kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
با پیام فرمانده سپاه پاسداران انجام شد

بهره‌برداری از 415 مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب شرق کشور

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌۴۱۵ مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب شرق کشور را در منطقه سیستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.



سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم افتتاح 415 واحد مسکن مددجویان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده، اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی توسط سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی جنوب شرق کشور انجام شده که احداث مسکن برای مددجویان محروم از جمله این اقدامات است.
وی ادامه داد: البته حرکت سپاه در مسیر محرومیت‌زدایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم دولت‌ها به اهمیت این اقدامات توجه و در این راستا با سپاه همکاری کنند؛ تا محرومیت‌زایی با سرعت و قوت بسیار بالایی پیش رود. پروژه‌های افتتاح شده شامل 150 خانه محروم در محدوده قرارگاه «شهید هراتی» (منطقه عمومی سیستان و  جنوب خراسان جنوبی)، 80 خانه محروم در محدوده قرارگاه «شهید میرحسینی» (شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه)، 80 خانه محروم در محدوده قرارگاه «شهید معمار» (غرب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق استان هرمزگان)، 85 خانه محروم در محدوده قرارگاه شهید فولادی (شهرستان‌های چابهار و سرباز)، 20 خانه محروم در محدوده قرارگاه شهید سجاد (شهرستان سراوان) است.