kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اعتراضات آمریکا صرفا درخصوص انتخابات نیست و این شورش‌های خیابانی در حال گسترش، حاکی از نارضایتی عمومی است که کشور آمریکا را محاصره کرده، گاهی برخی موارد بهانه‌هایی می‌شود تا پدیده‌های زیرپوست اجتماع خود را نشان دهند. ایران اسلامی در شرایط ایده‌آل قرار دارد که می‌تواند در منطقه موثر واقع شود در غیر این صورت اگر منتظر رفتار ترامپ در مسائل منطقه بمانیم تغییر چندانی نخواهیم داشت.
ترکاشوند
* ترامپ گفت که آمریکا یک کشور جهان سومی شده است. حال اگر در داخل این را یک مسئول ایرانی می‌گفت به برخی از داخلی‌ها برمی‌خورد، مناظره‌هایی که مستقیم پخش شده گویای ضعف آمریکا و پوشالی بودن قدرت‌نمایی این کشور است،  اگر مناظره‌ها را پخش نمی‌کردیم باور کنید خیلی‌ها هنوز دید مثبتی به آمریکا داشتند ولی حالا خیلی‌ها به ایران اسلامی بیشتر عشق می‌ورزند.
6036---0912
* هر رای دهنده آمریکایی 60000 دلار بدهی خارجی دارد! کدخدای نگونبخت اول جلوی اضمحلال خودش را بگیرد بعد برای دیگران شاخ و شانه بکشد بعضی‌ها هم بفهمند به چه کسانی امید بسته‌اند که برای جوانان ما اشتغال ایجاد کنند!
8853---0912
* برای ما مردم ایران در خصوص برجام هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه یکسان است و فرق اساسی با هم ندارند. هر دو حزب تابع سیاست‌های کلی کشورشان هستند خلاصه ما باید از خوش‌بینی به دشمن دست برداریم.
ایرانی
* چرا باید برای یک کشور انقلابی به جای اتکا به توان داخلی این مهم باشد که چه فردی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود؟ مگر در سیاست آمریکا جز استعمار و زورگویی چیز دیگری وجود دارد که برخی در کشور به آن می‌پردازند. برجام که برای ایران دستاوردی نداشته چه از سوی آمریکا پاره و چه اجرا شود برای کشور ما یک توافق نسیه و پر از خسارت بود و هست. هرگاه خود را باور کردیم، می‌توانیم و هرگاه به غرب‌زدگی پایان دادیم، مقتدریم و هرگاه توانستیم چون یک ایرانی مسلمان قدم برداریم در اوج قله افتخاریم.
3767---0919
* رفتار مادر خبیث داعش در قبال کشور خودش از خیلی فتنه‌گران داخلی مردانه‌تر بود چرا که پس از انتخابات طرفدارانش را به آرامش دعوت و خود نیز به رقیب پیروزش تبریک گفت!
2907---0912
* هدف بیگانگان از راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در ایران سازمان‌دهی عناصر معاند نظام در داخل کشور و خط دادن به آنان است. دشمنان قسم خورده انقلاب قصد پشتیبانی از افراد ضدانقلاب در قلب کشور را دارند مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشورمان متوجه دسیسه‌های دشمنان باشند و غافلگیر نشوند.
1969---0911
* اوباما تا پایان ریاست جمهوری‌اش به تحریم ایران و مواضع ضدایرانی ادامه داد و ایران را دشمن آمریکا دانست در صورتی که رئیس‌جمهور کشورمان این فرد را مودب دانستند. حال باید دید ترامپ چه دسته گلی برای حامیان فتنه و فتنه‌گران ارسال می‌کند و چه لقبی می‌گیرد!
