kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

مهم‌ترین مرکز درمانی غرب بندرعباس در خطر تخریب قرار گرفت

پلی‌کلینیک تخصصی ولی‌عصر(عج) تامین اجتماعی در بندرعباس با شکایت فردی که ادعای مالکیت زمین این مرکز درمانی را می‌کند، در خطر تخریب قرار گرفت.



مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با بیان اینکه پلی‌کلینیک تخصصی ولی‌عصر(عج) تامین اجتماعی بندرعباس در سال 69 به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: از همان سال خدمات این مرکز به صورت رایگان برای بیمه‌شده‌ها تامین اجتماعی ارائه شد.
دکتر کامیار وثوقی با بیان اینکه درمانگان این مرکز شامل بخش‌های کلینیک، پزشک عمومی، متخصصین رشته‌های مختلف از جمله داخلی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، جراحی و بسیاری از رشته‌های دیگر است، افزود: پاراکلینیک این مرکز از آزمایشگاه مجهز، رادیولوژی، داروخانه، مامایی و دندانپزشکی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه این مرکز 56 کارمند دارد، خاطرنشان کرد: در روز در حدود یک هزار بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه این مرکز درمانی در سال 94 به عنوان مهم‌ترین مرکز درمانی غرب بندرعباس محسوب می‌شود، ادامه داد: تا اینکه مشکلی برای مالکیت زمین پیش آمد و شخصی به عنوان معارض پیدا شد و ادعای مالکیت کرد و از طریق مراجع قضایی پیگیری شد که نخستین شکایت به سال 87 مربوط می‌شود.
وثوقی افزود: مردم روستاهای جمال احمد، گچین، خونسرخ، بوستانو و دیگر روستاهای غرب بندرعباس برای درمان به پلی‌کلینیک تخصصی ولی‌عصر(عج) مراجعه می‌کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا این موضوع برطرف شود، بیان کرد: امیدواریم اتفاقی بیفتد که حق بیمه‌شده‌ها و سایر بیماران در این موضوع ضایع نشود و دغدغه‌ای برای مراجعه‌کنندگان به وجود نیاید و بیمه‌شده‌ها دچار قطع خدمات درمانی رایگان نشوند.