kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

بازدید صفارهرندی و مخبر دزفولی از نمایشگاه نگار مکتب‌خانه(اخبار ادبی و هنری)

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در مجتمع سرچشمه از نمایشگاه آثار هنری نگار مکتب‌خانه بازدید کردند.



محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازدید از تک‌تک آثار هنری، با اشاره به ضرورت آشتی میان عموم شهروندان با آثار تجسمی دینی و اهل بیتی، راه‌اندازی نمایشگاه ویژه آثار تجسمی برای دانش‌آموزان را ایده قابل تقدیری خواند.  
وی همچنین با تحسین از آثار عاشورایی این نمایشگاه، از خالقان این آثار تشکر کرد.  محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در بازدید از نمایشگاه نگار مکتب‌خانه، از آثار هنرمندان شاخص این نمایشگاه تقدیر کرد.
گفتنی است، در این نمایشگاه، بیش از یکهزار اثر نفیس نقاشی، نقاشی‌خط و خوشنویسی از 70 هنرمند به نمایش در می‌آید که از جمله آنها می‌توان به هنرمندانی چون نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی، محمدعلی ترقی‌جاه، احمد وثوق احمدی، هادی روشن‌ضمیر، ابوالفضل خزاعی، میثم سلطانی، علیرضا محبی، حمید غبرانژاد، محمد جوادزاده، محمود زنده‌رودی، شمس الدین غازی، عطاءالله ذی نوری، احمد محمدپور، محسن کرمی، پرویز کلانتری و محمد سعید نقاشیان اشاره کرد.