kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اسنادی که از سوی مراجع رسمی در مورد فیش‌های نجومی منتشر شد هزاران مدیر را شامل می‌شد اما با گذر زمان تعداد مدیران اشرافی آب رفت و به 4 نفر رسید! این بود عزم جدی دولت برای برخورد با حرامخواران و متجاوزان به بیت‌المال مردم؟!
هوشیاری
* آقای روحانی اگر نظر مردم را درمورد دریافتی‌های نجومی جویا شوید متوجه می‌شوید که مردم این‌گونه دریافتی‌ها را نامتعارف نمی‌دانند زیرا دریافتی‌های اندک خود را با دریافتی مدیران اشرافی می‌سنجند و رفتار مدیران را فساد مالی بزرگ در دولت می‌دانند، باید دولت بپذیرد تمام مدیران اشرافی محاکمه شوند تا صحت و سقم ادعای عدالت‌محوری دولت یک‌ امر مجهول باقی نماند!
5409---0919
* در روز جهانی هواپیمایی خواستم به مسئولان یادآوری کنم که قرار بود برجام ناوگان هواپیمایی کشور را نو کند و حالا در روز جهانی هواپیمایی و در دوره پسابرجام تمدید 10 ساله تحریم‌ها توسط آمریکا و تحریم شرکت هواپیمایی آسمان توسط اتحادیه اروپا همه آن آرزوها را نقش برآب کرده است.
3202---031
* تا به حال خوش‌بینی به غرب همواره تمدید تحریم‌ها را به همراه داشته است و در آخرین مورد اتحادیه اروپا شرکت هواپیمایی آسمان را تحریم کرد! واقعاً تن دادن به یک توافق هسته‌ای که با نقض پی‌درپی طرف مقابل و انجام تعهدات ایران در اجراست باعث گستاخی بیشتر دشمنان و تضعیف نظام شده است. آیا استحقاق این ملت بزرگ و تاریخ‌ساز از دید دولت این است که زیر بار ذلت برود؟ هسته‌ای را که تعطیل کردید، لااقل عزت و احترام را از مردم نگیرید.
ر- گرجی
* مایه شرمساری است که در بازگشایی سفارت انگلیس برای سفیر این کشور فرش قرمز پهن کردند اما اکنون نخست‌وزیر این کشور درحال تحریک کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس بر ضد ایران است! هنوز استوارنامه سفیر انگلیس در تهران دریافت نشده، روباه پیر در فکر توطئه‌گری منطقه‌ای علیه ایران است!
مهاجری- آلمان
* انگلیس با توهینی که به ملت ایران کرد باید در ایران حضور اقتصادی و دیپلماتیک نداشته باشد اگر غیر از این عمل شود یک توهین به ملت شریف ایران است و نمی‌توان با دشمن که هر بار درصدد نابودی این نظام مقدس است با ملایمت برخورد کرد. دولت به جای قرائت بیانیه باید اقدامی عملی انجام دهد تا اقتدار کشور حفظ شود.
فریگام
* چرا دولت و حامیان دولت جوابی به اهانت نخست‌وزیر انگلیس نمی‌دهند، خفه شدن نشریات زنجیره‌ای نسبت به اظهارات این مقام انگلیسی نیز حاکی از جیره‌بگیری برخی از این نشریات است.
6719---021
* موضع‌گیری‌های منفعلانه وزارت امور خارجه درمورد موضوعاتی مانند گزافه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس در مورد ایران اسلامی، نباید به‌گونه‌ای باشد که آنان مواضع ضد ایرانی خود را تکرار کنند، وزارت امور خارجه نماینده مردم ایران در روابط بین‌الملل است و ضعف در این وزارتخانه به پای مردم ایران در جهان گذاشته می‌شود.
1149---0912
* نفت یک صنعت ملی است و نباید در قراردادهای عقد شده با شرکت‌های خارجی با عنوان تفاهم‌ نفتی محرمانه قلمداد شود، دولت در مورد برجام همین اشتباه محرمانگی را انجام داد و الان در قراردادهای نفتی هم همین روال را پیش گرفته است بماند که دولت در قراردادهای بین خودروسازان هم مواردی را محرمانه اعلام کرده است! پس مردم در کجای تدبیر دولت هستند؟!
ابوالقاسمی دولابی- تهران
* چرا نمایندگان مجلس از آقایان روحانی و ظریف در مجلس، نمی‌پرسند که آن وعده‌های برجامی که شما دادید امروز چرا پوچ از کاردرآمد! چرا سؤال از مسئولان در مجلس امری سخت و دور از انتظار شده است؟
کریمخانی و 0845---0938
* از صدا و سیما تقاضا دارم مواضعی را که مسئولان دولتی قبل از امضای برجام نسبت به توافق داشتند مجدداً پخش کند تا برخی از آقایانی که با وجود تمدید 10 ساله تحریم‌ها هنوز اصرار بر ادامه انجام تعهدات را دارند به خاطر بیاورند که از بزک کردن برجام چه‌ها گفتند اما امروز عریان شدن واقعیت توافق، همه چیز را برای مردم روشن کرده است. شاید دیگر بی‌جهت به بزک کردن آن نپردازند.
