kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان:

کیهان برترین رسانه فعال در خط ولایت و انقلاب است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کیهان، برترین رسانه فعال در خط ولایت و انقلاب است.


همدان- خبرنگار کیهان:

سرهنگ پاسدار مصطفی رستمی در دیدار از دفتر سرپرستی روزنامه کیهان در استان همدان افزود: کیهان روزنامه بزرگی است که تحت هر شرایطی از حق و حقیقت و گفتمان انقلابی دفاع کرده و حتی در سخت‌ترین شرایط یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است.
وی ادامه داد: این روزنامه و کسانی که در آن قلم می‌زنند، در راه دفاع از ولایت و رهبری، ارزش‌های اسلامی و انقلاب و به ویژه بصیرت‌افزایی در جامعه قدم برمی‌دارند.
رستمی خاطرنشان ساخت: در شرایطی که هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان و بیگانگان و عناصر داخلی آنها علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شخصیت‌های برجسته انقلابی ما، امروز بیش از گذشته شدت یافته است، وجود رسانه‌هایی همانند روزنامه ارزشی کیهان و مطالب پرمحتوا و تحلیل‌های عمیق آن، بسیار ضروری به نظر می‌رسد.
وی اضافه کرد: کیهان در همه دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در جریان فتنه 88 تا به امروز، نقش مهمی را در روشنگری مردم و شناساندن چهره واقعی فتنه‌گران داخلی و خارجی ایفا کرده است.
وی یادآور شد: امیدواریم این روزنامه ارزشی و انقلابی همچنان در پیمودن راه حق ثابت قدم و استوار مانده و با قدرت و صلابت به کار خود ادامه بدهد.