9452---0912
* همه می‌دانند که تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران هدفی جز سازماندهی و جمع کردن مزدوران غربگرا، اراذل و اوباش و دشمنان قسم خورده نظام و کشور ندارد. چرا عده‌ای با دست خود، قصد ایجاد پایگاه و پشتیبان برای عناصر خائن و ضدانقلاب در قلب ام‌القرای جهان اسلام را دارند؟ چرا برخی افراد مسئول براساس خواسته شیاطین گام برمی‌دارند؟
سیگارودی
* مگر کشورهای اسلامی، آسیائی یا آفریقائی در اروپا دفتر دارند که اتحادیه  اروپا تصمیم گرفته در تهران لانه جاسوسی به جبران تعطیلی چند دهه‌ای لانه فساد و تباهی آمریکا تأسیس کند؟! نکند این هم از برکات برجام است که همیشه به سوی غرب سرازیر می‌شود.
8895---0919
* آقای شریعتمداری چون جور وزارت امور خارجه را در موضع‌گیری مقابل قتل‌عام حجاج بیت‌الله‌الحرام در منا، اهانت‌های اردوغان، قضیه برجام و... به دوش می‌کشد باید مورد شکایت واقع شود! لذا این دادگاه رفتن هم شیرین است!
0594---0912
* شاید انعکاس مطالبات مردم از دولت توسط کیهان گویا به مذاق رئیس‌جمهور خوش نمی‌آید که در نمایشگاه از آزادی مطبوعات سخن می‌گویند اما در عمل با شکایت‌های متعدد سازمان‌های دولتی از کیهان درصدد محدود کردن این روزنامه مردمی برآمده‌اند.
7132---0990
* اگر واقعاً خانم ابتکار نمی‌تواند در موضوع آلودگی هوا حداقل خدمت را به مردم کشور کند بهتر است استعفا کند. گویا آنچه که برای برخی‌ها اهمیت ندارد جان مردم است و به راحتی از خود سلب مسئولیت می‌کنند.
8455---0912
* آقای رئیس‌جمهور! آیا آزادی قلم و بیان شما را قبول کنیم یا شکایت از روزنامه مردمی کیهان؟! برجام هم بدین شکل بود. پذیرش وعده‌های نسیه و اعتمادسازی پیش از لغو تحریم، شد تحریم‌های جدید و تقریباً هیچ بودن وعده‌های نسیه، هر دو را از زبان دولتی‌ها شنیدیم.
ناصر- لنگرود
* توزیع رایگان روزنامه‌های زنجیره‌ای در سطح کلان‌شهر تهران، این سؤال را پیش می‌آورد که: چرا یارانه مطبوعات صرف نشریاتی می‌شود که حتی نه فروش بالایی دارند و نه تأثیرگذاری مؤثری در جامعه دارند اما یارانه بالایی دریافت می‌کنند و در عوض در سطح شهر رایگان توزیع می‌شوند تا بلکه کسی آنها را بخواند. دولت محترم باید در پرداخت یارانه به سابقه و تأثیرگذاری نشریات دقت بیشتری به خرج دهد و از هدر رفتن پول بیت‌المال جلوگیری کند البته شاید انتخابات آینده با دریافت مبالغ یارانه برخی نشریات بی‌ارتباط نیست!
محمدتقی صفری
* چرا وقتی با روزنامه هتاکی برخورد می‌شود به مذاق دولت خوش نمی‌آید ولی روزنامه‌های منتقد از سوی خود دولت تهدید می‌شوند؟!
9752---0912
* عدم مدیریت صحیح رسانه‌های مجازی از سوی دولت و خانواده‌ها، جوانان و آینده‌سازان جامعه را با تهدید جدی مواجه نموده و قدرت تفکر و تحلیل و مطالعه را از آنان گرفته است.
9254---0938
* با این رکود، بیکاری و گرانی و... از دولت درخواست می‌شود فکری به حال کارگران ساختمانی بیکار و گرسنه بکند.
3481---0935
* با دفترچه بیمه تأمین اجتماعی صادره از تهران درشهرستان داراب نمی‌توانم دارو از داروخانه تهیه بکنم می‌گویند معتبر نیست در حالی که دفترچه بیمه در سراسر کشور اعتبار دارد. تقاضای رسیدگی دارم.
الهه- س