kayhan.ir

کد خبر: ۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
کیهان و خوانندگان

* از سال 1358 تا به امروز بسیج دستاوردهای بسیاری داشته که هیچ فردی نمی‌تواند برای کمرنگ کردن آن قدمی بردارد زیرا قدرت بسیج یک قدرت مردمی و انقلابی است.
فرزاد محمدجعفری
* امام فرمود: «بسیج لشکر مخلص خداست» این را می‌توان در سازندگی و همت بسیجیان در نقاط محروم درک کرد که بی‌منت و بی‌مزد در حال خدمت هستند.
شاپورنژاد
* متاسفانه وزیری که مسکن مهر را مزخرف نامید در ماجرای تصادف قطار مشهد- تبریز، مزخرف‌ترین اظهارنظر را کرد و در خبر سیما (95/9/5) اظهار داشت، جای نگرانی نیست همه مسافران بیمه هستند و تمام هزینه‌ها پرداخت می‌شود! آیا جان و جراحت افراد با مال جبران می‌شود؟!
نیکنام- قم
* با این همه پیشرفت واگن‌سازان قطار و اتوبوس قادر نیستند کپسول‌های کف خاموش‌کننده آتش تعبیه نمایند تا همانند «ایربگ» در موقع لازم به کار افتد؟! هرچند که برخی از اخبار می‌گوید حتی کپسول‌های معمولی اطفای حریق هم به اندازه لازم وجود نداشته است!
0996---0919
* حادثه برخورد دو قطار در لندن باعث استعفای وزیر شد اما در ایران در حالی که از سیستم خودکار دم زده می‌شود عوامل انسانی مقصر و محکوم می‌شوند! کاش مسئولان کشور غم از دست دادن عزیزان را به گردن یک فرد نمی‌انداختند و با استعفای خود کوتاهی عوامل اجرا را جبران می‌کردند.
صفری- سمنان و 4362---0901
* آقای رئیس‌جمهور! آقای رئیس مجلس! 150 نماینده مدافع حقوق فرد حاشیه‌ساز! چرا در قبال حادثه قطار مشهد- تبریز فریادتان بلند نیست؟ آیا با حقوقی که می‌گیرید اگر به وظیفه ذاتی خود نپردازید توجیه‌ شرعی دارید؟
سوری
* این بار سوم است که برخورد قطار منجر به کشته شدن مردم شده است. این دیگر هواپیما نیست که وزیر، خلبان را مقصر بداند چون برنامه حرکت قطارها در دست مرکز و سیستم خودکار است. اگر در حوادث قبلی خاطی مجازات می‌شد شاهد تداوم این حوادث نبودیم.
8893---0912
* مسئولین دولتی چندی قبل اظهار می‌کردند امسال در بدترین وضعیت نه کمبود گاز داریم و نه قطعی گاز! ما هم خدا را شکر می‌کنیم که سرما تداوم پیدا نکرد. چون معلوم نبود با این بی‌تدبیری مسئولین، مردم در آمل و بابل و... چه می‌کشیدند!
8455---0912
* اگر دولتی‌ها به فسادهایی که در 3 سال اخیر صورت گرفته بود هم مثل لغو یک سخنرانی که مسئولان تیتر اول روزنامه‌ها کرده‌اند حساسیت داشتند الان شاهد کوچک‌تر شدن سفره‌ها و دیگر مشکلات اجتماعی نبودیم. کاش دغدغه‌ها جناحی نبود و برای مردم و آبادانی کشور بود!
نیما شمیرانی- تهران
* به 150 نماینده محترمی که نسبت به لغو سخنرانی مطهری معترضند عرض می‌کنم آیا کشور دغدغه مهم‌تری ندارد؟ آیا وضع بد اقتصاد و معیشت مردم و یا برجام بی‌حاصلی که حدود یک سال است به آن تن داده‌ایم و حتی نسیه هم نگرفته‌ایم، در خور این پیگیری نبوده است؟ واقعا این سخنرانی مشکل جامعه ما بود که اولویت کار مجلس به آن قرار گرفت؟! کاش در فیش‌های نجومی هم این‌گونه اراده وجود داشت.
ذوالفقاری
* این همه دست‌درازی به بیت‌المال در دولت و رسانه‌های حامی‌اش هیچ سر و صدایی نداشت ولی برای مسائل حاشیه‌ای که دولت به پا کرد از لغو کنسرت و لغو سخنرانی گرفته تا اتهام‌زدن و توهین به دیگران باید هیاهو می‌شد! دولتی که به جای رسیدگی به حال بد مردم به اشرافی‌گری و احوال‌پرسی از خارجی‌ها اهمیت می‌دهد هیچ‌گاه برای مردم اثری انرژی‌بخش نخواهد داشت!
1145---0935
* افراد و مطبوعات زنجیره‌ای که در برابر لغو یک سخنرانی بی‌اهمیت از کاه، کوه ساختند و یک مورد حاشیه‌ای را به موضوعی مهم تبدیل کردند بدانند دادستان مشهد مقدس بر اساس  اختیارات قانونی  اقدام به اجرای قانون نموده و نیازی به کسب مجوز از دیگران ندارد. جاری شدن امر قانونی ایراد نیست، بلکه ایراد از کسانی است که تمکین به قانون را نمی‌پذیرند.
