kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آن کسانی که از خرید هواپیمای خارجی ذوق‌زده می‌شوند از جوانان متخصص و متعهد کشورمان که پهپاد ساخته‌اندشرمنده نیستند؟
0839---0912
* هسته‌ای کشور تعطیل شد و دانشمندان هسته‌ای به شهادت رسیدند تا اشتغالزایی غرب رونق بگیرد و با چند آب‌نبات و هواپیمای اجاره‌ای مرجوعی کشورهای دیگر کاسبان برجام هورا بکشند!
5194---0912
*‌ اگر کسی غیرت ایرانی داشته باشد سوار هواپیمای اهدائی برجام نمی‌شود. اسب را دزدیده‌اند و افسار برایمان فرستاده‌اند آن وقت عده‌ای ذوق‌زده شده‌اند!
1813---0912
* به وزیر راه عرض می‌کنم شاید با ورود یک هواپیما به کشور قلیلی از اقشار برخوردار مردم خوشحال شدند ولی اگر طی این قریب 4 سال کمر همت بسته بودید تا مسکن مهر را تحویل واجدین شرایط دهید هزاران نفر اظهار رضایت و خشنودی می‌کردند و خداوند نیز به رضایت خلق راضی می‌شد، ولی حیف که عمر 4 ساله به بطالت گذشت.
9590---0914
* تمام دست‌آوردها، زحمات طاقت‌فرسا و خون‌‌بهای دانشمندان هسته‌ای کشور را داده‌اند و به جای آن هواپیمای خارجی خریده‌اند. کجای این معامله ذوق‌زدگی و جشن گرفتن دارد؟ کدام انسان عاقل به جای هیزم‌فرش‌های زندگی خود را برای تامین حرارت در فصل سرما آتش می‌زند؟
9630---0936
* نتیجه عملکرد دولت برجام پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی شد و آنچه که از این دولت نصیب مردم شد گرانی و تورم بود. باید هم جشن گرفت!
0515---0990
* برجام بی‌حاصل آن‌قدر تلخ است که آقای عراقچی پاسخی برای سؤال منتقدان نداشت. عدم حضور ایشان در رسانه‌ ملی درمورد برجام از یک توافق بد خبر می‌دهد.
ش- روشن
* اقای عراقچی امتناع شما از حضور در رسانه ملی به دلیل عدم تحمل نقدهایی که به عملکرد دولت در برجام وجود دارد رفتار شایسته‌ای نبود. مردم از محاسن ادعایی برجام سودی نبردند ولی توضیحات شما و پاسخ به نقدها امری ضروری و وظیفه شما در قبال مردم بود.
بابائی
* مسئولان دولت برای دادن پاره‌ای از توضیحات در رسانه ملی حاضر می‌شوند! ولی حاضر نیستند نقدها را بشنوند و یا پاسخ دهند در این صورت گرفتن زمانی برای آنتن تلویزیون اصلاً چه لزومی دارد؟
3103---021
* از مدیریت صدا و سیما تقاضا دارم در پخش برنامه ثریا از رسانه ملی جدیت کند زیرا این برنامه ارزشی و آموزنده می‌تواند چراغی برای هدایت جوانان باشد.
3347---021
* برجامی که به نفع غرب و صهیونیست‌ها نوشته شده چرا آمریکایی‌ها آن را پاره کنند؟
8530---0918
* داعش ادامه فتنه سال88 است آن کسانی که این فتنه را به وجود آوردند در تمام جنایت‌های داعشی‌ها شریک جرم هستند. این را از حامیان خارجی مشترک فتنه و داعش نیز به خوبی می‌شود فهمید.
کماسی
* آقای رئیس‌جمهور برای جبران خسارت‌های وارده بر کشور به دلیل اجرایی شدن یک طرفه برجام از سوی ایران باید با هزینه شخصی خود قدرت هسته‌ای از دست رفته کشور ما را برگرداند. این ملت از حق خود نخواهد گذشت.
9005---0913
* بعد از چند سال برای زیارت مرقد حضرت امام‌خمینی(ره) وقتی پا به داخل حرم گذاشتم احساس کردم وارد کاخ شده‌ام این همه منبت‌کاری و... اشرافی‌گری چگونه با سبک زندگی و تعالیم امام راحل(ره) جور درمی‌آید؟
4396---0913
* اعتماد مجدد به وعده‌ها و قول شیطان بزرگ، خطای تکراری و فاحشی است که کاسبان برجام و تحریم آن را انجام می‌دهند. و بدتر از آن تغییر صورت مسئله نقض برجام به اجازه ندادن گشودن  پرونده هسته‌ای در اظهارات تخت روانچی است. فریب‌کاری شیطان بزرگ در گشوده شدن پرونده برجام، از جانب دولت تازه‌کار ترامپ در کنار نقض برجام از جانب اوباما، موجب سردرگمی کودکانه تیم مذاکره‌کننده ما شده و عجله و شتاب صورت گرفته در پاسخ صورت مسئله برجام را پاک و موجب ادامه بازی در زمین دشمن گردیده است.
طالعی
* در خیابان مهران واقع در شهرک شریعتی تهران شهید مدافع حرم سردار حسن اکبری زندگی می‌کرد از آن‌جا که امنیت و آسایش امروز  کشور را مدیون این شهدا هستیم. از شورای شهر تهران درخواست دارم نام خیابان مهران را به نام این شهید تغییر دهد تا یاد و راهش زینت‌بخش این خیابان شود.
5060---021
* در این دولت هرچه که قرار بود بشود با بدعهدی نشد، حالا هم که بر اقتصاد مقاومتی تاکید شده آقایان از فراهم نبودن زیرساخت و نصب دست‌اندازهای جدید می‌گویند. ولی آنچه مسلم است دلخوش کردن دوباره به قول آمریکا برای انجام تعهدات برجام یک خواب و خیال و سراب است.
7044---021
* کسی که توانایی مناظره تلویزیونی با منتقدان برجام را ندارد چگونه شده عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای؟!
0362---0912
* آقای حسین فریدون رزومه‌ای در عرصه سیاسی کشور ندارند. آیا مجلس نمی‌خواهد از دولت توضیح بخواهد که این فرد در دستگاه اجرایی کشور چه نقشی دارد در حالی که در فسادهایی که افشا شده نام ایشان در اول لیست قرار دارد؟!
3885---021
* پخش تصویر فردی که محکوم به فتنه و آشوب بر علیه نظام و در حال گذراندن مجازات فعلا مرخصی گرفته است، در کنار رئیس‌جمهور یک خطا از سوی رسانه ملی محسوب می‌شود.
2411---021
* کشاورزان شمال سه بار در سال‌های 86، 92 و 95 با سرمازدگی خسارت زیادی را متحمل شدند ولی متاسفانه کشاورزی که رکن اول اقتصاد هر کشوری است و اگر رونق نداشته باشد کل کشور متضرر می‌شود گویا در اولویت اول ساماندهی و رسیدگی نیست و شاهد حل مشکلات کشاورزی از سوی دولتمردان نیستیم. با این وضع و نگاه مسئولان دولتی چند سال دیگر باید مقام اول واردات برنج، حبوبات و گندم باشیم.
یک هموطن از شمال
* آموزش و پرورش در اقدامی برای اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس به صورت الزامی هتل‌هایی را به مدارس پیشنهاد کرده است که هزینه‌هایی گران دارد. تمام مدارس هم موظف به تبعیت از این دستور هستند!
8013---0917