kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای طیب‌نیا شما انتظار دارید مردم بعد از آن همه وعده‌های نسیه دولت در مورد اقتصاد و معیشت که بر زمین مانده به موضوع FATF  روی خوش نشان دهند در ضمن این FATF برای همه مشخص است که یک خود تحریمی و به نفع رژیم‌های سلطه‌گر و حامی تروریسم است.
لطفعلی‌خانی
* دولت بدون تغییر مصوبه مجلس در کاهش سطح روابط با انگلیس در حد کاردار، چرا روابط در حد سفیر را آغاز کرده است. عجیب اینکه مجلس نهم در مورد آن توضیحی از دولت نخواسته است!
0291---0918
* آقای لاریجانی شما می‌گویید که مجلس در راس امور است آقای رئیس‌جمهور و دستگاه دیپلماسی کشور قانون را دور می‌زنند بدون توجه به مصوبه مجلس سفیر به انگلیس می‌فرستند و سفیر انگلیس را می‌پذیرند. در همین وضعیت دو طرح جدید ضدایرانی در دستور کار سنای آمریکا قرار گرفته است.
5898---021
* در آمریکا چند روز پس از ارائه طرح ضدایرانی در مجلس سنا و تصویب آن این طرح به اجرا درمی‌آید اما آقای لاریجانی در مجلس شورای اسلامی نه به موضوع برجام و یا قراردادهای نفتی جدید و... نگاه ویژه‌ای داشتند و نه حتی یک بار اقدامات ضد ایرانی آمریکا را با واکنشی مشابه پاسخ دادند.
بیژن اصغری - ملارد
* بعد از امضای برجام مقامات آمریکایی زمرمه امضای برجام‌های بعدی را در نشریات غربی شروع کردند FATF با برجام شباهت دارد با این تفاوت که در این مورد دولت بدون هیچ مقاومتی به این پیمان تن داد و آن را پذیرفت مجلس چرا سکوت کرده است؟!
3710---0919
* مدعیان اصلاحات به لباس پوشیدن رئیس‌جمهور سابق هم نقد می‌کردند اما امروز به قراردادهای نفتی و برجام و FATF و...  هیچ حساسیتی ندارند در صورتی که این بی‌تدبیری‌ها به قشر کارگر جامعه ضربه وارد می‌کند و البته مدیران اشرافی به منافع خوبی دسترسی پیدا کرده‌اند کاش روزنامه‌های زنجیره‌ای دست از این بازی هو‌هو‌چی‌چی کودکانه برای گم شدن مسائل واقعی دست بردارند. کاش به فکر ایرانی سربلند و مقتدر و حامی قشر  آسیب پذیر جامعه باشند نه دلبسته به جبهه استکبار غرب.
هوشنگ نوروزی - اسدآباد همدان
* جبهه استکبار برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تهدیدی برای امنیت جهانی دانستند در حالی که زرادخانه‌هایشان مملو از کلاهک‌های هسته‌ای است تروریست‌هایی را که از بمب‌های شیمیایی استفاده می‌کنند محترم می‌شمارند و دولت قانونی را ناقض حقوق‌بشر می‌دانند! کاش دولت آقای روحانی قبل از امضای برجام یک ارزیابی کلی از کشورهایی که خواستار توقف برنامه هسته‌ای کشورمان بودند، داشتند تا مجبور نباشیم هم هسته‌ای را تعطیل کنیم و هم امتیازات فراوان به حریف بدهیم و همه را در عوض نسیه تحویل بگیریم.
پوریا بیک
* اگر به جای اتلاف وقت مذاکره با 5+1 دولت محترم به فکر ایجاد شغل بود و مهم‌تر از آن جلوی ورود کالای قاچاق به کشور را می‌گرفت، شاهد رکود شدید در اقتصاد نبودیم. ما با برنامه صلح‌آمیز کشورمان در انرژی هسته‌ای به افتخارات متعددی دست پیدا می‌کردیم نه اینکه مثل اکنون به جای حرکت به جلو، عقبگرد داشته باشیم.
محتشمی‌پور
* مدیری قادر به اجرای اقتصاد مقاومتی است که درک درستی از آن داشته باشد نه مدیری که نگاه او به خارج دوخته شده و خانواده‌اش روحیه اشرافی‌گری دارند و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند. معنای اقتصاد مقاومتی را شهیدان رجائی، تهرانی‌مقدم، شهدای هسته‌ای و... درک کردند.
