kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
مصباحی‌مقدم:

دولت اقدام رضایتبخشی در برخورد با فیش‌های نجومی نکرده است

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت‌: دولت تاکنون اقدام رضایتبخشی در برخورد با صاحبان فیش‌های حقوقی انجام نداده است.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در نشست خبری صبح دیروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بنیه دفاعی کشور اظهار کرد‌: ضرورت و تقویت بنیه دفاعی کشور سیاستی است که امروز مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی آن را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: برخی اینگونه سخن می‌گویند که دوران فعلی دورانی است که نباید بنیه دفاعی خود را تقویت کرد و باید به مسائل اقتصادی و علمی پرداخت که این سخن هرگز با دیدگاه امام، رهبری و راهبرد اسلام سازگار نیست.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد دولت در برخورد با صاحبان فیش‌های نجومی گفت‌: جامعه روحانیت در مجموع عملکرد مجلس‌، دولت و دیوان محاسبات را مورد بررسی قرار داده و تاکید ما بر این است که به سرعت در مسئله فیش‌های نجومی عمل و اصلاح قانون حقوق‌بگیران صورت پذیرد چرا که دولت باید احساس تبعیض بین کارکنان خود را از بین ببرد و تفاوت حقوق‌ها باید متناسب با زحمات و خدمات افراد باشد البته پایه‌های تحصیلاتی و تجربه نیز نقش مهمی را در این امر ایفا می‌کند و معتقدیم تفاوت سقف و کف حقوق باید همانی باشد که در قانون خدمات اداری تصویب شده بود.
مصباحی مقدم تاکید کرد: متاسفانه دولت تاکنون اقدام رضایتبخشی در برخورد با صاحبان فیش‌های حقوقی انجام نداده است.