kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* درود و رضوان الهی بر شهیدان والامقام رجایی و باهنر باد که در اخلاص، صداقت، خدمت و مردمی بودن و ولایت‌پذیری سرآمد بودند، آنها الگوی واقعی دولتمرد نظام اسلامی بودند.
1648---0915
* وقتی می‌شنوم که رزمندگان نیروی دریایی ارتش و سپاه حرکت  آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس را رصد می‌کنند و به موقع هشدار می‌دهند به خودم که یک ایرانی هستم می‌بالم اگر حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمودند ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم امروز دلاورمردان کشورمان به این جمله امام سفرکرده خود تحقق بخشیده‌اند و ثابت کرده‌اند آمریکا یک ببر کاغذی است.
علیمردانی
* اگر وزیر نفت بنا به گفته روزنامه‌های زنجیره‌ای توانسته نمایندگان مجلس  را در جلسه غیرعلنی متقاعد یا به قول دولتی‌ها آچمز کند چرا این کار را در حضور مردم نمی‌تواند انجام بدهد و همواره قصد خاموش کردن صدای منتقدان را دارد.
3104---0912
* ظاهرا سکوت جناب نعمت‌زاده وزیر صنعت در مقابل تهدید آقای ترکان چنان کارساز بود که جناب زنگنه نیز با این ترفند قصد دارد با ارعاب منتقدین قراردادهای نفتی همان کند که در ماجراهای کرسنت و استات اویل و... کرد حفظ منافع ملی و مبارزه با فساد در دستگاه‌ها ایجاب می‌کند که اگر ایشان از هر گونه فساد و تخلف افراد و جریان‌ها مطلع‌اند طبق وظیفه شرعی و قانونی به مسئولین مربوط گزارش دهد. بدیهی است هر گونه قصور و تسامح و تساهل در این زمینه به منزله معاونت در جرم تلقی خواهد شد و در غیر این صورت نیز باید پاسخگوی اتهام‌زنی خویش به منتقدان و تشویش اذهان عمومی باشند.
نراقی
*به آقای نهاوندیان از اعضای دولت آقای روحانی بفرمایید از قدیم گفته‌اند هر کس تنها پیش قاضی برود خوشحال برمی‌گردد ای کاش ایشان به هنگام ارائه گزارش خود به خدمت مراجع مثلا توضیح می‌دادند 7 هزار واحد تولیدی کشور تا بالای 70 درصد تعطیل شده‌اند. رکود سراسر کشور را فرا گرفته و بیکاری به یک فاجعه تبدیل شده است.
نیک‌بین از قم
* مردم در سال 92 به آقای روحانی رای دادند که مشکلات اقتصادی‌شان حل شود نه اینکه دغدغه ایشان برگزاری کنسرت در این شهر و آن شهر باشد.
3305---0912
* آقای رئیس‌جمهور باید به همان اندازه که خواستار قانون‌گرایی در اجرای برنامه کنسرت‌ها هستند خواستار اعمال قانون در برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی یعنی دریافت‌های حرام از بیت‌المال باشند.
8612---0912
* به نظر می‌رسد سر و صدا برای لغو کنسرت در واقع برای رد گم کردن نتایج برجام و FATF و حاتم‌بخشی‌های نفتی و حقوق‌های نجومی است!
6048---0935 و 8886---0930
* جناب آقای روحانی و آقای مطهری! شما که تمام قد از اجرای کنسرت در آستان مقدس رضوی حمایت کردید و گفتید استان‌ها فرقی نمی‌کنند، لطفا دستور فرمایید در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و در نزدیکی بیوت مراجع معظم تقلید تشیع هم کنسرت اجرا شود؟! چرا که به عقیده شما بین استان‌ها هیچ فرقی نیست و قانون باید در همه جا اجرا گردد!
طباطبائی
* از دبیر محترم شورای امنیت ملی درخواست می‌شود در مورد عضویت ایران در گروه FATF که برای آینده کشور خیلی مخاطره‌انگیز است اطلاع‌‌رسانی کنند.
1685---0915 و 6111---0912
* اگر قرار بود نتیجه برجام فقط اخلاقی باشد پس چرا خود رئیس‌جمهور آب شرب مردم را هم به برجام گره زد؟ اخلاق ملت ایران را بیش از سه دهه است که شهدا و آزادگان پرچمداری می‌کنند ایشان لطف کنند اخلاق دولت در برخورد با دریافت‌های حرام مدیران خود از بیت‌المال را نشان بدهند.
8612---0912
* وقتی می‌شنوم که دغدغه بزرگ رئیس‌جمهور کشورم به جای بیکاری میلیون‌ها ایرانی عدم اجرای کنسرت در مشهد مقدس شده آرزو می‌کنم کاش می‌توانستم به ایشان به عنوان مسئول اجرایی کشور این واقعیت را برسانم که زندگی اقتصادی مردم فلج شده است.
