kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* محتوای قراردادهای نفتی شل اگر به ضرر ملت نیست چرا مردم را در جریان آن قرار نمی‌دهید؟ چرا آن را محرمانه کردید؟
9782---021 و 2437---0913
* با این زحماتی که وزیر نفت می‌کشد و همزمان با اهانت‌های آن عجوزه انگلیسی، با شرکت شل قرارداد محرمانه می‌بندد آیا قرار است به قبل از ملی‌شدن صنعت نفت برگردیم؟ چرا با ثروت ملی مردم هر طوری که برخی حضرات دلشان می‌خواهد رفتار می‌کنند؟
8111---0935
* از سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که معتقد است استعمار پیر برای بازگشت به منطقه به سیاست تفرقه‌افکنانه روی آورده است باید پرسید پس چرا متولیان دستگاه دیپلماسی برای همراهی با این سیاست روباه‌ پیر نسبت به بازگشایی سفارت انگلیس این قدر تعجیل داشتند؟ آیا باز هم مسائل سیاسی داخلی بر دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم و رفتارهای آن غلبه نکرده بود؟
3373---0916
* چند روز است که منتظریم آقای رئیس‌جمهور غلط‌های زیادی را که نخست‌وزیر انگلیس خبیث علیه ایران به زبان آورده جواب داده و غیرت ایرانی را نشان بدهند. این انگلیس و فرانسه قرار بود برای جوانان ما اشتغال ایجاد کنند؟!
3949---0912 و 2051--- 0913 و 2051--- 0913
* آیا بازگشائی سفارت روباه پیر و دولت خبیث انگلیس از دستاوردهای برجام و دیپلماسی لبخند است که اکنون با برخی دولت‌های پست عربی به آتش‌افروزی علیه منطقه و کشورمان فعال شده است؟ مردم هر روز با یک نوع سیب و گلابی جدید باغ برجام مواجه می‌شوند!
5514---0917
* آزاد شدن قریب‌الوقوع حلب در سوریه و موصل در عراق توسط جبهه مقاومت و مدافعین حرم در حقیقت شکست شیطان بزرگ در منطقه و نتیجه دادن ایستادگی در مقابل آمریکا است طوری که آمریکا از نگرانی آن نیروهای ارتش عراق را بمباران کرد. ای کاش کدخدا‌باوران وطنی که مدت 4 سال با اعتماد به دشمن هزینه سنگین برای کشور درست کردند از خواب بیدار شده و با عذرخواهی از ملت درصدد جبران گذشته پر خسارت برآیند و راه نتیجه‌بخش مقاومت را در پیش بگیرند.
محمودی
* وزیر امور خارجه کشورمان مرتب اظهار می‌دارد به نفع آمریکا نیست که فلان و بهمان کند. چرا ایشان در مورد اینکه چه کاری به نفع ایران هست یا نیست اظهارنظر نمی‌کند؟ این ادبیات نخ‌نما و بی‌اثر دولت در مقابل غرب چه زمانی کنار گذاشته خواهد شد؟
7977---0912
* دریغ از یک قطره مایه شرمساری دولت و دستگاه دیپلماسی لبخند وقتی که حتی یک نفر مخالف در مجلس سنای آمریکا نبود که با طرح داماتو مخالفت کند! چرخ اقتصاد هم که نچرخید وقتی سانتریفیوژها نچرخیدند. چون تمام چرخها بر وفق مراد کدخدا چرخید! امیدوارم دولت در این چند ماه باقیمانده به خود آید.
بابازاده- مرند
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم اگر کارها برای خداوند باشد نیازی نیست به این همه بهانه متوسل شوید و پای رهبری را به میان بکشید. آیا شما توصیه‌ها و خواسته‌های بحق رهبری را و از جمله توصیه‌های 9 گانه را اعمال کردید؟ متأسفانه شما در سخنان خود گفتید مردم به تیم ما امید داشتند؟ مشکل در همین‌جاست که امید داشتن به مذاکره با یک قلدر بدعهد را بر امیدواری به نصرت خداوند ترجیح دادید.
عربی
* چرا از آقای عراقچی دیگر هیچ خبری نیست؟ چرا ایشان همچون گذشته برای دفاع از برجام ظاهر نمی‌شود؟!
5306---0912
* با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و غارتی که از بیت‌المال صورت گرفته از آنجا که دولت با توجه به آخرین اظهارنظرهای مسئولانش اراده‌ای در برخورد با این فاجعه ندارد بلکه درصدد کوچک جلوه دادن آن است از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهیم بدون مماشات به این پرونده رسیدگی بکنند و نشان بدهند انقلاب زنده است.
امامی و مینایی
* چطور مدیرانی که بالای 20 میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند دم از مسلمانی می‌زنند در حالی که می‌دانند بیش از 80 درصد مردم حقوقی کمتر از 1/5 میلیون تا 700 هزار تومان دریافت می‌کنند؟ آیا این مایه شرمساری نیست؟!
