kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* حادثه دلخراش آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به از دست دادن تعدادی از آتش‌نشان‌های شجاع و خادم مردم شد دل تمامی مردم ایران را به درد آورد. زحمات دلسوزانه و متعهدانه آتش‌نشانها و نیروهای امدادی و انتظامی به هیچ عنوان قابل انکار نیست و مردم قدردان تلاش و زحمات آنان هستند.
4891----0912
* با دیدن تصاویر آتش‌نشان‌هایی که فداکارانه جان خود را به مخاطره انداخته و برای نجات جان مردم و حتی اموال آنان شعله‌های آتش را به جان خریدند، هیچ‌گاه از خاطر مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد و به حق آنان قهرمانان مردم خواهند بود. همچنین به عزیزانی که در امر امدادرسانی و آواربرداری علی‌رغم خطرات احتمالی در پای کار هستند خسته نباشید گفته و خدا قوت می‌گوئیم.
مهدی اوتادی
* از وقتی که اخبار آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو را شنیدیم آنچه از همه بیشتر دل ما را به درد آورد و اشک‌هایمان را جاری ساخت از دست دادن تعدادی از آتش‌نشانها بود. در ضمن اقداماتی که برای نجات احتمالی جان تک‌تک‌ آتش‌نشانها و مردم محبوس در زیر آوار صورت گرفته و می‌گیرد مسئولانه و دلسوزانه بود که جای قدردانی دارد. اتحاد و همدلی و حضور میدانی مسئولان از سازمانها و نهادهای شهری و دولتی و امدادی و انتظامی و نظامی هم چشمگیر بود که لازم است این همدلی و همکاری از قبل از وقوع حادثه و یا فاجعه نیز برای جلوگیری از وقوع باشد.
فاطمه قدیانی
* انتظار این است که اگر در وقوع حادثه‌ای نمی‌توانیم مرهم درد باشیم لااقل  سوهان روح و روان نیز نباشیم. این چه رویه‌ای است که در حادثه فرو ریختن مجتمع تجاری پلاسکو که در غم از دست دادن تعدادی از پرسنل آتش‌نشانی و تعدادی از صاحبان واحدهای تجاری آن دردمند هستیم مشاهده می‌شود که تعدادی از مردم حاضر در صحنه اقدام به گرفتن عکس سلفی با آتش‌سوزی و حتی فرو ریختن و آواربرداری این حادثه دلخراش می‌کنند که واقعا تأسف‌‌بار است.
یک پیام
* رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد کسانی که نمی‌توانند رونق اقتصادی را ببینند عینک بخرند و به پزشک مراجعه کنند. عرض می‌کنم ما که در بازاریم تغییری در وضعیت بازار نمی‌بینیم.
احمدزاده
* بنویسید عینک در کشور نایاب شده آقای رئیس‌جمهور حداقل مشکل عینک این 80 میلیون را حل بکند.
4190---0917
* آقای رئیس‌جمهور به جای توهین به ملت رنجدیده کشور فکری به حال فسادهای صورت گرفته در دولت خود بکند. آنکه نیاز به درمان و استفاده از عینک دارد قطعاً مردم نیستند.
8455---0912 و 9581---0901 و صاحبی
* آقای روحانی اگر مردم بخواهند تأثیرات برجام را با عینکی که شما گفتید ببینند، کجا می‌توانند عینک مخصوص رفع تحریم‌ها را تهیه کنند؟ آخر در خانواده‌ها که فقر رشد داشته است و بیکاری و اقتصاد بیمار و... که چه با عینک و چه بی‌عینک، بسیار آزاردهنده و نگران‌کننده است.
0901---021
* صنعت‌گر و تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌بندی لبنیات هستم. در دولت گذشته هر سال 27 دستگاه بسته‌بندی لبنیات سفارش گرفته و تولید می‌کردم. در این دولت هر سال به سفارش 5 دستگاه هم نمی‌رسد. خداوکیلی برای دیدن واقعیت‌های جامعه چه کسی باید عینک به چشم بزند ما مردم یا آقای رئیس‌جمهور؟
کوچک‌سرایی
* اگر برجام نتیجه‌ای داشت باید سر سفره مردم می‌آمد. چرا آقای رئیس‌جمهور هرگاه کم می‌آورند به ملت توهین می‌کنند.
3073---0919
* واقعیت این است که کاسبان برجام هم نیاز به عینک دارند. چرا که رکود سراسری را نمی‌بینند و هم نیازمند سمعک هستند، چون عربده‌های پی‌درپی آمریکا علیه ایران مبنی بر تحریم‌های جدید را نمی‌شنوند.
نیک‌نام
* آقای رئیس‌جمهور کلیدی که راهگشای مشکلات کشور می‌دانستید در هیچ قفلی نچرخید. حالا هم توصیه به زدن عینک برای دیدن ثمرات برجام بر سر سفره‌های خالی می‌کنید!
