kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو:

۵ هزار سایت غیرمجاز تبلیغات کالاهای سلامت فیلتر شد

مدیرکل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، گفت: بیش از پنج هزار سایت غیرمجاز در زمینه تبلیغات کالاهای سلامت فیلتر و ردیابی شده‌اند.



به گزارش مهر، شهریار اسلامی‌تبار در اولین کارگاه هم‌اندیشی مقابله با قاچاق و تقلب کالاهای سلامت محور، گفت: بیش از پنج هزار سایت غیرمجاز که در زمینه تبلیغات کالاهای سلامت فعالیت داشته‌اند با همکاری پلیس فتا، فیلتر و ردیابی شده‌اند و این موضوع با جدیت ادامه دارد و فرآورده‌هایی که از طریق رسانه ملی تبلیغات داشته و دارند نیز رصد می‌شوند.
اسلامی‌تبار گفت: با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در زمینه مبارزه با قاچاق همکاری‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و این همکاری‌ها تقویت خواهد شد.
وی ادامه داد: دفتر امور حقوقی و بازرسی سازمان غذا و دارو بر حسب وظایف قانونی خود بر اساس عدالت حرکت می‌کند و سعی می‌کنیم تمامی امور مربوطه را به خصوص در حوزه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت در سراسر کشور به درستی انجام دهیم و سلامت مردم به خطر نیفتند و کارشناسان استانی نیز نهایت توان خود را در این زمینه به‌کار بگیرند.
مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه قاچاق و تقلب در کالاهای سلامت یکی از مصادیق و مظاهر اصلی فساد است، افزود: دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی را در زمینه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت به حدود ۸۰ سازمان و وزارتخانه منعکس می‌نماید.