kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
وزیر سابق راه و شهرسازی:

اطاعت از رهبر انقلاب ، گام نهادن در مسیر سعادت است

وزیر سابق راه و شهرسازی تأکید کرد که با اطاعت از رهبر انقلاب در مسیر سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت گام برمی‌داریم.




علی‌نیکزاد در گفت‌وگو باخبرگزاری تسنیم، با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به رئیس جمهوری سابق اظهار کرد: حقیقتاً این توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب یادآور حدیث جامع و بسیار گرانقدر حضرت امام رضا(ع) است که می‌فرمایند امامان(ع) نسبت به مؤمنان از پدر و مادرانشان مهربانتر و دلسوزتر هستند؛ حال در هر وضعیتی که باشیم، کافی است باتوجه به این کلام روحبخش حضرت امام رضا(ع) بیندیشیم و تأمل کنیم که همواره از امام و ولی فقیه لطف و احسان به همراه خیر و خوبی به ما می‌رسد.
وزیر سابق راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه دین مبین اسلام توصیه کرده که انسان‌ها را با نیت‌هایشان و خودمان را با رفتارمان بسنجیم، افزود: اگر بزرگی می‌فرماید فلان کار را انجام ندهیم، باید آن را دلسوزی بدانیم. اگر این کار را کردیم، یقین داشته باشیم از برکات و آثاری چون آمرزش و فضل خداوندی بهره می‌بریم، ضمن اینکه از سعادت دنیوی و اخروی سود می‌گیریم و رستگار و خوشبخت می‌شویم یعنی با اطاعت از رهبران الهی گام در مسیر اطاعت الهی می‌گذاریم.
نیکزاد با تأکید بر اینکه با اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب در مسیر سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت گام برمی‌داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب از هر حیث به امور مملکت و جهان اشرافیت دارند و نگاه ایشان به موضوعات باتوجه به اشرافیتشان عمیق‌تر است.
وی ادامه داد: تبعیت آقای احمدی‌نژاد از رهبر معظم انقلاب موجب خشنودی دوستان ولایت و نظام و یأس و ناامیدی دشمنان شد و این اقدام وی تأکید بر اصل ولایت‌پذیری‌شان بوده و هست.