kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* چه شده که آقای رئیس‌جمهور هر روز یک حرف می‌زند. ایشان در خردادماه امسال اظهار داشتند اگر روشن شود در دولت مدیری از بیت‌المال برداشت غیرمتعارف داشته با وی برخورد می‌شود ولی امروز به صراحت می‌گوید نمی‌شود با بگیر و ببند با فساد برخورد کرد. تکلیف مردم با این همه تناقض در رفتار و گفتار مسئولان اجرایی کشور چیست؟
8264---021 و 0659---0935
* اگر از سوی دولت برخورد قاطعی با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی می‌شد می‌توانست باعث افزایش اعتماد مردم به دولت شود ولی بی‌تفاوتی آقای رئیس‌جمهور نسبت به این فساد صورت گرفته و بلکه مخالفتش با پیگیری قضائی آن ضربه به اعتماد ملت وارد کرده و دودش به چشم دولت خواهد رفت.
1648---0915
* آقای نوبخت گویا وکیل مدافع مدیران اشرافی است که می‌خواهد مطالبه مردم و سخنان رهبر معظم انقلاب در برخورد جدی و قاطعانه با مدیران حرامخوار به فراموشی سپرده شود. آقای سخنگو از اشباع جامعه نسبت به موضوع برخورد با مدیران حرامخوار سخن می‌گوید. در حالی که جامعه به شدت از عدم برخورد با چنین مدیرانی ناراحت است.
فخرایی- همدان
* حمایت دولت از مدیران حرامخوار از خاطر مردم پاک نخواهد شد! ما خواستار برخورد جدی با مدیران اشرافی هستیم. از کیهان می‌خواهیم صدای ما را به دولتیان برساند.
احمدیان- میاندوآب

* هفته دولت در حالی تمام شد که فیش‌های نجومی نفرت مردم از مدیران اشرافی را دوچندان کرد. حمایت آقای سخنگو از مدیران حرامخوار و مخالفت رئیس دولت با رسیدگی قضائی به این جرم مردم را دل‌نگران کرده است که نکند محاکمه دزدان به فراموشی سپرده شود.
شوشتری- پاکدشت
* وقتی دولت با مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی برخورد نمی‌کند یک حقوق‌دان شیرپاک خورده پا جلو بگذارد و علیه این افراد خلافکار به قوه قضائیه شکایت کند وحق ملت را بستاند.
9218---0912
* به این شکلی که مسئولین دولت با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامشروع و حرامخوار نجومی برخورد می‌کنند، به نظر می‌رسد ملت باید از آنها عذرخواهی کند!‌ اگر این مسئله شامل مرور زمان شود بزرگ‌ترین خیانت به ملت خواهد شد. ملت انقلابی و با بصیرت ایران هیچگاه خدمت و خیانت افراد را فراموش نخواهند کرد.
شکیبا
* شهید رجایی با یکی از محافظان ریاست جمهوری که چند دقیقه‌ای موتورسیکلت در اختیار فرزندش قرار داده بود برخورد محکمی می‌کند ولی امروز در این دولت دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را تشویق هم می‌کنند و آنها را ذخیره نظام می‌دانند. بنویسید ما را از کجا به کجا دارند می‌برند؟
3752---0911
* بنده نه طرفدار اصولگرایان هستم و نه اصلاح‌طلبان، اما بعضا تحلیل‌های روزنامه کیهان را مطالعه می‌کنم، پی می‌برم بی‌طرفانه است، از تحلیل روزنامه در خصوص دست‌درازی به بیت‌المال خیانت است چه در دولت یا چه در شهرداری بسیار سپاسگذارم، از انصافی که روزنامه در مطالب تحلیلی به کار می‌برد بی‌نهایت متشکرم، از مردمی و دلسوز بودن کیهان می‌توان کمی آرام شد و امیدوار به آینده‌ای روشن بود.
رضازاده- تهران
* طبق تحقیقاتی که شده عمر بسیاری از چاه‌های نفت دنیا تمام خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت نفت خاورمیانه به بالای 100 دلار و حتی 200 دلار برسد. بنابراین نباید فریب برنامه کاهش قیمت نفت توسط عربستان را خورد و صادرات نفت را افزایش داد و در قراردادهای نفتی سرنوشت نفت کشور را طی سالیان سال به بیگانه‌ها سپرد.
1008---0912
* سالیان متمادی است که رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی مطرح می‌کنند، ولی مسئولان امر متأسفانه پای کار نمی‌آیند. حداقل اجازه بدهند نیروهای پرکار و کم‌هزینه مشکلات را از سر راه مردم بردارند و کشور را به پیشرفت برسانند.
2982---0918
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در گذشته با نوشتن نامه از خسارت‌های وارده به کشور در قرارداد کرسنت گله کرده بود، ولی بعدها عامل همین قرارداد را وزیر نفت کرد. کاش بالاخره مردم تکلیف خودشان را با چنین «تدبیر»هایی بدانند!
1282---0918
* خوب است مشخص شود مبلغ 15 میلیون دلار پولی که 17 سال پیش از سوی سازمان ملل برای حفظ یوز ایرانی در کشورمان در اختیار رئیس محیط زیست وقت گذاشته شده بود کجا رفته است؟
9772---0919
* نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده نخبه داخلی به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان به مشاغل غیرتخصصی مشغول و یا بیکارند آن‌وقت آقای وزیر سخن از آوردن نیروهای متخصص خارجی به کشور می‌کند! یک مسئول دیگر هم از برنامه‌ای برای جلوگیری از فرار مغزها سخن می‌گوید! گویا تکلیف این دولت با خودش هم هنوز روشن نیست چه رسد برای کشور.
سرابی
* از یک فرد صاحب وجدان و فطرت پاک سؤال کنید طرح مسکن مهر مزخرف است یا سپردن طبخ غذای مسافرین ریلی کشور به یک شرکت اطریشی؟
1833---0917
 * جواب خسارت‌های وارده بر کشور در اثر عدم انجام تعهدات آمریکا در برجام را چه کسی باید بدهد. سه سال از عمر دولت به مذاکره با آمریکایی‌ها سپری شده پس چرا ثمره این مذاکره بر سر سفره مردم دیده نمی‌شود؟
2628---0913
* روزنامه کیهان تنها جایی است که فریاد مظلومیت ما بازنشسته‌ها را چاپ می‌کند. چرا با گذشت یک سال از بازنشستگی، ما فرهنگیان نباید پاداش بازنشستگی بگیریم؟ تازه معاون مالی وزیر از پرداخت پاداش بازنشستگان سال 93 سخن می‌گوید؟!  ما روی این پاداش حساب باز کرده‌ایم آن هم با داشتن عروس و داماد و فرزند آماده ازدواج و بیکار.
9895---0912
* 53 ماه است که ما سود سهام 18 درصدی سپرده‌گذاری شرکت نفت پایتخت را دریافت نکرده‌ایم. با توجه به اینکه بسیاری از افراد وسایل مورد نیاز  خود را فروخته و در این شرکت سرمایه‌گذاری نموده‌اند روا نیست که حق و حقوق آنها پرداخت نشود. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
گودرزی