kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در طول سال‌های درخشان دفاع مقدس، اکثر مدیران اجرایی و فرماندهان جنگ را جوانان تشکیل می‌دادند ولی از زمانی که به جای مدیران جوان، از مدیران بازنشسته و تغییر مد و چهره داده بهره جستیم به جای پیشرفت، پسرفت و به جای سود، ضرر کردیم.
مرادی چناری- رشت
* خطاب به دشمنان بنویسید نظام سربازان بی‌شماری دارد که دل را فقط به خدا بسته‌اند. به همین دلیل در دل همه مردم جا پیدا کرده‌اند.
8410---0916
* امنیت کشور برای بنده به حدی اهمیت دارد که حاضرم منزل خود را فروخته در بیابان چادر بزنم ولی دولت با پول فروش منزلم موشک تهیه کرده و به دفاع بپردازد. خداوند سپاه و ارتش را برای ما مردم حفظ کند.
3430---0912
* وقتی تصویر نرگس اسماعیلی فرزند شهید مدافع حرم را مشاهده کردم که چگونه مزار پدرش را در آغوش کشیده بی‌اختیار گریستم. مفهوم عزت‌آفرینی برخلاف گفته برخی نخبگان که آن را به برجام بی‌دستاورد نسبت می‌دهند، برای یک کودک تازه دبستانی قابل درک‌تر است.
8463---0912
* سایه جنگ را دلاورمردان مدافع حرم و نیروهای مسلح مقتدر و رهبر حکیم و فرزانه با تدبیر خود از سر کشور دور می‌کنند نه دوستی و رفاقت با شیطان بزرگ! نه آنان که ثمره تلاششان پر کردن قلب راکتور اراک با سیمان بود.
غلامرضا محمودی- مشهد مقدس
* روزنامه‌های زنجیره‌ای در تاریخ 7/1 تیترشان این بود که آمریکا مجوز فروش هواپیماها را به ایران صادر کرد! اما نگفتند که چقدر خوار شدیم که هم پول باید بدهیم و هم منت بکشیم تا کدخدا و شیطان را از خود راضی کنیم!
0531---0918
* از کیهان بابت پیگیری پرونده فسادهای مالی مثل پرداخت حقوق‌های نجومی به بعضی از مسئولان و مدیران دولتی تقدیر و تشکر می‌کنیم. اگر در دولت و بعضی‌ها دوست و دشمن را اشتباه گرفته‌اند ولی کیهانی‌ها در مقابله با دشمنان نظام مقاوم ایستاده‌اند و حوادث را رصد می‌کنند.
1648---0915
* در ازای عقب‌نشینی‌های مسئولین دولتی و انجام تمامی تعهدات خود در بتن‌ریزی هسته‌ای و...، حال که طرف مقابل با بدعهدی و خباثت خواسته‌های ما را تأمین نکرده، مشاهده می‌شود که مسئولان ما به جای قاطعیت، دست طلب به سوی اروپایی‌ها و آمریکای شیطان بزرگ دراز کرده‌اند که مشکل ارتباط بانکی را در امر تجارت حل کنند.
6048---0935
* سخنرانی در سازمان ملل فرصت خوبی بود که آقای رئیس‌جمهور بدعهدی‌های آمریکا را علنی می‌کرد و از مطالبات برحق ملت ایران سخن می‌راند ولی افسوس که ایشان قدر این فرصت‌ها را نمی‌داند و نمی‌تواند آن‌‌گونه که باید و شاید از حق و حقوق ملت در مجامع بین‌المللی دفاع شجاعانه نماید.
8853---0912
* ای کاش این آرزوی ما تحقق می‌یافت که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در دیدارهای خود با خارجی‌ها به ویژه مسئولان کشورهای غربی از موضع قدرت صحبت کند.
3430---0912
* چرا دولت در مورد سرمایه‌گذاری کشورهای خارجی در ایران پسابرجام، رقمی را که آنان سرمایه‌گذاری کرده‌اند اعلام نمی‌کند؟ ضمنا مگر قرار نبود بعد از امضای برجام تنها راه مشارکت با غرب انتقال تکنولوژی به ایران باشد؟
رضا قراتپه
* وضعیت اسفبار و افسارگسیخته رسانه‌های مجازی و غفلت برخی از متولیان امر باعث شده که مهار ذهن جوانان ما را این رسانه‌ها در دست بگیرند و قدرت تفکر و تعقل را از آنها بربایند و حالا صدای آموزش و پرورش این دولت هم دربیاید.
