kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

آیین اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد

آیین پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس‌سازمان اوقاف و امور خیریه و محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مجتمع زیباکنار گیلان برگزار شد.


به گزارش ستاد خبری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در بخش بانوان، ۳۸۱ متسابق در رشته‌های همسرایی و همخوانی قرآن کریم، دعاخوانی، معارف، ابتهال، حفظ کل، ۱۰ و ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
براساس این گزارش، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان رشته‌های مختلف این مسابقات معرفی و تجلیل شدند.
بر پایه این گزارش، نوبخت در این مراسم با بیان اینکه دیدگاه دولت بدون تردید مشابه ما گیلانیان در این رخداد همراه با تواضع است، افزود: من به عنوان سخنگوی دولت از سازمان اوقاف، استانداری گیلان و اداره کل اوقاف گیلان به سبب برگزاری این دوره از مسابقات سپاسگزاری می‌کنم.
سخنگوی دولت در خصوص حمایت از عوامل قرآنی، گفت: قبل از اینکه در خدمت شما باشم از حجت‌الاسلام محمدی، رئیس ‌سازمان اوقاف در خصوص اعتبارات جاری و عمرانی اوقاف در رابطه با برگزاری این مجالس پرسش کردم؛ بودجه در اعتبارات جاری مناسب است و در عمرانی هم مثل سایر طرح‌ها در حال جمع‌بندی هستند. آنچه که مسئولان اوقاف مقتضی می‌دانند، من در حمایت از بانوان گرامی انجام وظیفه می‌کنم.