kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
نماینده مردم دامغان در مجلس:

۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام دامغان نیاز است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان مورد نیاز است که باید با برنامه‌ریزی درست و اولویت‌بندی تخصیص یابد.


 ابوالفضل حسن بیگی در نشست شورای اداری دامغان با بیان اینکه اعتبارات سفر فروردین‌ماه دولت به استان سمنان تاکنون تنها ۳۷ درصد اختصاص یافته است، ابراز داشت: تنها در این شهرستان برای تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام یک هزار میلیارد تومان نیاز است و با توجه به ‌قرار داشتن تصویب لایحه بودجه سال ۹۶ در گروه تلفیق، مدیران استان و شهرستان باید اولویت‌های خود را برای دریافت اعتبار پیشنهادهای خود را ارائه تا موضوعات در بودجه سال آینده لحاظ شود.
وی افزود: ۴۰ درصد از خواسته‌های جمعیت ۸۵ هزار نفری دامغان رفع مشکلات بخش کشاورزی و مابقی در حوزه بهداشت و درمان، صنعت، بیکاری و اشتغال و عمران روستایی است که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مخالفت‌های نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس در بحث انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، گفت: یکی از دلایل این مخالفت تحت تأثیر فضای مجازی است که ریشه آن در خارج از کشور بوده و سازمان حفاظت محیط‌زیست در بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان اصطلاحاً از آتش بیاران معرکه است.