kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* جناب آقای روحانی و جناب ظریف! مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. قطعا بدانید  حضور خانم موگرینی در ایران نه برای احقاق حقوق، بلکه به طور قطع برای جلوگیری از پیروزی قریب‌الوقوع جبهه مقاومت است. آمریکا مجددا کلاه گشاد دیگری سرتان نگذارد. از شیطان جز شیطنت‌ کار دیگری برنمی‌آید.
طباطبائی - قم
*‌ شتاب‌زدگی غربی‌ها برای موضوعات سوریه و عراق و سفر نماینده‌شان به تهران بدین خاطر است که جبهه مقاومت به پیروزی نزدیک‌تر شده است و ان‌شاءالله پرچم کفر و نوکران تکفیری‌اش راپایین خواهد کشید.
1112---021‍
* چرا آقای رئیس‌جمهور با لج‌بازی کسانی را برای وزارت به مجلس معرفی کرده که اولا سابقه حمایت از فتنه‌گران سال 88 دارند، ثانیا قبلا موفق نشدند از مجلس رای اعتماد بگیرند و مردود شده‌اند؟ مگر در کشور ما، قحط‌الرجال ولایتمدار و وفادار به ارزش‌های اسلام و نظام است؟
1648---0915 و 8416---0939
* به آقای عارف عرض می‌کنم اصلاح‌طلبانی که ایشان سنگ آنان را به سینه می‌زند افرادی هستند که با جابجایی وزیر آموزش و پرورش نگذاشتند واقعیت وحشتناک فساد صندوق ذخیره فرهنگیان برای مردم روشن شود. حداقل بداند با چه جماعتی رفاقت دارد.
8455---0912
* وزیر نیرو در پاسخ سوال نماینده قم اظهار داشت ما نفت 126 دلار نداریم! به ایشان عرض می‌کنم این دولت اگر نفت 126 دلار ندارد جیب گشاد که دارد از حقوق‌های نجومی و فسادهای هشت هزار میلیاردی و ریخت و پاش‌های کلان گرفته تا...!
خانم حبیبی - اراک
* درست در حالی که فیلیپینی‌ها پس از به تاراج رفتن هزاران زن و دختر خود به عمق خیانت و جنایت آمریکایی‌ها پی برده‌اند عده‌ای در کشور ما سیر ارتجاع را در پیش گرفته و با بستن چشمان خود روی تمام جنایت آمریکایی‌ها بر علیه ایران و ایرانیان صحبت از تعامل و زندگی با این کشور دشمن قسم خورده می‌کنند. بی‌بصیرتی تا چقدر!
8895---0919
* آقای لاریجانی در سخنرانی‌هایشان می‌گویند کشورهای منطقه در آتش جنگ می‌سوزند ولی کشور ما امن است. واقعیت این است که این امنیت مرهون جوانان ماست که جان به کف به مقابله با دشمنان برخاسته‌ است. جوانان بسیاری هم هستند که در اثر بیکاری ذوب می‌شوند و مسئولین امر بی‌توجه به آنهایند. آنچه به مجلس مربوط می‌شود این است که در این زمینه تحرکی از خود نشان دهد.
موسوی - تبریز و طاهری تهران
* با تغییر وزیر آموزش و پرورش نباید پرونده فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان مسکوت بماند. از مسئولان قوه‌‌قضائیه خواستار احقاق حقوق ضایع شده خود هستیم.
4190---0917
* از فرهنگیانی هستم که به دلیل مشکلات مالی نتوانستم بیماری ناباروری خود را برطرف بکنم. وقتی از فساد 8 هزار میلیاردی دولتی‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان خبردار شدم غصه‌ام گرفت امیدوارم تمام عوامل این فساد بزرگ به سزای اعمال خود برسند.
9789---0915
* آقای روحانی قرار بود برجام موجب لغو تحریم‌ها شود. اما تمدید تحریم‌های در حال انقضاء و مربوط به دوره دولت سازندگی از سوی آمریکا حکایت استمرار خط تحریم بر ضد مردم ایران است! قول‌هایی که دولت محترم برای پسابرجام به مردم داد امروز برعکس آن به اجرا درآمده است! شاید به خاطر این است که دولت در دوران مذاکرات بیشتر موارد را برای مردم محرمانه دانسته بود.
اسماعیل خوبرو
* اگر برجام دستاورد داشت قبل از هر چیز باید ارزش پول ملی کشور را افزایش می‌داد متأسفانه بعد از برجام ارزش پول ملی هم پایین آمده و همه را نگران کرده است.
8853---0912
* دولت و دولتی‌ها مستمری ماهیانه 50 هزار تومان مددجویان بهزیستی را با حقوق‌های نجومی مدیران خود مقایسه کنند و از خدا بترسند و برای آخرت خود کاری انجام بدهند.
8961---0930
* سیاست دوگانه آمریکا باعث شد پدرجد تکفیری‌ها عضو شورای حقوق بشر شود. بسیار خنده‌آور است! حامیان اصلی تروریست‌ها امروز در نقش مدافع حقوق بشر ظاهر می‌شوند! این طنز تلخ در عین حال دل آزادمردان را به درد می‌آورد.
