kayhan.ir

کد خبر: ۸۸۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* چرا وزارت امور خارجه این‌قدر منفعلانه در برابر اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه کریه‌المنظر شیطان بزرگ برخورد می‌کند. وقتی او می‌گوید ایران باید دست از حمایت حزب‌الله و سوریه بردارد چرا وزیر امور خارجه کشورمان همان‌گونه که با نمایندگان ملت برخورد کرد با این موجودات پست و جانی برخورد نمی‌کند که به شما چه ربطی دارد که سیاست جمهوری اسلامی چگونه باید باشد؟!
علیمردانی
* دیپلماسی التماسی از ابتدای مذاکرات هسته‌ای شنیده شد و لبخند آقای ظریف به دشمنان و اخم به منتقدان حاکی از ضعف شدید دستگاه دیپلماسی در برابر زیاده‌خواهی جبهه استکبار بود اما اکنون دیگر ادامه آن ضرر زیادی به مردم وارد خواهد آورد. ما راه جایگزین داریم. اقتصاد مقاومتی می‌تواند تودهنی محکمی به دشمنانی باشد که به این روند امید بسته‌اند.
0755---0912
*‌ آیا حامیان تروریست‌ها درصدد مبارزه با تروریست‌ها هستند و جنایت گروه‌های تروریستی را خطری برای منافع خود می‌دانند؟! چگونه می‌شود که حامیان این وحشی‌ها امروز علیه آنان متحد شوند؟ مطمئنا توطئه‌ای در میان است که هدف آن جبهه مقاومت است، مسئولان نباید فریب دشمنان را بخورند زیرا خسارت‌های زیادی برای امت اسلامی خواهد داشت.
وحدتی
* قانون حمایت از فرزندآوری در این دولت کاملا به فراموشی سپرده شد و موضوع نگران‌کننده پیری کشور، در این دولت فدای برجام و قراردادهای یک طرفه به سود غرب شد! چرا موضوعات ملی و حیاتی برای آینده کشور در تدبیر این دولت جایی ندارد. چرا حتی در انتهای کار دولت هم نشانه‌هایی از امید در جامعه بروز نکرده است؟!
0883---031
* از رسانه ملی انتظار می‌رود برای ازدیاد نسل حداقل به اندازه چیپس و پفک تبلیغات کند.
3959---0911
* دست‌اندرکاران روزنامه کیهان! شما به عنوان وظیفه شرعی و ملی باید از گرانی کنونی که کمر خانواده‌ها را شکسته و گاه باعث انحراف و فساد برخی شده است، برای مسئولین بنویسید و پیگیر باشید. این مردم باغیرت چه گناهی دارند که هر ساعت و هر روز پیش زن و بچه‌هایشان شرمنده هزینه‌های زندگی معمولی باشند؟
6229---0903
* گویا مسئولان از معیشت بد مردم مطلع نیستند آب بهای مصرفی دوره گذشته بنده 17 هزار تومان بود اما این دوره در کمال تعجب به 140 هزار تومان افزایش یافته است. این مورد برای نزدیکان بنده هم اتفاق افتاده است؟ مذاکرات هسته‌ای قرار بود رفاه در معیشت مردم را به ارمغان بیاورد ولی به زیان مردم تمام شده است.
5925---021
* دو خط تلفن ثابت دارم که چندین ماه است استفاده نمی‌کنم و هر ماه مبالغ ثابت آبونمان و عوارض می‌آمد 1300 تومان ولی حالا با 3 برابر افزایش به 4600 تومان رسانده‌اند وقتی قبض را دیدم متوجه شدم مبلغی را بابت مکالمه شهری ثبت کرده‌اند در حالی که ماههاست از این خطوط استفاده نمی‌شود!
