kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

خواندنی از ورزش ایران


* سلطانی‌فر، وزیر جدید ورزش و جوانان در سومین روز از حضور خود در وزارت ورزش و قبل از مراسم معارفه‌اش، با حضور در مرقد امام‌خمینی(ره) به همراه معاونان و کلیه روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) ، با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز دیدار به عمل آوردند.  
* سه اسکواش باز ایران به جمع هشت نفر برتر مسابقات بین‌المللی اسکواش اردن صعود کردند.
* فضل‌الله باقرزاده رئیس‌فدراسیون شمشیربازی در مورد قهرمانی تیم‌ملی در مسابقات جام جهانی سنگال اظهار داشت: در این رقابت‌ها دقیقا همان صحنه‌های المپیک اتفاق افتاد با این تفاوت که همه چیز به نفع ما تمام شد و حق‌مان را گرفتیم. جدال عابدینی و هامر آمریکایی باز هم به امتیاز آخر کشید و مجتبی توانست به حق خودش که داوران در المپیک آن را پایمال کرده بودند، برسد. خوشحالم که توانستیم برای اولین بار تیم‌ملی کره و ایتالیا را شکست دهیم و این موفقیت بزرگی بود که بچه‌ها رقم زدند.
* طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری و به دلیل اعزام تیم‌های کنتیننتال حاضر در لیگ برتر در تاریخ‌های اعلام شده به مسابقات برون مرزی این مسابقات به تعویق افتاد و مقرر شد لیگ دسته یک پیست در تاریخ 23 و 24 آبان در تهران و دومین مرحله لیگ دسته یک جاده از تاریخ 25 تا 27 آبان در اراک برگزار شود.