1149---0912
* سازمان مللی که آل‌سعود ظالم و جنایتکار را با آن کارنامه پر از خیانت و قتل‌عام ملت‌های مظلوم یمن، سوریه، عراق و... به عنوان عضو شورای حقوق بشر انتخاب کند باید در آن را نه گل که باید بتن گرفت. واقعاً برای بشریت ننگی بالاتر از این قابل تصور است که چنین کشور خبیثی به عنوان عضو حقوق بشر سازمان ملل انتخاب شود؟
شکیبا
* چرا دولت هر روز یک بازی درمورد پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی درمی‌آورد؟ علی‌رغم اختصاص ردیف بودجه در سال 95 سخنگوی باصداقت هر از چندگاهی یک گریزی هم به این بخش می‌کند و اخیراً از دادن اوراق مشارکت به جای پاداش نقدی فرهنگیان سخن می‌گوید. ما اوراق می‌خواهیم چه کنیم! ما نجومی نیستیم که اگر پاداش هم ندهند مشکل نداشته باشیم! چقدر برنامه‌ریزی برای این چندرغاز کرده‌ایم.
بازنشسته 94- قم
* وامی از بانک ملت دریافت کردم تا کاری را آغاز کنم. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این که متوجه شدم به دلیل واردات بی‌رویه کالای بنده باید حالا حالا‌ها در انبار خاک بخورد. بانک 280 میلیون وام داده بود که 310 میلیون آن را با سود بازگرداندم. اما مسئولان بانک می‌گویند با دیرکرد پول تا به امروز 130 میلیون دیگر باقی مانده که باید بپردازم! آیا چنین برخوردی شرعی است؟
2070---021
* بنده در شهرک صنعتی عباس‌آباد در حومه تهران مشغول کارم. این شهرک دیگر به یک مکان متروکه تبدیل شده و حدود 80 درصد کارخانه‌های این شهرک تعطیل است و باقی با ظرفیت حداقلی کار می‌کنند. همین روزهاست که ما هم بیکار شویم! دولت قول رونق داد اما آن‌هایی هم که کار و فعالیت در شهرک داشتند تعطیل شدند! چرا؟
نجاتیان
* کارشناسان منصف در تأثیر کارت سوخت در جلوگیری از قاچاق سوخت متفق‌القولند. ولی متأسفانه دولت مدعی تدبیر هفته گذشته رسماً کارت سوخت را از اعتبار ساقط کرد! در صورت عامدانه بودن این اقدام احتمال دست داشتن نجومی‌بگیران از سهم قاچاق دور از تصور نیست چرا که حتی کسانی که سواد ندارند و لبوفروش و راننده تاکسی و... هم هستند حذف کارت سوخت را عامل افزایش قاچاق تلقی می‌کنند چه رسد به حقوقدانان و دنیادیده‌ها!
احمدزاده
* اکثر وانت ‌نیسان‌های کشور گازسوز هستند. باعث تاسف است که وزیر نفت تا این حد بی‌اطلاع است. ایشان اگر با طبقه ضعیف جامعه مشکل دارد چرا ناراحتی خود را روی دارندگان وانت نیسان خالی می‌کند؟
1144---0936
* طولانی‌ترین تونل انتقال آب از شهرستان «رابر» کرمان به مرکز استان با طول 38 کیلومتر، خسارت زیادی را بر این شهرستان وارد خواهد کرد. چرا که آب‌های زیرزمینی و چاه‌های آن را خشک خواهد کرد و از نظر زیست‌محیطی خسارت جبران‌ناپذیری را به این منطقه وارد می‌کند و با این وجود هیچ امتیازی هم برای این شهرستان در نظر نگرفته‌اند؟
یک هم‌وطن از رابر کرمان
* برای ضمانت یک جوان در حال ازدواج به بانک ... رفتم. ببینید از جوانی که با کلی امید برای دریافت وام 10 میلیونی مراجعه کرده چه مدارکی مطالبه می‌کنند؟ انسان متحیر می‌ماند. مدارک لازم برای وام ازدواج ده میلیونی در تهران؛ چک 13 میلیونی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، کپی سند منزل مسکونی! جوانی که بناست زندگی را شروع کند اولا چک از کجا بیاورد و در ثانی درخواست سند منزل مسکونی یعنی توهین به او. جوان بیست و چند ساله منزل مسکونی‌اش کجا بوده است. چرا این‌قدر سنگ‌اندازی در مسیر به سامان رسیدن جوانان می‌کنند؟
خانم خوشرو - تهران
* در کنار انتقادهایی که به دولت می‌شود باید راه‌حل هم پیشنهاد بشود تا نقد سازنده باشد دولت هم باید برای برون‌رفت از مشکلات به راه‌حل‌ها توجه نشان بدهد و دست از لج‌بازی بردارد.
1160---0930
* مراکز تعمیر سیستم سوخت گاز خودروها در اصفهان نرخ معین و مشخصی ندارند. به همین دلیل اجحاف‌های زیادی به مشتریان صورت می‌گیرد.
2143---0913