده مشخص خواهد شد.هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 دیروز به صورت همزمان آغاز شد و در حساس‌ترین دیدار حفاری اهواز با نتیجه سه بر یک موفق شد گیتی‌پسند اصفهان را از پیش رو بردارد.
در این بازی پرحاشیه گیتی‌پسندی‌ها سه بار در اعتراض به پرتاب نارنجک به رختکن رفتند. این تیم با باخت دیروز 57 امتیازی ماند و تکلیف قهرمانی‌اش به هفته آخر کشید. دبیری تبریز هم با نتیجه دو بر یک دانشگاه آزاد تهران را مغلوب کرد تا با اختلاف یک امتیاز شانس دوم قهرمانی باقی بماند. دانشگاه آزاد هم با این شکست به لیگ دسته یک سقوط کرد.در آخرین بازی هفته نیز یاسین پیشرو قم از ساعت 18 باید رودرروی شهرداری ساوه قرار می‌گرفت اما این تیم وارد زمین نشد.