kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* در روز اربعین گروه گروه از انسان‌ها از کشورهای مختلف جهان با پای پیاده به طرف کربلا و زیارت بارگاه امام حسین(ع) و یاران وفادارش در حرکت هستند. دشمنان و فتنه‌گرانی که منکر جهانی شدن دین اسلام هستند شروع این حرکت را این روزها ببینند.
4470---0912
* خانم ابتکار در ابتدای کار دولت با متهم کردن دولت سابق در خصوص آلودگی هوا سعی داشت دولت یازدهم را موظف به رفع آلودگی هوای کلانشهرها معرفی کند و بنزین وارداتی را جایگزین بنزین تولید داخل کرد. با این توجیه که علت بیشتر آلودگی را سوخت نامرغوب دانست اما با گذشت 3 فصل سرما و در پاییز 95 همچنان شاهد آلودگی بیشتری در فضای کلانشهرها هستیم. خانم ابتکار در مورد هوای آلوده تهران هیچ برنامه‌ای ندارد وگرنه تا حالا اجرا می‌کرد.
اصغری
* چرا علی‌رغم وضعیت شدید آلودگی هوا حداقل مدارس را تعطیل نمی‌کنند تا هم آسیب کمتری به مردم برسد و هم تردد کمتری در شهری مثل تهران صورت گیرد؟
3824---0912 و 2665---0912
* خداوند مکر خودش  را علیه مکرکنندگان و فتنه‌گران سال 88 در آمریکا نشان داده  است.کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانستند به حال و روز امروز این کشور نگاه بیندازند و در اندیشه و عقاید خود تجدیدنظر بکنند.
8767---0913
* روزنامه‌‌های زنجیره‌ای در این روزها که خانم کلینتون در انتخابات آمریکا شکست خورده عزادار این مادر داعش هستند. انتظار داشتیم دفتر آقای رئیس‌جمهور علیه اقدام توهین‌آمیز یکی از این روزنامه‌ها که رنگ لباس لباده ایشان را با رنگ لباس زن فاسدی مثل خانم کلینتون «ست» کرده بود موضع می‌گرفتند و واکنش از خود نشان می‌دادند.
8142---0912
* خداوند را شاکریم که آمریکا در حال پس دادن تقاص فتنه‌ای  است که سال 88 در ایران به وجود آورد. امیدواریم دشمنان در آتشی که علیه مسلمانان به‌پا می‌کنند بسوزند.
8455---0912
* روزنامه‌های زنجیره‌ای و اجاره‌ای و آنهایی که به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند و این روزها آشوب در آمریکا را پنهان می‌کنند و به روی خود نمی‌آورند و گویا خفقان گرفته‌اند چیزی جز مزدورنامه شایسته‌شان نیست. حال اگر چنین حوادثی در کشور رخ می‌داد، همگام با شیطان بزرگ بر طبل آشوب می‌کوبیدند. خدا نگذرد از کسانی که به چنین  روزنامه‌هایی یارانه از جیب ملت می‌دهند.
شکیبا
* کسانی که با حمایت آمریکا در سال 88 فتنه به‌پا کردند و روز عزای سالار شهیدان سوت و کف زدند خوب نظاره کنند که در آمریکا فرد بازنده که آن موقع این افراد را به شورش دعوت می‌کرد در کشور خودش از هواداران خواسته با دولت جدید همکاری کنند و نتیجه انتخابات را بپذیرند ولی در سال 88 سران فتنه با حمایت آمریکا کشور را به آشوب کشیدند و به تشدید آن دامن زدند!
ناصری و 4840---021
* به خیلی‌ها باید تسلیت گفت. به داعش به حامیان فتنه و فتنه‌گران داخلی، به نشریات ذوق‌زده داخلی، به فتنه‌گران منطقه‌ای و... مادر داعش از یک فاسد دیگر شکست خورد.
1210---0910
* آقای رئیس‌جمهور بفرمایند چرا این همه بی‌تعهدی آمریکا در برجام و توطئه علیه جهان اسلام را نمی‌بینند و از خوش‌بینی به دشمنان دست برنمی‌دارند؟
8895---0919
* آن نشریاتی که هیجان‌زده از خرید بوئینگ به شادمانی می‌پرداختند چرا در مقابل کنگره آمریکا که پیش‌نویس ممنوعیت بوئینگ را آماده می‌کند سکوت کرده‌اند.
1055---021
* برخی که آمریکا را قبله آمال خود می‌دانند تمام و کمال در حال خودشیرینی برای مقامات آمریکایی‌اند! واقعا این افراد فراموش کردند ایرانیان چه در دفاع‌مقدس و دفاع از حرم چه با تحریم‌های ظالمانه بخصوص در حوزه داروهای خاص با اقدامات این رژیم مورد ستم قرار گرفته‌اند جالب این که در آمریکا پرچم این کشور به آتش کشیده می‌شود و اما در داخل برخی از ذوق آمریکا حتی از پاگذاشتن روی پرچم این کشور خودداری می‌کنند.
