kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال


پورموسوی: الفتح برابر اراده ما شکست خورد
سرمربی استقلال خوزستان معتقد است که اراده بازیکنانش باعث شکست الفتح عربستان شد. سید سیروس پورموسوی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان درباره این بازی گفت: این پیروزی بزرگ که باعث غرور ملی شده را به همه ملت بزرگ و شریف ایران بخصوص خوزستانی‌های مظلوم و همچنین کارگران شرکت گروه ملی تقدیم می‌کنم. خدا را شکر که با دعای خیر مردم ایران و هواداران عزیز توانستیم اولین گام را محکم برداریم.وی در ادامه افزود: هرچند به دلیل کمبود بازی‌های آسیایی حضور در این مسابقات سخت و دشوار بود  اما از همه بازیکنان، کادرفنی و گروه پزشکان و تدارکات تشکر می‌کنم. الفتح تیم بسیار خوبی بود و از نظر بین‌المللی از ما با تجربه‌تر بود، چرا که قبلا در مسابقات آسیایی حضور داشت ولی در برابر اراده بازیکنان ما چاره‌ای جز شکست نیافت.سرمربی استقلال خوزستان در انتها افزود: باید بیشتر تلاش کنیم و نقاط ضعفمان را برطرف کرده و از اینی که هستیم بهتر شویم.
سرمربی الهلال: با دست پر از بازی با پرسپولیس خارج می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال الهلال می‌گوید می‌داند که پرسپولیس تیمی قوی است ولی نهایت سعی‌شان را می‌کنند که در اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا دست پر از زمین بازی بیرون بیایند.رامون دیاس در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما می‌دانیم که پرسپولیس تیمی قوی است و بازی نسبتا سختی برابر آنها داریم. ما می‌دانیم که آنها صدرنشین لیگ برتر ایران هستند و این یک شروع است برای بازی‌های  بین‌المللی ما در لیگ قهرمانان آسیا، در نتیجه‌ باید نهایت سعی‌مان را بکنیم تا با دست پر از این بازی‌ بیرون بیاییم.
برانکو: اولین بازی مسیر تیم‌ها را مشخص می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولین بازی مسیر تیم‌ها را در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌کند.برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: ما بلافاصله پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الهلال عربستان قرار بگیریم که متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات نمی‌توانیم در تهران میزبان این تیم باشیم و از حمایت پرشور هواداران بهره‌مند شویم. اولین بازی و مهم‌ترین بازی بین الهلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. همان طور که می‌دانید اولین بازی خیلی مهم است و مسیر هر تیمی را در ادامه رقابت‌ها تعیین می‌کند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه احترام زیادی برای تیم الهلال قائل هستم، گفت‌: این تیم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما ما هم هدف و فلسفه خاص خودمان را داریم و دوست داریم با بازی زیبا هواداران را شاد کنیم. فلسفه ما این است که هر بازی را با قدرت و به زیبایی امتیازها را جمع کنیم.
طارمی می‌تواند مقابل الهلال بازی کند
در پایان نشست هماهنگی صبح دیروز که با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، نام مهدی طارمی در فهرست بازی با الهلال قرار گرفت.پندارخمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این رابطه اظهار کرد: در نشست هماهنگی صبح امروز(دیروز)که با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد، وضعیت بازیکنان دو تیم بررسی شد و نام مهدی طارمی هم در فهرست بازی پرسپولیس برابر الهلال قرار گرفت و مشکلی از این ناحیه وجود نخواهد داشت.وی ادامه داد: البته ما با توجه به اینکه مهدی طارمی محرومیت خود را طبق آئین‌نامه مسابقات در سال ۲۰۱۴ پشت سر گذاشته بود، نگرانی خاصی نداشتیم ولی برای اطمینان خاطر منتظر تائید رسمی کنفدراسیون آسیا بودیم تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.خمارلو خاطرنشان کرد: در این ارتباط از همکاری و پیگیری سازمان لیگ برتر، فدراسیون فوتبال به ویژه بخش روابط بین‌الملل نیز تشکر می‌کنیم.
خطر کسر ۱۸ امتیاز همچنان در کمین تراکتورسازی
تیم فوتبال تراکتورسازی هنوز با خطر کسر ۱۸ امتیاز از سوی فیفا مواجه است.تراکتورسازی که از 3 هفته پیش به خاطر ممنوع‌الفعالیت شدن در فصل نقل‌انتقالات وارد بحران شده است، هنوز هم با خطر کسر 18 امتیاز دست‌وپنجه نرم می‌کند.آرش نجفی، مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی به این موضوع اشاره کرد که تراکتورسازان به خاطر بدهی‌هایی که به بازیکنان سابق خود دارند، هنوز هم با خطر کسر 18 امتیاز مواجه هستند.به نظر می‌رسد این بازیکنان آیان رامسی، حمزه یونس و دیتمار بیکای باشند که پس از ترک ایران، از تراکتورسازی شکایت کرده بودند. تراکتورسازان هنوز موفق به پرداخت بدهی این بازیکنان نشده‌اند و به همین خاطر با یک بحران جدید مواجه هستند. در صورتی که باشگاه تراکتورسازی نتواند طلب این 3 بازیکن را پرداخت کرده و یا با آنها به توافق برسد، بابت هر کدام از این بازیکنان 6 امتیاز از تراکتورسازی کسر خواهد شد.تراکتورسازی که در حال حاضر با پرداخت بدهی ژائو ویلا و فلاویو لوپز و توافق با تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی‌اش، توانسته یک‌بار از کسر 18 امتیاز فرار کند، هنوز هم پرونده‌های دیگری در فیفا دارد که می‌تواند باعث کسر امتیاز از این تیم شود.