2245---0930
* آقایان دولتی مدعی رساندن تورم از 45 درصد به 8/5 درصد به طور شفاف با حضور منتقدین دلایل متقن خود را ارائه نمایند تا برای مردم روشن شود وقتی کشور در حال رکود، گرانی، بیکاری به سر می‌برد و کارخانه‌ها یکی پس از دیگری ورشکسته می‌شوند و دولت نیز بیش از 3 سال از عمر خود را صرفا به موضوع هسته‌ای و سفرهای نیویورکی اختصاص داد، فیتیله‌ مسکن مهر را پایین کشید و... چگونه تورم خود به خود تک‌رقمی شد؟ جیب مردم که این سخن دولت را تایید نمی‌کند. کنتور برق 3 فاز خانگی از 200 هزار تومان به دو میلیون و نیم افزایش می‌یابد این چطور با تورم تک رقمی سازگار است و...
اسدی- خمین
* امثال بنده که عروسی دخترانشان نزدیک است ولی به دلیل ناتوانی مالی خجالت می‌کشند به روی دختر خود نگاه کنند در کشور زیادند. مدت‌ها برای اداره آب و فاضلاب شهرستان اصفهان کار کرده‌ام ولی پول کارگری‌ام را نمی‌دهند.
6485---0913
* بعد از چندین سال کارگری مشخص شده که کارفرما حق بیمه ما کارگران را برای مدتی پرداخت نکرده است. چرا اکنون تاوان این کوتاهی را باید کارگر بیچاره‌ای مثل بنده بپردازد. درخواست داریم سازمان تامین اجتماعی یک راهی جلوی ما کارگران بگذارد تا این اجحاف در حق کارگر صورت نگیرد.
7363---0903
* محیط زیست به جای تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هوا، از مسئولان بخواهد که یارانه مترو، اتوبوس شرکت واحد و... را پرداخت کنند تا مردم مجبور نباشند از خودروی شخصی استفاده کنند و بر آلودگی بیفزایند.
3104---0912
* به آقای نوبخت عرض می‌کنم ما بازنشستگان از خیر پاداشمان گذشتیم فقط شما لطف کنید یک ماه از این حقوق‌های نجومی آقایان ذخایر به ما پرداخت کنید تا تمام اقساط عقب‌افتاده و مشکل جوانان دم بخت خود را حل کنیم و از مستاجری هم خلاص شویم.
2805---0916
* ما ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر پردیس تهران دستمان به جایی نمی‌رسد. تمام تعهدات خود را انجام داده‌ایم ولی واحدهای مسکونی را تحویل نمی‌دهند، خیلی راحت به حق و حقوق مردم اجحاف می‌شود و کسی به کسی نیست.
6708---0990
* انتظار می‌رود مطبوعات دلسوز به حال مردم، گزارش جامع و کاملی در خصوص وضعیت بی‌سر و سامان پروژه مسکن مهر پردیس تهیه و منعکس کنند. در این دولت خیلی از امیدها به ناامیدی تبدیل شده است.
2854---0921
* شرکت‌های کاریابی خصوصی با شماره‌های ثبت فاقد مجوز، به راحتی از مردمی که جویای کارند کلاهبرداری می‌کنند. چند بار با معرفی برخی از آنها و هر بار با هزینه 120 هزار تا 150 هزار تومان به آدرسی که واقعیت خارجی نداشت معرفی شدم! چرا دستگاه‌های مسئول با چنین شرکت‌های متخلف برخورد نمی‌کنند؟ نیروی انتظامی به وزارت  کار احاله می‌کند، وزارت کار به سازمان دیگر...؟!
یک کارگر جویای کار
* افزایش سرسام‌آور جرائم رانندگی بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی، معیشتی و استانداردهای لازم و الگوبرداری کورکورانه از کشورهای اروپائی، موجب تحمیل فشار مضاعف بر مردم شده است. آقایان مسئول به داد مردم برسند!
8949---0912
* سیم‌کارت اعتباری همراه اول داشتم که بعد از مدتی مخابرات آن را قطع کرد. علت را پرسیدم گفتند چون مدتی شارژ نکرده‌ای؟! آیا این هم قانون جدیدی است که شما به دلائل مختلف (مشکلات جسمی، سفر خارجی، و...) نتوانی از تلفن همراه خود استفاده کنی باید آن را قطع و یا به دیگری واگذار نمایند؟!
5948---0912