4812---0912
* برنج از سال گذشته تا الان 40 درصد گران شده است گوشت هم همین وضعیت را پیدا کرده چگونه آقای رئیس‌جمهور اعلام می‌کند تورم تک‌رقمی شده است؟
3991---0938
* آرزو دارم آقای ظریف یک دهم خشم خود در برخورد با نمایندگان مجلس را نسبت به آل‌سعود در محکوم کردن جنایت‌های دلخراش این رژیم در کشور مظلوم یمن نشان بدهد.
2517---0917
* با اینکه برجام از سوی آمریکایی‌ها چندین مرتبه نقض شده ولی از سوی دولت ایران و تیم مذاکره کننده هسته‌ای هیچ عکس‌العملی دیده نمی‌شود چرا؟ مشکل کجاست؟
3033---0915
* سه سال پیش به آقای روحانی رأی دادم ولی در حال حاضر این دولت را کم‌کار و پرهزینه می‌بینم. بابت رأی اشتباه خود پشیمان و ناراحت هستم.
4272---0938
* کل درآمدمان دو میلیون تومان است که یک میلیون و سیصدوپنجاه هزار تومان آن را قسط پرداخت می‌کنیم و دیگر قادر به ادامه زندگی نیستیم. از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم هرچه زودتر این مساکن مهر به قول خودشان مزخرف را تحویل دهند تا از مستأجری خلاص شویم تا بتوانیم کرایه مسکن اجاره‌ای را در مخارج ضروری دیگر زندگی خود هزینه کنیم.
محبی- فاز 11 پردیس
* وزیر راه مدعی است بازار مسکن را مثل بازارهای بمباران شده یمن و سوریه از دولت قبل تحویل گرفته است. حتی اگر این ادعا درست باشد، آیا سه سال فرصت کمی بود تا آنها را اصلاح کنند و یا از نو بسازند؟ شهید مدافع حرم عباس کردانی رزمنده اهوازی در عراق برای مردم بی‌پناه، سرپناه‌هایی ساخت آن هم با کمترین امکانات و بدون تشکیلات وزارتی و حاکمیتی! شما که این همه امکانات داشتید برای این بازار به قول خودتان بمباران شده چه کردید؟!
1382---0915 و 7977---0912
* من یکی از هزاران متقاضی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هستم تمام پول تعهد را در همان چهار سال قبل پرداخت کرده‌ام اما به خاطر بدعهدی دولت هنوز مستأجرم و سالی یک سوم حقوق خود را برای اجاره از دست می‌دهم! درحالی که سه سال است که 95 درصد پروژه مربوطه (تراسازه تبریز) تکمیل شده است! آیا این تعلل ضربه زدن به حق‌الناس نیست؟
1623---0919
* در بخش MRI بیمارستان فیروزگر تهران توسط پرسنل آقا برای خانم‌های مراجعه‌کننده خدمات پزشکی ارائه می‌شود. وقتی به این موضوع اعتراض کردم با برخورد تند پرسنل مواجه شدم. به بنده گفتند اگر می‌خواهید کار شما را خانم انجام دهد به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کنید؟ وزیر محترم بهداشت باید نسبت به این موضوع غیراخلاقی برخورد مؤثری داشته باشند تا امت انقلابی و مؤمن دیگر با این صحنه‌ها مواجه نشوند.
مؤمنی- تهران
* تا قبل از دولت یازدهم اکثر برنامه‌های کشور بر محور دستور امام راحل مبنی بر خودکفایی در بیشتر بخش‌ها تعریف شده بود اما در این 3 سال باور «ما می‌توانیم» به «بدون آنها نمی‌توانیم» تغییر یافته است.
0760---021
* قطار البرز ساعت 18 بندرعباس- تهران به مدت 8 ساعت تأخیر داشت. علاوه بر این به جای تحویل غذای گرم تن ماهی سرد به مسافران دادند! آیاکسی پاسخگو نیست.
9682---0917
* چرا با گذشت قریب یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید، هنوز کتب دانش‌آموزان دبیرستانی بوشهر تحویل نشده است؟
یکی از والدین دانش‌آموزان