kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری و محوریت اداره کل آموزش و پرورش منطقه 18 و دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع متوسطه اول و دوم و در قالب 69 گروه سرود و 46 گروه تئاتر از تاریخ 2 تا 12 بهمن 1395 برگزار خواهد شد.



به گفته رئیس فرهنگسرای خاتم‌(ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه 18، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.
اکبر بختیاری با بیان اینکه سرودهای «آوای مدرسه»، «آزاد» ، «کتب درسی»‌، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند اظهار داشت: زمان‌بندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعا با حضور  69 مدرسه منطقه 18، شامل شنبه 2 بهمن با حضور  21 مدرسه‌، یکشنبه 3 بهمن با حضور  23 مدرسه‌، دوشنبه 4 بهمن با حضور 25 مدرسه است.
وی افزود: زمان‌بندی بخش نمایش نیز در 4 روز مجموعا با حضور 46 مدرسه منطقه، شامل سه شنبه 5 بهمن با حضور 11 مدرسه، چهارشنبه 6 بهمن با حضور 10 مدرسه، شنبه 9 بهمن با حضور 11 مدرسه و یکشنبه 10 بهمن با حضور 14 مدرسه خواهد بود.