آقامیری
* سازندگان داخلی و بزک‌کنندگان برجام را به خدا واگذار می‌کنیم. چرا که ذهن مردم را به آینده نامفهوم و نامعلوم سرگرم کردند.
3615---0912
* آقای رئیس جمهور بعد از انتخابات مجلس به نوعی برای منتقدان رجز خواندند. حالا که کشتی برجام به گل نشسته است می‌گویند همه باید با هم باشیم. ولی به نظر من خوب است همیشه طرفدار همگرایی در کشور باشیم.
0046---0919
* در مجله خبری شبکه یک سیما صحبت از لزوم ترمیم سنگ قبر مرحوم باغچه‌بان شد در حالی که خیلی از هم شغل‌های ایشان یعنی فرهنگیان در قید حیات از اول سال تحصیلی تا الان بدون دریافت حقوق در نقاط مختلف کشور مشغول تدریس هستند و صدایشان به جایی نمی‌رسد.
4134---0911
* موسسه مالی [...] که با مجوز و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند اخیرا توانایی پرداخت سپرده مشتریان خود را ندارد! بانک مرکزی هم به جای پاسخگویی به انتشار یک بیانیه اکتفا کرده است و ما سپرده‌گذاران نمی‌دانیم چگونه حق خودمان را باید باز پس گیریم؟ از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی داریم.
9622---021
* بار ترافیکی میدان امام‌خمینی و شهید زین‌الدین در شهرستان قم سنگین است از مسئولان امر درخواست داریم با استفاده از نظر کارشناسان این مشکل را برطرف کنند.
0013---0912
* در تاریخ 95/7/7 از طریق سامانه ایران کیش اقدام به خرید نمودم که تراکنش ناموفق بود ولی وجه از حسابم کسر شد. حال به هر کجا مراجعه می‌کنم کسی پاسخگو نیست، فقط به یک شماره پیگیری بسنده کرده‌اند که در دست اقدام است؟! بیشتر از دو ماه زمان کمی است برای اقدام؟!
0516---0913
* از سال 1392 و شروع به کار دولت مدعی تدبیر متاسفانه کمک هزینه ازدواج فرزندان فرهنگیان پرداخت نشده است؟ چرا؟!
فخرائی - همدان
* پاکت پستی که از خارج برای بنده پست شده بود، در گمرک پست چهارراه لشکر مفقود شد. مسئولان پست جوابی به بنده ندادند پس از پیگیری‌های بنده یک پاکت خالی تحویل دادند. مجددا به بنده تماس ‌گرفتند و گفتند بسته شما به یک کشور دیگر رفته است! از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.
میرزایی
* مسئولین دبیرستان دخترانه [...] در منطقه یک از دانش‌آموزان جهت برنامه‌ریزی فوق‌العاده مبلغ چهارصد هزار تومان درخواست نموده‌اند و آنها را در صورت عدم پرداخت تهدید نموده‌اند. مگر برنامه‌های فوق‌العاده اجباری است که دانش‌آموزان را تهدید می‌کنند؟!
3890---021
* ماموران شهرداری در منطقه جنت‌آباد، چهارراه ایرانپارس وقتی می‌خواهند برای جمع‌آوری متکدیان اقدام کنند به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که بیشتر به متفرق شدن و بعضا فرار متکدیان می‌انجامد! این روند در طی روز چندین بار اتفاق می‌افتد!
9233---0912و5905 ---021
* برای تبلیغ موسسه مالی و اعتباری[...] چند درخت چنار خیابان ولی‌عصر را قطع کرده‌اند؟ عوامل چنین اقدامی باید به مراجع قضایی معرفی شوند.
7772---0938
پاسخ شرکت عمران شهر جدید پردیس
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه کیهان مورخ 1395/7/5 با موضوع: تأخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس فاز 8، به آگاهی می‌رساند: «بخشی از فاز مذکور در پروژه‌های شرکت امیرساولان کومه و شرکت پردیس‌سازان نوید تا اواخر آذر ماه سال 1395 تحویل و مابقی واحدها با توجه به برنامه زمانبندی تعیین شده پرداخت و با پرداخت سهم آورده متقاضیان محترم و همچنین همکاری واحدهای خدمات‌رسان تا پایان سال بعد به متقاضیان واگذار می‌گردد.»