kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* دولت با اجرای قرارداد بانکی FATF باعث شده است با دست خودمان، خودمان را تحریم کنیم و اطلاعات را به دشمنان بدهیم بدون این که دشمنان نظام نیاز به جاسوسی داشته باشند. واقعا این تدبیر و امید دولت چه می‌کند ولی برای دشمنان!
ایمان بهشتی
* شنیده‌اید که می‌گویند طرف با دست خود قبر خود را کند مصداقش همین قرارداد FATF است که مجریان آن در داخل کشور گور خود را در قالب این قرارداد ننگین کندند.
مرتضوی کلهر
* اگر ما مردم خواسته باشیم به دلیل تحمل خسارت سنگین به کشور در اثر سوءمدیریت‌های این سه ساله اعتراض و شکایت بکنیم به کجا باید شکایت ببریم تا نتیجه داشته باشد؟
5587---0912
* سخنگوی دولت اظهار می‌دارد در مورد حقوق‌های نجومی جرمی صورت نگرفته است تا دولت بخواهد کسی را به قوه قضائیه معرفی کند!  آیا در قانون کسی که از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده نماید جرم مرتکب نشده است؟! چرا برخی دولتی‌ها این قدر به فهم و شعور مردم توهین می‌کنند؟!
عبدالحسین شاهین
* بر فرض که برای برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی قانونی وجود نداشته باشد، سوال این است که آیا دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها و پرداخت‌کننده‌ها از سلامت نفس برخوردار بوده‌اند؟
علیی- دبیر بازنشسته
* وزارت نفت با خام‌فروشی از طریق عقد قراردادهای نفتی با بیگانگان سیاست انگلیس در غارت ثروت ملی  کشور را دنبال کرده است. در حالی که درآمد هر کشور باید از راه تولید، تجارت، مالیات و گمرک حاصل شود.
0877--0910
* جانبازی هستم که در سن 1‍6 سالگی به اسارت دشمن درآمدم. به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم مجموع چهارسال حقوق بنده به اندازه حقوق یک ماهه وزیر ایشان است. همین.
7262---0919
* بحث این حقوق‌های نجومی مدیران بی‌کیفیت و بی‌کفایت واقعا دیگر کلافه کرده ما کارگران را که بعد از 30 سال کمتر از 2 میلیون تومان می‌گیریم! مردم از دست حمایت‌های ناعادلانه دولت محترم از چنین مدیرانی خسته شده‌اند.
5925---021
* آقای رئیس‌جمهور در صورت اعتقاد واقعی به برخورد ریشه‌ای با فساد اصلا نباید مدیران غیرصالح را در دولت به کار می‌گرفتند.
2982---0918
* سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص پیگیری پرونده مدیران اشرافی و محاکمه متخلفان کاملا واضح بود و قوه قضائیه باید به فرمایشات امام خامنه‌ای عمل کند. مردم هم شاکیان این مدیران اشرافی هستند و این موارد دیگر جای هیچ تعللی را برای دستگاه قضایی نمی‌گذارد، در ضمن دولت چگونه می‌تواند از خود شکایت کند؟ پس ناچار است از فیش‌های نجومی به عنوان ذخیره نظام و نامتعارف نام ببرد و در جهت توقف روند پیگیری این موضوع قدم بردارد.
3629---021
* تغییر مسیر مذاکرات هسته‌ای از لغو تحریم‌ها به عزت‌خواهی برای جمهوری اسلامی نوعی تغییر صورت مسئله است که توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای صورت می‌گیرد. هر روز که می‌گذرد مردم بیشتر به شکست برجام پی می‌برند و سخنرانی آقای رئیس‌جمهور هم شعاری‌تر می‌شود. چرا باید مسئولان کشور در زمین بیگانگان بازی کنند و این همه هزینه به کشور تحمیل نمایند.
محمودی
* اگر در کشور شاهد معضل کارتن‌خواب‌ها هستیم علت آن را باید در حقوق‌های نجومی مسئولان و مدیران جست‌وجو کرد.
