kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

تمهیدات ناجا برای سفر امن زائران «راهیان نور» جنوب

دبیر قرارگاه راهیان نور ناجا از تمهیدات این قرارگاه برای سفر امن و مطمئن زائران راهیان نورجنوب در ایام اسفند و فروردین ماه خبر داد.


سردار صادق معینی با اشاره به برگزاری جلسات نیروی انتظامی به منظور برگزاری باشکوه این برنامه فرهنگی، به تسنیم گفت: در همین خصوص هماهنگی‌های لازم را با کلیه یگان‌های امنیتی و انتظامی به خصوص مرزبانی ناجا و فرماندهی انتظامی استان خوزستان برای تأمین امنیت کاروان‌های راهیان نور در مسیرهای تردد، محل اسکان و یادمانهای دوران دفاع مقدس و همچنین هماهنگی‌های لازم با پلیس‌راه و راهور ناجا برای کنترل و نظم آمد و شد جاده‌ها و مسیرهای تردد کاروان‌های راهیان نور معمول کرده و ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت برنامه راهیان نور برقرار شده است.
معینی ادامه داد: به منظور امنیت کاروان‌های راهیان نور ضمن صدور دستورالعمل تشدید برنامه ترافیکی، امنیتی و انتظامی به کلیه عوامل انتظامی و راهور تاکید شده است از تردد کاروان‌های راهیان نور در ساعات پایانی شب در محورها و جاده‌های پرخطر جلوگیری و با رانندگان متخلف نیز برابر قوانین و مقررات برخورد شود. همچنین کلیه فرماندهان و کارکنان ناجا به خصوص فرماندهی انتظامی استان‏های خوزستان و ایلام و همچنین فرمانده مرزبانی و دریابانی آن استان‌ها با تمام توان و امکانات در خدمت زائران راهیان نور هستند تا این برنامه عظیم فرهنگی با شکوه و بدون حتی کوچکترین مشکل برگزار شود. وی برپایی ایستگاه‌های مختلف در امور انتظامی و آمد و شد به منظور بررسی، پیگیری و رفع مشکلات زائران راهیان نور را از دیگر برنامه‌های قرارگاه راهیان نور ناجا برشمرد.