kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

مدنی: در ورزش مدیران دنبال نتیجه گرایی و بقای خودشان هستند

مدیرمسئول مجله کیهان ورزشی می گوید ورزش ما بیشتر به شکل روزمرگی اداره می شود و همه مدیریت ها دنبال نتیجه گیری و بقای خودشان هستند.



محمد سعید مدنی در گفت و گو با خبرگزاری مشرق در خصوص تغییرات صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ما اصلا متوجه نشدیم که برای چه این تغییر بوجود آمد! اگر بحث ورزشی بود که ورزش داشت خوب کار می کرد. یعنی لااقل سالم تر و بی حاشیه تر از خیلی های دیگر در ادوار قبلی بود. اگر هم که بحث این تغییرات سیاسی بوده که به نظر بنده وزارت خانه های دیگری بودند که نسبت به ورزش در اولویت قرار داشتند. اما حالا هم که وزیر ورزش را برداشتند انتظار می رفت که کار تبدیل به احسن شود و فردی بیاید که لااقل از نظر ظاهری تحصیلکرده ورزش بوده یا از خانواده ورزش باشد. یا حداقل ورزش را بشناسد. اگر از نظر آقایان گودرزی نتوانسته مفید باشد لااقل نفر جدید شرایطی بهتر از او داشته و بتواند منشأ پیشرفت باشد.
وی افزود: ورزش ما مشکلات زیادی دارد که سال های سال است روی هم رسوب کرده اند و کسی هم به خاطر سختی کار جرأت رفتن به سراغ شان را ندارد. ورزش ما بیشتر به شکل روزمرگی اداره می شود و همه مدیریت ها دنبال نتیجه گیری و بقای خودشان هستند. این حس به شکل سفت و سختی بر تار و پود نه فقط ورزشی ها بلکه مقامات غیر ورزشی هم نشسته و حتی مقامات ارشد هم توقع دارند که ورزش‌مان در المپیک و حتی رفتن فوتبال مان به جام جهانی موفق باشد. مدیرمسئول و سردبیر مجله کیهان ورزشی در پایان خاطرنشان کرد: توقعی که از وزیر جدید داریم این است هرکسی به جای گودرزی می آید مسایل را فراتر از مسایل روزمره از جمله نتیجه گرایی های زودگذر ببیند و به مسایل فرهنگی و اخلاق در ورزش هم توجه ویژه‌ای داشته باشد.