امیری - کرمانشاه
* افتخار به این است که صادرات نفت خام به خارج به صفر برسد و فرآورده‌های نفت با ارزش افزوده صادر شود ولی این دولت گویا مردم را ساده گیر آورده است افتخار کردن به افزایش صدور نفت خام آدرس غلط است.
4831---0933
* پسابرجام فقط ایجاد یک بازار مناسب اقتصادی برای عرضه کالا یا خدمات شرکت‌های همان کشورهای تحریم‌کننده ایران بود اما برای کشور ما رکود و بیکاری در دوره پسابرجام شدت بیشتری گرفت و کارخانه‌های بزرگ و تولیدی‌های کوچک همه در این آفتاب تابان سوختند!
9891---0918
* تا قبل از امضای برجام روزنامه‌های زنجیره‌ای از رقم‌های نجومی اموال کشورمان در خارج از کشور که به دلیل تحریم‌های غرب بلوکه شده خبر می‌دادند، ولی بعد از اجرای برجام دیگر از این اموال بلوکه شده هیچ سخنی به میان نمی‌آورند!
حسابی- آمل
* آقای رئیس‌جمهور در زمان مسئولیت خود در شورای عالی امنیت ملی قراردادهای کرسنت و استات اویل را تخطئه کرده بود. چه اتفاقی جز خسارت‌بارتر شدن مثلا کرسنت به وجود آمده که ایشان امروز سکوت اختیار کرده است؟
2982---0918
* دولت گذشته با ساخت مسکن مهر خدمت بزرگی به کارگران ضعیف در جامعه کرد اما این دولت با وجود اینکه به روزهای پایانی نزدیک می‌شود هنوز در تکمیل آن عاجز است. مسکن اجتماعی هم وعده‌ای است در کنار دیگر وعده‌های بر زمین مانده دولت تدبیر و امید.
5675---021
* کمک به بخش خصوصی در حد و اندازه حرف در این دولت باقی ماند و مردم عملا هیچ پیشرفتی در خصوصی‌سازی مشاهده نکردند، امیدوارم در مدت زمان باقی‌مانده تا پایان سال دولت قدم مؤثری برای خصوصی‌سازی بنگاه‌های اقتصادی بردارد.
0883---031
* در منطقه چابهار سارقان با ورود به مغازه‌ها و تهدید صاحبان مغازه‌ها با سلاح گرم از آنها سرقت مسلحانه می‌کنند از رئیس نیروی انتظامی درخواست می‌کنم برای موضوع سرقت‌های مسلحانه‌ای که تهدید بزرگی برای امنیت و آرامش مردم منطقه چابهار به شمار می‌آید یک اقدام امنیتی مؤثر صورت دهد زیرا این موضوع برای نظام اسلامی و مردم و کسبه چابهار به هیچ عنوان پسندیده نیست.
موسوی- چابهار
* در آزمون کارآموزی وکالت شرکت کردم و نسبت به سهمیه ایثارگران که در قانون 59 خدمات به ایثارگران در مجلس تصویب شده بود، انتظار دریافت تأییدیه برای گذراندن دوره‌های کارآموزی داشتم ولی کانون وکلا در سراسر کشور این قانون را کنار گذاشته است. از مسئولان، اجرای آن چه قانون ملزم می‌کند را خواستارم.
8832---083
* وزیر راه و ترابری دولت قول داده بود پروازهای فرودگاه مهرآباد از ساعت 23 دیگر انجام نمی‌گیرد و ساکنان مناطق مسکونی اطراف فرودگاه به هنگام شب دیگر با صدای هواپیما دچار آشفتگی نشوند. اما انگار مسئولان برای آسایش شهروندان هیچ برنامه‌ای ندارند. وعده خروج فرودگاه مهرآباد از مناطق مسکونی شهر هم ظاهرا بایگانی شده است و خاک می‌خورد!
1922---0919
* از مسئولین امر درخواست می‌شود در ایام خاص مثل شهادت‌ها و میلادهای اهل بیت(ع) و اعیاد دینی پارکینگ‌‌های اختصاصی حرم مطهر امام راحل(ره) به صورت رایگان از مسافرین پذیرایی کنند، چرا که ازدحام خودروها، هوای گرم، کم‌حوصله بودن مردم و کمبود پول خرد، مشکلاتی را به وجود می‌آورد.
نوری