9180---021و 7903---021 و س کریمی
* آقایی که عنوان استادی را یدک می‌کشد با پا نگذاشتن روی پرچم شیطان بزرگ چه چیزی را می‌خواهد ثابت کند؟ وابسته بودن یا استقلال را؟ ایشان 17 هزار شهدای ترور، قریب 200 هزار شهید جنگ تحمیلی، قریب 200 مسافر ایرباس که توسط شیطان بزرگ در آسمان خلیج‌فارس به شهادت رسیدند را چگونه توجیه می‌کند تا مدال شجاعت و استادی از سوی شیطان بزرگ برایش ارسال گردد؟! این پرچمی است که ملت آمریکا با مشاهده بی‌عدالتی‌های حاکمان‌شان آن را آتش می‌زنند.
عرب
* رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح پروژه نفتی در تاریخ 95/8/23 از یک سو اظهار می‌دارد ما در جنگ و در تحریم با تلاش و کوشش دانشمندان خود کشور و صنعت نفتی را سرپا نگه داشتیم در همان اظهارات می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون تکنولوژی غرب به اختراعات و اکتشافات دست یابیم!
عربی
* چرا مجلس و مجلسی‌ها در خصوص قرارداد دولت با شرکت توتال فرانسوی و همچنین راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران سکوت کرده‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند؟ باید برای ملت روشن شود که سکوت نمایندگان با چه انگیزه‌ای صورت می‌گیرد؟
7399---0990
* آقای نهاوندیان در نمایشگاه مطبوعات خطاب به اصحاب رسانه گفته کمک کنید در کشور رونق اقتصادی صورت بگیرد. بنویسید اگر دولت دنبال رونق اقتصادی بود تمام هم و غمش را مصروف این نمی‌کرد که مطبوعات و رسانه‌های حق‌گو و منتقد را به دادگاه بکشاند و مانع طرح نقایص عملکردها نمی‌شد.
7977---0912
* آقای رئیس‌جمهور اگر به مناطق محروم پایتخت سری بزنند و با تعدادی کارگر زحمتکش چند کلامی همنشین شوند آن وقت  متوجه خواهند شد که برجام چه مقدار دستاورد داشته است و آمار رکود و تورم واقعی در چه میزانی قرار دارد.
8871---0912
* به چه زبانی و به کدام مرجع باید گفت و فریاد زد که ما نمی‌خواهیم اتحادیه اروپا در کشورمان دفتر و در واقع لانه جاسوسی تأسیس کند؟! چرا برخی هر روز به جای افزایش اقتدار ملت در جهت به ذلت کشاندن ملت گام برمی‌دارند؟
6021---0990
* دو فرزند جانباز اعصاب و روان 60 درصد و 40 درصد دارم طی این 25 سال بستری بودن‌شان در بیمارستان واقعاً ما و برخی همسایگان هم به بیمار عصبی تبدیل شده‌ایم چون متأسفانه آن‌گونه که شایسته است بنیاد شهید و امور ایثارگران به وضع جانبازان اعصاب و روان رسیدگی نمی‌کند و بعضاً هم در تلاش بوده است تا درصد جانبازی آنها را کاهش دهد مثلاً برای یکی از فرزندانم این کار را با ادعای مفقود شدن برگه کمیسیون 60 درصد را به 40 درصد تبدیل کردند.
پدر جانبازان کرلو- بابل
* حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را پنجم هر ماه به بعد و براساس حروف الفبا پرداخت می‌کردند پس از چند سال، اعلام شد برای یکسان‌سازی از بیستم هر ماه حقوق‌ها پرداخت می‌شود و حال مجدد بیستم را به بیست و ششم تغییر داده‌اند! چرا؟ مگر حقوق قشر کارگر 10-15 روز بیشتر دوام دارد؟ این حقوق یک کارگر چگونه با اقساط و اجاره و پرداخت قبوض و... می‌خواهد سی روز دوام داشته باشد؟!
موسوی- تبریز
* قرصی را که سه ماه قبل به مبلغ 4 هزار تومان خریده بودم اخیراً 12 هزار تومان شده است. این چه طرح تحول سلامتی است که با اجرای آن قیمت داروها چند برابر شده و مردم مجبورند بسوزند و بسازند.
6829---0936
* مجری و تهیه‌کننده برنامه هفت و منتقد ثابت این برنامه به جای دفاع از فیلم‌های ارزشی و بسترسازی برای تولید اینگونه فیلم‌ها اقدام به ستایش سینماگرانی از جنس «هیچکاک» و «جان فورد» می‌کنند و این افراد را تکرار ناشدنی می‌دانند. آیا «جان فورد» همان کسی نیست که یک عمر از سفیدپوستان قاتل سرخ‌پوستان قهرمان ساخت و آخرین فیلم او دفاع از حضور و جنایت آمریکا در ویتنام است؟ چرا باید به دلیل عدم نظارت و کنترل با هزینه سنگین برنامه‌ای روی آنتن برود که مدافع چهره‌های پلید هالیوودی است.
مسعود- س