kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

زورگویی شاهزاده خانم سعودی

محافظان دختر پادشاه سابق عربستان سعودی، یک نقاش فرانسوی را در پاریس مورد ضرب و شتم قرار دادند و وی را مجبور کردند پای شاهزاده را ببوسد.


به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی نوشتند دختر خالد بن عبدالعزیز، پادشاه سابق عربستان سعودی و محافظانش یک مرد فرانسوی را در پاریس کتک زدند. آنها این اقدام را در خانه این شاهزاده انجام دادند.
روزنامه «لو پوان» در این خصوص نوشت: «این مرد در واقع نقاش داخلی ساختمان بوده که برای انجام کارهای بازسازی و نوسازی به خانه لوکس آن شاهزاده سعودی در پاریس دعوت شده بود.
وی قبل از آغاز کار، از وسایل خانه عکس گرفت تا پس از اتمام کار هر وسیله را سر جایش بازگرداند اما شاهزاده سعودی گویی از این اقدام خشمگین شده و به محافظانش گفت «باید این سگ را بکشید، او لیاقت زندگی را ندارد.»
پس از این ماجرا بود که محافظان با مشت و لگد به جان آن کارگر افتاده، دست و پاهایش را بهم بسته و به او دستور دادند خم شود و پای شاهزاده را ببوسد! وقتی کارگر این اقدام را نپذیرفت، سپس محافظان به روی وی سلاح کشیدند و پس از تهدید او را بیرون انداختند.
شاهزاده وسایل این کارگر و حتی دستمزدش را به وی نداد. براساس گزارش‌ها، این کارگر از شاهزاده سعودی به پلیس شکایت کرده و خواستار رسیدگی به این حادثه شده است.