kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

خواندنی از ورزش ایران



* ایگور کولاکوویچ مونته نگرویی که به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال انتخاب شده است صبح دیروز وارد تهران شد.این مربی به همراه خانواده خود به ایران آمده است.
* مجمع عمومی و سالانه فدراسیون دانشگاهی به منظور ارائه گزارش عملکرد سال 95 و بررسی و تصویب تقویم سال 96، آیین‌نامه و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی برای شرکت در رقابت‌های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه به ریاست دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری نهم اسفند برگزار خواهد شد.
* محمد رضایی، رئیس‌سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: تا پایان سال 95 به 400 مجموعه ورزشی خواهیم رسید و خدمات‌رسانی ورزشی را با تعرفه‌های ارزان و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد. رئیس‌سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد مسابقات میان محلات تصریح کرد: در این بخش ما در دنیا بی‌نظیر هستیم چرا که در بخش مردان در ۵۰ رشته و در بخش بانوان در ۴۸ رشته ما این مسابقات را برگزار می‌کنیم. من فکر نمی‌کنم که در هیچ کجای دنیا مسابقات به این تعداد رشته در سطح محلات برگزار شود.
*طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که در 3 سال گذشته در اجرای فرایند استعدادیابی عملکرد موفقی داشتیم، گفت: هدف‌مان از اجرای این فرایند این است که در مدت 4 تا 8 سال آینده رشته‌های پرمدال را برای بازی‌های آسیایی و المپیک شناسایی و روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.
* سایت Inside the games، در گزارشی اعلام کرد که تیم هاکی روی یخ ایران در مسابقات زمستانی آسیایی ۲۰۱۷ اخراج شده و تنها اجازه دارد به صورت غیر رسمی در مسابقات حضور داشته باشد.