kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای ظریف چطور شیطان بزرگ و گرگ درنده‌اش کری را محرم و مورد اعتماد خود ولی ملت شهیدپرور را نامحرم یافت؟ دیدید کری در آخرین روز مسئولیتش چه گفت؟! او بعدی‌ها را هم به فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی تشویق کرد.
8455---0912
* بعد از اعترافات آقایان ظریف و کری در مورد برجام، بزک‌کنندگان داخلی برجام با تیترهای حاشیه‌ای و جنجال‌برانگیز روزنامه و سایت‌هایشان را پر کرده‌اند. این برجام با توخالی درآمدنش همان آب رفته از جوی مدعیان اصلاحات است. حالا آنها درصدد انحراف افکار عمومی از موضوعی هستند که 3 سال قبل حل همه مشکلات کشور را به آن گره زده بودند.
2914---0912
* برای همه سوال است که چرا آقای رئیس‌جمهور هنوز که هنوز است از برجام سراسر خسارت‌بار حمایت می‌کند. لابد انتقاد هم که بکنیم مثل سابق ما را متهم به بی‌سوادی خواهد کرد!
9238---0910
* بر اساس وعده آقای رئیس‌جمهور برجام قرار بود به اقتصاد و اشتغالزایی کمک کند اما نه تنها موثر نبود بلکه به بیکاری سرعت بیشتری بخشید حتی  آمد‌و‌رفت شرکت‌های غربی هم نتوانست دستاوردی برای دولت داشته باشد! واقعا شما معیشت مردم را در دست‌های سخاوتمند(!) غربی‌های غارتگر می‌دیدید؟!
بیگدلی
* امید به دشمنان تنها به سود افرادی است که منافع خود را در وابستگی به آنان می‌بینند و اتکا به توان و نیروی داخلی تنها به سود مردمی است که پای آرمان‌ها و ارزش‌هایشان ایستاده‌اند.
محمدمهدی ذوالفقاری
* موج بیکاری، رانندگان تاکسی را با کسادی بازار مسافر مواجه کرده است. بدین خاطر که موتورسواران و ماشین‌های شخصی متعددی در حال مسافرکشی برای گذران امور خود هستند. مسئولین اقتصادی با عملکرد ضعیف‌شان موجب خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره جامعه شده‌اند.
2825---021
* آقای نعمت‌زاده می‌گوید 2-3 میلیارد پولی نیست! بله از کیسه بیت‌المال بخشیدن چیزی نیست ولی با همین مبلغ ناچیز 3 هزار زوج جوان را می‌توان به خانه بخت فرستاد!
اجاقی از ماسال
* در سفر رئیس‌جمهور به استان کرج نامه‌ای به ایشان برای اشتغال فرزندم دادم. بعد از مدتی با ما تماس گرفتند و آدرس یک مکان کاریابی را به ما دادند، ولی آنجا از ما 115 هزار تومان پول خواستند! وقتی با ریاست جمهوری این موضوع را در میان گذاشتیم آنان گفتند که ما وظیفه خود را انجام دادیم و دیگر به ما مربوط نمی‌شود! ممنونم از این که دولت این‌گونه جوانان را سرکار می‌گذارد.
9330---026
* ورود گلابی‌های آمریکایی به بازار تره‌بار کشور به قیمت کیلویی 20 هزار تومان نمایانگر صداقت آقای روحانی است. چون نهال گلابی که ایشان کاشته‌اند محصول داده است! البته نه در ایران بلکه در آمریکا زیرا اصولا برجام برای غربی‌ها نقد و برای کشورمان  نسیه بوده است.
3606---0915 و 7758---021
*‌ آقای رئیس‌جمهور اولین قدم در رعایت حقوق شهروندی احترام گذاشتن به مردم و صداقت مسئولین در تمام امور است، دولت شما «دولت محرمانه‌ها» نام گرفته است، چون در تمام مذاکرات ابتدا بر قید محرمانه بودن تاکید می‌شود! پس احترام به حقوق شهروندی که دانستن، شرط اولیه آنها است چه می‌شود؟
9891---0918
* قبرستان ابن‌بابویه که قبور بزرگانی چون مرحوم شیخ صدوق(رحمهًْ ‌ا... علیه)، شیخ رجبعلی خیاط، جهان پهلوان تختی و... را در بر گرفته است، چند سالی است که میدانی در ورودی قبرستان ساخته شده که به علت عدم روشنایی مناسب بارها شاهد تصادف و زمین خوردن اهالی و زوار بوده است. پیگیری‌های متعدد نیز متاسفانه نتیجه نداده است. از مسئولین امر درخواست می‌شود مشکل روشنایی میدان ورودی آستان مقدس شیخ صدوق را برطرف کنند.