1648---0915
* سالیان متمادی است که رهبر معظم انقلاب برای رهایی کشور از معضل اقتصادی مسئله و فرمول اقتصاد مقاومتی را به کرات و دفعات متعدد بیان و طرح می‌کنند ولی متاسفانه دولتی‌ها پای کار نمی‌آیند.
2982---0918
* دولت که به برخی مدیران سیصد میلیون حقوق حرام و نجومی پرداخت می‌کند چرا از پرداخت طلب یک میلیون و هشتصد هزار تومانی ما که 7 سال از آن می‌گذرد طفره می‌رود؟! آیا این بیان که بودجه نیست در حالی که با این حقوق‌ها مواجهیم پذیرفتنی است؟
یک بازنشسته فرهنگی
* از سه سال گذشته می‌بایست حقوق جانبازان حالت اشتغال را طبق ماده 39 جامع ایثارگران، همسان با نیروهای مسلح پرداخت می‌کردند ولی متاسفانه پرونده هزار نفر از جانبازان جهاد سازندگی همچنان خاک می‌خورد. پیگیری‌های صورت گرفته نیز نتیجه‌ای نداده است. نه جهاد کشاورزی پاسخگوست و نه بنیاد شهید و امور ایثارگران! پس ما جانبازان چه باید بکنیم؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
جمعی از جانبازان جهاد سازندگی سابق
* بنده برای باعث و بانی طرح مسکن مهر که موجب شد با کمترین آورده صاحب خانه بشوم و بالای 30 سال جلو بیفتم احترام قائل هستم. حال وزیر این دولت هر اسم بدی می‌خواهد روی این طرح بگذارد مهم نیست و دست از اعتقادم برنمی‌دارم.
8455---0912
* از دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان هستیم. یک سال تمام بابت کمک‌هزینه تحصیلی از دولت طلبکاریم. با این حال دانشگاه برای دریافت هزینه‌های رفاهی به روش‌های گوناگون ما دانشجویان را تحت فشار قرار داده است.
0758---0911
* از مسئولین اداره راه و شهرسازی سرپل ذهاب درخواست می‌شود جاده‌های این شهر و اطراف آن را که به علت عدم آسفالت استاندارد و سرعت‌گیرهای لازم باعث تصادف و منجر به مرگ عزیزانمان می‌شود مرمت و بهسازی کنند.
2753---0918
* در منطقه شرق تهران محدوده نارمک چند عدد تیر برق فرسوده وجود دارد که قبل از بروز حوادث دردناک باید تعویض شود. ولی مراجعه اهالی محل به اداره برق منطقه هیچ نتیجه‌ای نداشته است! چرا مسئولان برق منطقه برای جلوگیری از حادثه‌ای خطرناک پیشگیری لازم را انجام نمی‌دهند؟
3523---021
* با وجود کمبود فضای پارک خودرو، خیابان مخبر شمالی کوچه مشیری در منطقه 14 تهران، از جانب شهرداری برای رفع موانع پارک خودرو اقدامی انجام نمی‌گیرد. وجود پل‌های نامناسب و تیرهای چراغ برق برسر راه کوچه‌ها برای ورود خودروها به کوچه و پارکینگ آپارتمان، مزاحمت ایجاد می‌کند، پیگیری اهالی محل برای رفع مانع تاکنون بی‌حاصل بوده است، از مسئولان شهرداری تقاضا دارم در رفع این موانع تدبیری اتخاذ کنند.
صفری
* از جناب سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی خواهش می‌کنم یک استعلام از کلانتری بهارستان استان اصفهان داشته باشد تا بداند چقدر در این شهرک سرقت انجام می‌شود. اوضاع به گونه‌ای شده که ما برای بازی کردن فرزندانمان در شهرک، محدودیت قائل شویم و پارک خودرو در محوطه از دست دزدان هم یک دغدغه جدی برای ما اهالی شده است! تقاضا دارم برای امنیت اهالی اقدامی صورت دهید.
5638---0313