kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
معاون عمرانی استاندار اعلام کرد

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه کرمانشاه

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه پروژه فرودگاه کرمانشاه از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافت.

 

مجتبی نیک‌کردار با اشاره به پیگیری روند بین‌المللی شدن فرودگاه کرمانشاه در جلسات متعدد وزارت راه و شهرسازی با فرودگاه گفت: در این جلسات در مورد روند طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه و تسریع در اجرای این پروژه پیگیریهای لازم انجام شده است.
نیک‌کردار با بیان اینکه این تأمین اعتبار برای توسعه فرودگاه از سوی منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است، بیان کرد: در شرایط کنونی توسعه پروژه فرودگاه کرمانشاه با مجموعه‌ای از مسائل در رابطه با هوانیروز مواجه است و ‌در صورتی که مشکلات در سر راه، وزارت راه و شهرسازی و‌ هوانیروز برطرف شود، این عملیات تکمیل خواهد شد.
وی پیشرفت در عملیات اجرایی توسعه فرودگاه کرمانشاه را وابسته به همکاری هوانیروز و ‌فرودگاه دانست و اظهار کرد: شرکت هوانیروز باید به طور سریع پیمان کار این طرح را معرفی و‌ عملیات اجرایی این پروژه را شروع کند. معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب منطقه غرب کشور نقش بسزایی در جابه‌جایی مسافران استانهای غرب کشور دارد، بیان کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی که پرواز در مسیرهای خارجی آن انجام می‌شود، تنها فرودگاه غرب کشور است.