kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

ارتش صهیونیستی: جنگ علیه غزه یعنی شلیک 230 هزار موشک به اسرائيل

ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین برآورد خود درباره جنگ آتی پیش‌بینی کرد که در صورت رخ دادن جنگ دیگری در منطقه و علیه رژیم اسرائيل، بیش از 230 هزار موشک از سوی محور مقاومت به اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.




به گزارش خبرگزاری قدس، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در جنگ آینده صدها موشک با بردهای کوتاه، متوسط، موشک‌های گراد به سمت فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد و سامانه‌های دفاعی گنبد آهنین هم نخواهند توانست با این حجم بالای حملات موشکی مقابله کنند.
ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد طی روزهای آینده رزمایش بزرگی برای آماده‌کردن شهرک‌نشین‌ها در سرزمین‌های اشغالی به ویژه مناطق نزدیک نوار غزه برگزار کند تا در صورت حملات موشکی از سوی مقاومت صهیونیست‌ها به مناطق امن پناه ببرند. در این رزمایش آژیرهای خطر در تمامی مناطق مسکونی فلسطین اشغالی به صدا درخواهد آمد.
شهادت 4 فلسطینی
در پی شهادت چهار فلسطینی در شهر قدس و شهر الخلیل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایات اسرائيل بی‌پاسخ نخواهد ماند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد، به حول و قوه الهی در روزهای آینده به جنایت اشغالگران صهیونیست که چهار فلسطینی را به بهانه انجام عملیات شهادت‌طلبانه به شهادت رساندند پاسخ خواهیم داد.
به گزارش خبرگزاری قدس، رژیم صهیونیستی روز جمعه یک زن و شوهر جوان فلسطینی در شهر الخلیل را هدف تیراندازی قرار داده و هر دو نفر را به شهادت رساندند. صهیونیست‌ها مدعی شدند که این زن و شوهر قصد زیرگرفتن عده‌ای از نظامیان صهیونیست را داشتند.
نظامیان رژیم صهیونیستی دو فلسطینی دیگر را نیز به بهانه انجام عملیات شهادت‌طلبانه در شهر قدس به شهادت رساند و یک تبعه اردنی را به بهانه اینکه قصد حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد را داشته به شهادت رساندند.
با شهادت این پنج نفر تعداد شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه قدس تاکنون به 245 نفر رسیده است.