kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

پای صحبت مردمپای صحبت مردم



هزینه سنگین صدور کارت ملی
جمع کثیری از مردم جزیره کیش و کارکنان سازمان‌ها و ادارات مستقر در جزیره کیش با تماس تلفنی و مراجعه به دفتر نمایندگی کیهان اعلام کردند ما برای گرفتن کارت ملی باید به مراکز استان‌های همجوار و یا به محل تولد خود در شهرستان مراجعه کنیم و هزینه سنگینی برای این رفت‌وآمد پرداخت می‌کنیم.
جا دارد مسئولان ذی‌ربط راه‌حلی مناسب برای صدور کارت ملی در کیش اتخاذ فرمایند.
کیش- خبرنگار کیهان

تاخیر در پروازهای بوشهر - تهران
ماجرای تاخیر در پروازهای تهران - بوشهر و بالعکس تمامی ندارد، موضوعی تکراری که برنامه‌ریزی مسافران را به هم ریخته و به نظر می‌رسد نجابت بوشهری‌ها در کنار سکوت مسئولان و نمایندگان استان، منجر به استمرار چنین اجحافی شده است.
به عقیده برخی افراد آگاه این مشکل ناشی از بکارگیری هواپیماهای فرسوده در خط پروازی است.
تازه‌ترین اتفاق مربوط به پرواز شنبه‌شب تهران - بوشهر مربوط می‌شود که قرار بوده ساعت 21 و 30 انجام شود، اما پس از آنکه 8 ساعت مسافران در هواپیما محبوس شدند سرانجام حوالی صبح آنها را به ترمینال مسافران بازگردانده و پس از آن در ساعت 9 صبح بار دیگر کارت پرواز را جهت انجام آن صادر کردند.
در بین مسافرین کودکان و افراد خردسالی نیز مشاهده می‌شود که با توجه به طولانی بودن زمان ماندگاری در هواپیما وضعیت بسیار ناراحت‌کننده‌ای بر آنان رقم خورد.
حتی در یک مورد خانم بارداری به علت خاموش بودن سیستم تهویه هواپیما دچار مشکل تنفسی شد که با اتوبوس همراه مسافرین به سالن ترانزیت منتقل شد و دو خانم و یک آقا هم به علت مشکلات قلبی دچار تنگی‌نفس شدند که آنان نیز برای درمان به خارج از هواپیما هدایت شدند.
علی نجفی