4748---0919
* از سخنان چند پهلوی مسئولین دولتی برمی‌آید که کسی حقوق نجومی نگرفته و اگر هم گرفته کاملا طبیعی، قانونی و حق او بوده و لذا تخلفی صورت نگرفته است! در چنین شرایطی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا باید با عزم جدی‌تر به وظیفه ذاتی خود در برخورد با تخلفات عمل کنند.
1706---0913 و 1648---0915
* در قضیه حقوق‌های نجومی دولتمردان پول بیت‌المال را مثل گوشت قربانی بین خودشان تقسیم کرده‌اند و قوه قضائیه هم تا حالا مجال انجام هیچ کاری را نیافته است. مثل اینکه باید اجازه بدهند مردم در این موضوع ورود پیدا کرده و مثل مردم کره‌جنوبی با مسئولان اهل حمایت از فاسدان برخورد بکنند.
علیمردانی
* خدا را شکر که بالاخره حقیقت معلوم شد و خود مجلس هم پرونده صادقی را به قوه قضائیه احاله کرد. حالا حامیان او سعی کنند با قضاوتی منصفانه‌تر اطلاعات درست به مردم بدهند و حق قلم را رعایت کنند.
2437---0913
* برای تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی یک راه این است که با حمایت دولت سود فروش این کالاها را به جای 18 درصد 9 درصد محاسبه و اعمال کنند.
8147---0919
* آمریکای جنایتکار با تصویب قانون تحویل موشک به تروریست‌های تکفیری ماهیت کثیف خود را بار دیگر آشکار کرد چرا اصلاح‌طلبان داخل کشور از این حوادث درس عبرت نمی‌گیرند.
9107---0917
* افزایش ده درصدی حقوق 5 میلیون تومانی پانصد هزار تومان می‌شود. ولی افزایش ده درصدی حقوق بازنشسته‌ای که زیر 1/5 میلیون تومان حقوق می‌گیرد در کل 150 هزار تومان است. عدالت آرمان بلندی است که متاسفانه مسئولان فقط شعار آن را می‌دهند.
2943---0916
* آن آزادی که اصلاح‌طلبان از سه دهه قبل دنبال کرده‌اند نتیجه‌اش فسادی شده که برخی از جوانان این مرز و بوم را از مفید بودن و کارایی انداخته و ما والدین را سخت نگران ساخته است.
فلاح
* چه کسانی باید نسبت به اصلاح دریافت مالیات اهتمام ورزند؟ افرادی که بعضا از سرمایه‌های کلانی برخوردارند و هر ماهه با پول سپرده‌های خود سود سرشاری به جیب می‌زنند چرا باید معاف از مالیات باشند و امثال ما که در یک کارگاه کوچک چند نفر را به‌کارگیری کرده‌ایم باید مالیات فوق طاقت‌مان پرداخت کنیم؟!
3623---0935
* معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در برنامه روی خط خبر گفت؛ قرار بود دولت قبل سهمی از یارانه‌ها را به تولید بدهد که نداد! عرض بنده این است که چرا دولت فعلی که ماه‌های آخر عمر خود را طی می‌کند چنین کاری نکرد؟!
رئوف
* قبض جدید گاز را که مشاهده کردم یخ زدم. یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق می‌گیرم. پول گاز بنده 300 هزار تومان شده است. آقای رئیس‌جمهور بیش از این به ملت عذاب ندهید.
2096---0911
* با 10 درصد افزایش حقوق کارمندان و کارگرانی که 700 هزار تومان پایه حقوقشان است در این گرانی، رکود، بیکاری و جوانان در حال تحصیل و تحصیلکرده بیکار چگونه خانواده با افزایش فقط 70 هزار تومانی می‌تواند از پس دخل و خرج زندگی برآید؟!
8754---0912 و 2943---0916
* پس از ثبت‌نام در سایت طرح ترافیک سالیانه شهرداری تهران پیامی با این مضمون که شناسه و پلاک خودرو با هم تطابق ندارد ظاهر می‌شود و این در حالی است که عمده این خودروها در سال‌های قبل با همین شناسه و پلاک آرم دریافت کرده‌اند، با عنایت به فرصت کوتاه ثبت‌نام، تقاضا داریم مسئولین محترم دستور تصحیح این اشکال در سایت ثبت‌نام طرح ترافیک سالیانه شهرداری تهران را صادر فرمایند.
امضا محفوظ
* از نیروی انتظامی درخواست می‌شود با برخی سرقت‌ها و زورگیری‌هایی که اخیرا در منطقه دولت‌آباد شهرری مشاهده می‌شود برخورد نماید.
2115---0912