0609---0915
* معیشت مردم بازیچه دولتی‌ها شده است. آنان حل همه مشکلات کشور را در گرو برجام می‌دیدند که نسیه از آب درآمد. حالا به جای اتکا به توان داخلی، برای رفع مشکلات واقعی کشور، دولت محترم جنجال لغو سخنرانی را کلید زده است. تا قبل از آن افراد زیاد دیگر دارای سلیقه متفاوت با دولت بودند که سخنرانی آنان توسط حامیان دولت لغو شده بود، معلوم نیست چه شده که این مورد خاص باعث دمیدن در شیپور جنگ از سوی آقای روحانی شده است؟! ممکن است به انتخابات سال آینده مرتبط باشد ولی برای مردم جز به تأخیرافتادن رسیدگی به معیشت و اقتصادشان حاصل دیگری ندارد.
ن- پروین
* رئیس‌جمهور که این همه داد قانون می‌زند چرا در برابر اقدام قانونی دادستانی مشهد خواسته غیرقانونی دارد؟ به نظر من ایشان و نماینده حاشیه‌ساز به خاطر این بی‌قانونی‌ و اهانت به رئیس قوه قضائیه باید مورد سؤال قرار گیرند. مگر نمی‌گویند همه در برابر قانون یکسانند.
عربی
آقای علی مطهری! هیاهو و داد و فریاد برای عده‌ای فتنه‌گر و عامل دشمن از خیلی‌های دیگر هم برمی‌آید شما اگر نماینده مردم هستی برای بیکاری، تورم، رکود، گرانی، اشتغال و ازدواج جوانان و... فریاد بزن و فکری بکن!
4426---0917
* بیکاری باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود؟ این همه آسیب می‌تواند با اشتغالزایی مهار شود. اما مسئولان در خواب زمستانی فرو رفته‌اند و معلوم نیست کی می‌خواهند بیدار شوند!
بنفشه‌خواه
* سعودی‌های صهیونیستی بدانند که با این خباثت‌ها و ددمنشی‌ها نمی‌توانند از زائران امام‌حسین(ع) بکاهند. امسال به کوری چشم تکفیری‌ها و اربابانشان در حرم عسکریین چنان جمعیتی تجمع کرده بودند که مسئولان عراقی صدها کاروان را از مسیرهای مختلف به علت عدم گنجایش حرم (از 10 کیلومتری، 20 کیلومتری، 100 کیلومتری سامرا) برگرداندند. حتی عده‌ای از جوانان گفتند ما 20 کیلومتر پیاده این مسیر را طی کرده و خود را به این حرم شریف رساندیم. زائرین امام حسین(ع) با غسل شهادت پا به کربلا می‌گذارند.
یک جانباز و 6960---0936
* فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا هر که بود تمام عمر خود را صرف مبارزه با شیطان بزرگ کرد و هرگز تسلیم آمریکای سلطه‌گر نشد نه یک قدم عقب‌ نشست و نه از انقلاب پشیمان شد. او تا روز مرگ انقلابی ماند و این ارزشمند است.
1969---0911
* سازمان‌های بین‌المللی، آل‌یهود عربستان و شیطان بزرگ برای تروریست‌ها در عراق و سوریه سینه ‌چاک می‌کنند ولی چرا برای قتل‌عام مسلمانان میانمار توسط دولت این کشور هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و خفه شده‌اند!
8902---0914
* کاسبان برجام که یک روزی سیاست خارجی ترکیه را بهترین سیاست خارجی منطقه معرفی می‌کردند، امروز از ذلتی که اروپا بر آنها تحمیل کرده است عبرت بگیرند و بیش از این به وعده و وعیدهای آنها دل نبندند.
طباطبائی
* بنده به عنوان یک شهروند یزدی از مسئولین و نماینده محترم یزد در مجلس خواهش می‌کنم که به جای درگیری‌های سیاسی و حزبی و میتینگ‌های پرمسئله به استان یزد رسیدگی کنید. بی‌آبی در این شهر درحال تبدیل به بحران است. حتی آب انتقالی که از اصفهان به یزد می‌آید مدام قطع می‌شود! برای مردم خدمت کنید نه جناح تا حداقل نام نیکی از خود برجای بگذارید.
6412---0913
* ‌ما متقاضی اختلاس یا همان معوقه(؟) 8 هزار میلیارد تومانی فرهنگیان نیستیم. ما وام ازدواج می‌خواهیم. چرا بانک مرکزی همه شعبات استان تهران را مسدود کرده است؟!
5530---0936
* مسئولین روستائیان را دریابند. با خاموش شدن اجباری موتورهای آب کشاورزی و همچنین خشکسالی، زندگی و معیشت آنان دچار بحران شده است. اقدامات سریع و کوتاه مدت مانند تحویل آرد یارانه‌ای، جو یارانه‌ای، ساختن  استخر ذخیره آب در کنار هر چاه موتوری،‌ آبیاری با تانکر برای برخی محصولات و... شاید بتواند به طور موقت یکی از هزاران گره آنان را بگشاید.
7109---0915
* اول مهرماه 95 برای خرید پژو 405 تحویل 60 روزه ثبت‌نام کردم حال پس از 70 روز می‌گویند تولید نداریم تا 20 روز دیگر منتظر بمانید! اگر تولید و خودرو نیست چرا با افراد و مشتریان قرارداد می‌بندند؟! چرا برای حقوق مصرف‌کننده ارزشی قائل نیستند؟! متاسفانه این روزها بسیاری از مشتریان ایران خودرو با چنین مشکلاتی دست به گریبانند!
8982---0915