جمعی از اهالی محل و زائران
*  بنده از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بانک رفاه کارگران قرچک ورامین هستم. یک سال است برای دریافت وام یک میلیونی مراجعه می‌کنم و هر بار با عبارت «بودجه نیست» مواجه می‌شوم؟ واقعا با این همه حقوق‌های نجومی که به قول وزیر این دولت چیزی نیست چطور از تامین یک میلیون تومان برای مستمری‌بگیران نیازمند عاجزند، ولی برخی 300-400 میلیون در هر ماه گرفته‌اند؟! ما باید شرمنده خانواده باشیم و یک درصد در ناز و نعمت و چپاول سفره بیت‌المال؟!
یک مستمری‌بگیر
* درمانگاه‌های تامین اجتماعی شهر قم همانند یک درمانگاه خصوصی رفتار می‌کنند و نوبت گرفتن برای ویزیت پزشک با دشواری انجام می‌گیرد از مسئولین سازمان تامین اجتماعی درخواست رسیدگی داریم.
9240---025
* گویا حقوق شهروندی فقط برای تبرئه و آزادی فتنه‌گران و همکاران سرویس‌های جاسوسی غربی است و تاثیری بر روند معیشت و اقتصاد خانوارها ندارد حتی حق اعتراض در حقوق شهروندی فقط معطوف به مواردی مثل لغو کنسرت‌ها و سخنرانی‌ها شده است. در سخنان آقای رئیس‌جمهور نکات بسیاری بود که مثل همیشه برای مردم حاصلی ندارد.
9866---021
* تعداد فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در کشور بیداد می‌کند. چرا با توجه به نیاز کشور و بازار کار دانشجو جذب نمی‌شود؟ باعث تاسف است که نگاه مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد درآمدزایی هرچه بیشتر شده و برای آنان مهم نیست بر سر روح و روان و آینده جوانان تحصیل‌کرده بیکار و خانواده‌های آنان چه می‌آید؟
9280---0919
* مدیریت دانشگاه آزاد کرج با 32 هزار دانشجو اقدام به حذف اضافه‌کاری، حق کارایی و خرید مرخصی کارکنان کرده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.
5441---0912
* فرزندم در تاریخ 22 بهمن 94 ازدواج کرده و تا به حال موفق به دریافت وام ازدواج نشده است؟ قضاوت با شما! چطور وام‌های میلیاردی پرداخت می‌شود ولی از وام‌های 5-6 میلیونی ازدواج خبری نیست؟ قابل توجه حقوق‌بگیران نجومی و مدافعین آنها!
اسدی جانباز 35 درصد بازنشسته فرهنگی- قائم‌شهر
* دانش‌آموزان دختر و پسر دو روستای علی‌آباد و فخره از توابع شهرستان آران و بیدگل به صورت مختلط در کنار هم در یک مدرسه تحصیل می‌کنند، با توجه به اثرات سوء تربیتی که ممکن است به وجود بیاید چرا برای جداسازی و تفکیک جنسیتی این دانش‌آموزان اقدامی صورت نمی‌گیرد؟
2242---0913
* این تعدیل نیروها در شرکت‌هایی مثل اکتشاف نفت تهران بیانگر کم شدن بیکاری و تک رقمی شدن تورم است! تا کی با آمارهای غیرواقعی می‌خواهیم مردم را سرگرم کنیم؟ مگر امام راحل(ره) نگفت  انقلاب مال کوخ‌نشینان است نه کاخ‌نشینان! بیکاری و گرانی در کشور بیداد می‌کند آن وقت مسئولین به فکر به‌کارگیری و اشتغال اروپایی‌ها هستند؟!
9370---0910
* برای اراضی پلاک 927 بخش 7 محل قدیم اهواز درخواست سند نسق زراعی نمودم. برای دو مورد سند داده می‌شد یکی مشاع بودن و دیگر زراعی بودن زمین. لذا 15 نفر زارع شناخته شدیم همه 14 نفر دیگر سند دریافت کردند و از صدور سند برای من خودداری نمودند. علی‌رغم پیگیری‌های متعدد، متاسفانه پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ام. از مسئولین امر در استان خوزستان درخواست رسیدگی دارم.
عیسی سنجری- اهواز
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 11
در پاسخ به پیام شهروند محترم در روزنامه مورخ 95/10/11 درخصوص پاکسازی جدول‌های آب در خیابان فلسطین به آگاهی می‌رساند، با توجه به اینکه ملک اعلام شده پایین‌تر از سطح سواره‌رو می‌باشد و در مورخ 95/10/8 بارش شدید باران باعث آب‌گرفتگی شده بود، ضمن بازدید از محل نسبت به انجام نقطه نظرهای اصلاحی اقدام و رفع نقص گردید.