8441---0913
* با توجه به سخنان رئیس‌جمهور که هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری کوتاه نیاید و عقب‌نشینی نکند، لازم است مسئولین شرکت نفت در برابر فشارهای شیطان بزرگ و انگلیس خبیث و سایر شیاطین کوچک و  بزرگ کوتاه نیایند و پای قراردادهای ننگین نفتی را که بوی دوره استعمار را می‌دهد امضا نکنند و کشور را ده‌ها سال به عقب برنگردانند.
4190---0917
* دولت فقط در تحمیل ریاضت به اقشاری مثل طبقه کارگر و کارمند رده‌های پایین تدبیر دارد. چرا که در برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی هیچ تدبیری دیده نشد به جز لوث کردن تدریجی موضوع.
4199---0911
* کارنامه نفتی آقای زنگنه در دوران اصلاحات را وقتی مطالعه کردم پی بردم که ایشان تخصص فوق‌العاده‌ای در دادن امتیاز به طرف خارجی و وارد کردن ضرر به صنعت ملی و مردم دارند! مجلس این‌بار باید هوشیار باشد تا در این وضع بد معیشت مردم، بیشتر از این چوب بی‌تدبیری مسئولان را نخورند.
نجاتیان- گنبد
* اگر وزیر نفت به فکر برچسب زدن به افراد خیالی است که کاری نمی‌توان کرد ولی اگر افراد واقعی مشغول دست‌اندازی به صنعت نفت هستند، چرا وزیر محترم تا به امروز سکوت کرده بودند؟ پس خطای آقای وزیر کمتر از افراد متخلف نیست. هرچند در دوران اصلاحات آن موقع هم شاهکارهای زیادی داشتند!
9891---0918
* وقتی سرهنگ اقتصادی دولت، آقای ترکان رئیس مناطق آزاد، معتقد است ایرانی فقط بلد است آبگوشت بزباش درست کند فکر می‌کنید مناطق آزاد باید در خدمت تولید باشد یا واردات؟!
6273---0912
* آیا مجلس نمی‌خواهد از وزیر راه و شهرسازی سوال کند که با چه بینشی غذای ایرانی در مسیر ریلی داخلی را به شرکت اتریشی به مدت یک دهه واگذار کرده است؟ پس نقش مجلس در این قراردادهای عجیب و غریب چیست؟ ‌آیا نباید از وزیر محترم توضیحاتی در مورد این اقدام ضد اشتغال برای جوانان ایرانی و نیز جنبه شرعی آن سوال شود؟
2811---021 و 9715---021
* آقای آخوندی که گفت‌وگو با خارجی‌ها را عزت دانستند در طول این 3 سال گذشته کدام خط ریلی را به پایان رساندند و مذاکرات با شرکت‌های خارجی تا به حال چه دستاوردی در حوزه راه و شهرسازی داشته است؟ مجلس از آقای وزیر توضیح نمی‌خواهد؟!
5898---021
* آقای آخوندی چرا مسکن مهر که امید افراد کم‌بضاعت جامعه برای خانه‌دار شدن است برای شما کم‌اهمیت جلوه می‌کند و در عوض دست دادن با قدرت‌های زورگو و استکباری برای شما عزت محسوب می‌شود؟! شاد کردن افراد هموطن برای شما ارزشمندتر است یا لبخند حیله‌گرانه خارجی‌هایی که تاکنون هیچ‌گاه برای منافع ایران سودمند نبوده‌اند.
سراجی
* یک قطعه‌ساز لوازم اتومبیل هستم. تا سال گذشته 200 نفر در کارخانه قطعه‌سازی بنده مشغول کار بودند اما به دلیل پرداخت نشدن پول قطعات از سوی خودروسازها مجبور شدم 100 نفر از کارگران را اخراج کنم و با نصف نیروی انسانی به فعالیت ادامه بدهم. اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که اگر خودروسازها بدهی خود را نپردازند دیگر ناچارم کارخانه را تعطیل کنم! افسوس که شعار حمایت از تولیدکننده داخلی در این دولت هیچ‌گاه تحقق پیدا نکرد!
فاطمی- قطعه‌ساز
* مدت 4 سال است برای مسکن مهر شهر بوشهر اقدام کرده‌ام ولی هنوز بعد از واریز 22 میلیون تومان موعدی برای تحویل خانه مشخص نکرده‌اند و از سویی دیگر بانک هم اقساط خانه را طلب کرده است، آن هم خانه‌ای که هنوز داخل آن را ندیده‌ایم!
1025---0917