kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* امت باوفای ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند مرید و تابع فرامین و رهنمودهای مرشد و مراد و رهبری بوده و هستند و هرگاه مشکلی در جامعه ایجاد و یا احساس شده از سوی خواص بی‌بصیرت بوده است. این بار نیز تابع رهبری حکیم در امر انتخابات و تذکرات به موقع ایشان هستیم تا همواره دشمن را مأیوس و رشته‌هایش را پنبه کنیم. هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ فرد و گروهی در هر موقعیتی آب به آسیاب دشمن بریزد.
طالعی
* برای تمام جوانان این مرز و بوم افتخار است که چنین رهبر حکیم و انقلابی دارند بنده به عنوان یک جوان ایرانی به دلیل داشتن این رهبر عالم و حکیم به خود می‌‌بالم و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی آرزومندم و از ایشان تقاضا دارم ما جوانان را از دعای خیرشان بهره‌مند کنند.
0219---0313
* متأسفانه حفره‌های اطلاعاتی و نفوذ بیگانگان در بدنه دولت مدعی تدبیر و امید چیز تازه‌ای نیست که سخنگوی وزارت امور خارجه از ورود یک سناتور آمریکائی به کشورمان اظهار بی‌اطلاعی کند. وقتی اشتون و نائب‌ رئیس پارلمان آلمان به ایران آمدند و با عناصر فتنه جلسات دورهمی داشتند مگر وزارت امور خارجه خبر داشت که این بار دوم باشد؟! شاید هم چیزهای دیگری است که مانند قراردادهای نفتی مردم نامحرمند.
قاجار دولو
* آقای هاشمی که نظر به کاهش قدرت دفاعی کشور داده‌اند کاملاً آگاهی دارند که در جنگ جهانی دوم به رغم اعلام بی‌طرفی ایران از آنجا که کشور توان نظامی و دفاعی پایینی داشت خیلی راحت از سوی اشغالگران مورد تجاوز قرار گرفت و امنیت غذایی هم از بین رفت. سالخوردگان ما هنوز قحطی نان در آن سال‌ها را به یاد دارند.
4862---0912
* شهید رجایی و امام خامنه‌ای در هنگام نطق در شورای امنیت سازمان ملل که توان نظامی جمهوری اسلامی بسیار کمتر از حال حاضر بود با اقتدار تمام با دنیا سخن گفتند ولی رئیس دولت یازدهم در زمانی که اقتدار نظامی ما لرزه بر اندام دشمنان انداخته، طی 4 باری که به سازمان ملل رفتند نطق‌شان فاقد اقتدار درخور جمهوری اسلامی بود.
دکتر طوسی- اصفهان
* این چند سال اخیر به همه نشان داد افزایش عزت و اقتدار نظام و دفع تهدیدات دشمن با دیپلماسی لبخند و مذاکره حاصل نمی‌شود. بلکه تنها در سایه افزایش توان نظامی محقق می‌‌شود. لذا از فرزندان عزیز سپاه، ارتش و وزارت دفاع به خاطر تلاش‌های مجدانه‌شان در ارتقای توان نظامی کمال تشکر را دارم.
طباطبائی- قم
* پیگیری و مجازات دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و حرام یک مطالبه ملی است. هر فرد و جریانی که مانع این موضوع می‌‌شود باید مورد پیگرد و برخورد جدی قرار گیرد. مسامحه در این مقوله همدستی با خلافکاران و مجرمین و مفسدین اقتصادی است.
8949---0912

* رئیس دفتر رئیس‌جمهور در برنامه نگاه یک گفت الآن کشورهای اروپائی به خاطر بدعهدی آمریکا با ما همنوا شده‌اند! باید گفت جناب آقای نهاوندیان! سگ زرد برادر شغال است... آنها هم به دنبال منافع ظالمانه خویشند که اغلب به دلیل ظالمانه بودن، با منافع ما تعارض پیدا می‌‌کند.
عسگری
* آن آقایانی که از رها کردن توان نظامی کشور گفتند، مطمئن هستم اگر کشور به روش آنها پیش رفته بود تا حالا چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.
علی لطفی
* آقای نوبخت مدیران حرامخوار را ذخیره نظام معرفی کردند! آن آقایان ذخایر از بیت‌المال برای خود رفاه و آسایش مادی فراهم کردند. ولی کشاورزان که گنج‌های مردمند در گرفتن مبلغ محصولات دسترنج‌شان از دولت، با مشکل روبه‌‌رو هستند و مطالبات‌شان با تأخیر فراوان وصول می‌شود. آیا در پرداخت حقوق‌های نجومی هم تأخیر می‌شد!
4805---021
* برنامه مستندی از دوران دفاع مقدس در صدا و سیما پخش شد که نشان می‌داد نوجوانان و جوانان با ایمان رزمنده با آن عقیده محکم‌شان که حتی در حال نبرد با دشمن به این فکر می‌کردند که نکند از بیت‌المال، چیزی نزد آن‌ها به صورت امانت مانده باشد! اما مدیران اشرافی چپاول‌کننده بیت‌المال به عنوان ذخایر نظام یاد می‌شوند و محاکمه این افراد در دستگاه قضایی گویا با مانع روبه‌رو شده است.
ص- جعفری
* از شورای محترم شهر تهران انتظار می‌رود در اقدامی انقلابی نسبت به تعویض نام خیابان «ادوارد براون» جاسوس انگلیسی به ظاهر شرق‌شناس ولی عامل ام‌آی6 و حامی و هدایتگر فرقه ضاله بهائیت را با یکی از مفاخر ایران زمین مثل مرحوم سبزواری و... جایگزین نمایند.
5100--- 0936و6960---0936و2846---0935
* آیا کار فرهنگی منحصر شده در اجرای چند کنسرت در فلان نقطه کشور؟ اگر این گونه نیست که نیست پس چرا صدای عده‌ای به آسمان بلند است! متاسفانه کارهای فرهنگی حاوی مباحث انقلابی و اسلامی به بهانه تکرار محدود می‌شود ولی اجتماع‌های دارای اختلاط‌های غیرشرعی و مفسده‌انگیز کار فرهنگی محسوب می‌شود!
8895---0919
* دولت پول پیمانکاران را که تا سال 91 طلبکار بودند پرداخت نکرده است، بنده پیمانکار راه‌سازی هستم. دولت با پرداخت نکردن پول بنده باعث شد کارگرانم بیکار شوند و چرخ فعالیت اقتصادی بنده از حرکت باز ایستد.
2118---0910
* معاون وزیر جهاد کشاورزی گفته است تمام پول گندم‌کارانی که تا اواخر تیرماه گندم را تحویل داده‌اند، پرداخت شده است، بنده که اوایل تیرماه گندم خود را تحویل سیلوی شهر ازنا دادم هنوز پولی دریافت نکرده‌ام و البته کشاورزان زیادی مثل بنده هستند که نهایتا 45 درصد از پول گندم خود را دریافت کرده‌اند، سخن ایشان که گفتند همه پول کشاورزان واریز شده است، صحت ندارد!
ابوالقاسم نوروزی- ازنا
* پلیس همان‌گونه که از دوربین برای جریمه خودروهای متخلف استفاده می‌کند باید با خانم‌های راننده که قانون را در رعایت حجاب رعایت نمی‌کنند. برخورد کند قانون قانون است و فرقی بین قوانین در الزامی بودن آن‌ها نیست.
6858---0919