0876---031
* رئیس‌جمهور در مصاحبه مطبوعاتی 95/10/28 گفتند، آنهائی که رونق اقتصادی را نمی‌بینند عینکی برای خود تهیه کنند یا خود را درمان کنند خواستم عرض کنم که ابتدا این مطلب را به وزرای اقتصادی دولت بفرمائید که چندی قبل در مورد رکود و مشکلات اقتصادی به شما نامه نوشتند! یا به وزرایی که از بدعهدی آمریکا و پابرجا بودن تحریم‌ها گفتند یا آنکه گفت نتیجه برجام تقریبا هیچ بوده است.
اکبری باصری و 8643---0919
* به رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم برای 70 میلیون جمعیت که خوش‌بین نسبت به برجام نیستند از کدخدای غرب عینک مخصوص خوش‌بینی تهیه و اهدا شود تا آنها هم به خسارت محض و تقریبا هیچ همانند ایشان نگاه کنند.
اجاقی - روستای کیشخاله
* سخنان رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران اشک ما را درآورد که رئیس‌جمهور کشور ام‌القرای جهان اسلام از برجام و توافق هسته‌ای سخن می‌گوید که همکاران خود رئیس‌جمهور از آن به عنوان دبه درآوردن دشمن و تقریبا هیچ یاد کرده‌اند! از کیهان که حرف دل ما را می‌زند تشکر می‌کنم.
اکبریان
* این درد را کجا ببریم که آقای رئیس‌جمهور در مصاحبه مطبوعاتی خود نزدیک به 500 شهید ایرانی در حادثه منا و مسجدالحرام را نادیده گرفته و گفته‌اند ما با عربستان از لحاظ روابط دو جانبه مشکل نداریم.
7652---0911
* همانطور که در تبلیغات انتخاباتی رئیس‌جمهور ملاک را جیب مردم می‌دانستند قسم می‌خورم که جیبم خالی است. عینک هم ندارم چرا که پول و درآمدی نیست تا عینک مورد نظر آقای رئیس‌جمهور را تهیه کنم!
2505---0912
* اگر مردم اقدامات 4 سال اخیر دولت برای خروج از رکود، اشتغال‌زایی، مهار تورم و گرانی و... به قول رئیس‌جمهور در جیب خود احساس می‌کردند و به قول وزیر خودش هر ساعت یک نفر به بیکاران اضافه نمی‌شد، حتما مردم فریاد تشکر تشکر سر می‌دادند و نیازی نبود که به ضعف بینایی متهم شوند.
7652---0911
* به سلامتی طبق سخن رئیس‌ دولت راستگویان، همه تحریم‌ها برداشته شده و ما از رکود خارج شدیم و حسب‌الامر ایشان ملت خوشحال و خوشبخت از این همه دستاورد! وای! ما و این همه خوشبختی محاله!!
توانا - لاهیجان
* رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد، رئیس‌جمهور آمریکا قانون مصوبه کنگره را بلااثر کرده است عرض می‌کنم ما نیز سانتریفیوژ‌ها را نصب و کارخانه آب سنگین اراک را آماده کار کنیم و مثل دولت شیطان بزرگ خوش‌قول، بگوییم قصدی برای استفاده از آنها نداریم!
6765---0912
* مطابق قانون، دولت سامانه‌ای طراحی کرد که براساس آن نانوایان، آرد خود را از هر کارخانه‌ای که تشخیص دهند تهیه کنند ولی در چند روز اخیر استانداری فارس برای جلوگیری از ورشکستگی یکی از بدهکاران بزرگ بانکی اقدام به مسدود نمودن دسترسی نانوایان شهرستان جهرم به سایر کارخانه‌ها کرده است. این منفعت دولت در حمایت یک جانبه از یک تولیدکننده بخش خصوصی در مقابل سایر تولیدکنندگان چیست؟ اگر هدف جلوگیری از تعطیلی یک واحد تولیدی است این امر نباید به تعطیلی سایر تولیدکنندگان منجر شود.
امامی- شیراز
* مدت‌هاست که پرستاران و پیراپزشکان سراسر کشور با ارسال پیام‌های فراوان به مسئولین دولتی و شبکه‌های تلویزیونی خواستار مطرح کردن مشکلات این قشر مبنی بر هم‌سان‌سازی و هم‌ترازی حقوق‌هایمان هستیم. حتی در تاریخ 95/10/28 تجمعی نیز در مقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم که نتیجه‌ای حاصل نشد. مسئولین امر این قشر زحمتکش که بهترین سالهای جوانی را صرف مجروحین دفاع مقدس و هم‌وطنانمان نموده‌اند! دریابند و مشکلات آنها را برطرف نمایند.
ع- ف
* ما بازنشسته‌های کشوری سال 82 با مستمری ماهیانه 900 هزار تومان چگونه می‌توانیم با این وضعیت نابسامان اقتصادی کشور زندگی بکنیم. واقعاً تعجب می‌کنیم که چرا مسئولان فقط برای پوشاندن ناتوانی خود در اداره کشور حاشیه‌سازی می‌کنند.
زینتی