kayhan.ir

کد خبر: ۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای لاریجانی در چه حال و اوضاعی است  که مصاحبه کرده و می‌گوید برجام موجب آرامش در کشور شده است. اگر چنین است پس چرا همه اجناس گران شده؟ این نومیدی از آن همه ایجاد امید کاذب مایه آرامش مردم بود؟ تو را به خدا بنویسید مسئولان به شعور مردم احترام بگذارند و سنجیده حرف بزنند.
اسدی
* آقای زنگنه بعد از برجام طوری وانمود کردند که انگار از این به بعد قرار است نفتکش‌های خارجی در بندرهای کشور برای خرید نفت صف بکشند. ایشان برای بازگرداندن پول‌های نفت بلوکه شده در خارج از کشور هیچ موفقیتی را کسب نکردند. حتی در زمینه فروش مواد خام نفتی به کشورهای دیگر هم دستاوردی نداشتند چه برسد به اینکه بتواند فرآورده‌های گوناگون نفتی را به بازار جهانی عرضه کنند و اخیراً در رسانه‌ها هم موضعی حق به جانب از خود نشان می‌دهند!
جمالی- اهواز
* ما مردم مگر مسخره سخنگوی دولتیم که یک بار به خاطر رفتار حرام‌خواران عذرخواهی می‌کند بعد مجدداً از آنها دفاع کرده و ذخیره نظام تلقی می‌کند؟! جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا ذخیره اشرافی و مرفه بی‌درد نمی‌خواهد.
6726---0916 و 4559---0911
* به سخنگوی  دولت که غارتگران بیت‌المال را ذخیره نظام دانسته می‌گویم که ذخائر نظام شهدای عزیزی هستند که سینه خود را جلوی تانک دشمن سپر کردند تا ایران اشغال نشود ولی پس از آن امثال ایشان به پست و مقام رسیدند.
5524---0917
* بذل و بخشش بیت‌المال به تعدادی مدیر اشرافی کمتر از خیانت فتنه‌گران سال 88 نیست. زیرا زیان هر دو موضوع بر پیکره جامعه اثر مستقیم بر زندگی مردم دارد،‌دستگاه قضایی در برخورد از ملاحظه کردن باید بپرهیزد و گزارشی را از روند محاکمه مدیران حرام‌خوار به مردم بدهد.
یک برادر شهید و 3948---086
* کسی که دریافت کنندگان حقوق‌های حرام‌نجومی و غارتگری بیت‌المال را از ذخایر نظام می‌داند آیا لیاقت دارد بر مسند سازمان مدیریت تکیه بزند؟
3991---0938
* دولت و دولتمردان به جای اینکه به انتقادهای مردم توجه کرده و به رفع اشکال‌های مدیریتی خود بپردازند به لج‌بازی رو آورده‌اند. آیا درست است که دولت دریافت کننده حقوق نجومی از بیت‌المال را ذخیره نظام بداند و به شعور ملت توهین کند.
زاهدی از رشت
* رسانه‌ها و به خصوص کیهان را به حرمت خون پاک شهیدانی که امنیت، آرامش و اقتدار ما مدیون آنهاست قسم می‌دهم نگذارند جریان فیش‌های نجومی با چند استعفا و عزل و برگشت اندکی از پول، به بوته فراموشی سپرده شود. اگر چنین شود در برابر خون شهدا مسئولند.
1713---0915
* اگر سخنگوی دولت که درصدد پشتیبانی از دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی برآمده و آنها را ذخیره و امانتدار نظام دانسته مورد توبیخ قرار نگیرد مطمئن باشید که پول‌های غارت شده به بیت‌المال برنمی‌گردد. چه بسا غارتگران طلبکار هم بشوند که شده‌اند.
8535---0930
* وقتی حضرت امام خمینی(ره) در مورد خطر میدان پیدا کردن مرفهین بی‌درد درجامعه هشدار می‌دادند گویا امروز ما را می‌دیدند. این دستبرد بعضی دولتی‌ها به بیت‌المال توهین به نظام و انقلاب و مبانی آن است. چرا مسئولان دردشان نمی‌آید؟
7699---0913
* وقتی دولت به دشمنان لبخند بزند و با آنان عکس یادگاری بگیرد و مسئولان قوه قضائیه هم در مبارزه با فساد و غارتگران بیت‌المال ملاحظه این و آن مسئول دولتی و... را بکند، باید مطمئن بود مشکلات کشور نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه بیشتر هم می‌شود.
4041---0912
* آقای رئیس جمهور توجه بفرمایند که مردم با شعار توخالی مقابل ابرقدرت‌ها نایستاده‌اند. پشتوانه شعارهای مقاومت مردم، جوانان متعهد و متخصص هستند که موفق شده‌اند انقلاب را جلو ببرند.
دکتر طوسی‌زاده
* جالب است سلطنت‌طلب‌های فراری به خارج از کشور خود را دلسوز کشور و ارتش نشان داده و در شبکه‌های خود مشغول برپایی آتش فتنه اختلاف بین ارتش و سپاه شده‌اند. آن‌ها همان کسانی هستند که به گواهی اسناد، در سال 58 وارد همکاری با صدام برای تسهیل حمله وی به خاک کشورمان شدند.
5130---0913
* بنده به گفته آقای حسن عباسی در مورد ارتش انتقاد دارم ولی معتقدم جمله مأیوسانه آقای ظریف در خصوص ناتوانی نظامی ایران در مقابل آمریکا به مراتب از این گفته برای ارتش بدتر بود.
1911---0913
* یک نفر به دلیل یک اظهارنظر تقطیع شده درمورد ارتش آن هم جمله‌ای که 6 سال قبل گفته شده بازداشت می‌شود ولی غارتگران بیت‌المال در دولت مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرند. یک نفر بگوید در این کشور واقعاً چه خبر است؟
بیگ‌زاده
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای در اقدامی هماهنگ و جهت‌دار در صفحه اول خود پاسخ منتقدان به گفت‌وگوی خبری رئیس‌جمهور محترم را به‌گونه‌ای درج کردند که لحن آنها تند به نظر برسد. گویا فراموش کرده‌اند که در زمان مذاکرات و بعد از برجام دولت با واژه‌هایی مثل: کاسبان تحریم، بروید به جهنم، ترسوها و... منتقدان دلسوز نظام و مردم را خطاب قرار می‌داد. البته همین روزنامه‌های زنجیره‌ای بارها از دولت به عنوان رحم اجاره‌ای برای اصلاحات یاد کرده‌اند!
3767---0919
* با این وادادگی وزارت امور خارجه در صدور ویزا برای بازیگر فیلم‌های مستهجن این پیام به زنان ولنگار جهان داده می‌شود که بشتابید به سوی ایران که درها باز است و خطری نیست؟! گویا عده‌ای در درون نظام می‌خواهند همان بلایی را که بر سر اندلس آمد در کشور اجرائی کنند. ولی ان‌شاءالله به حرمت خون شهدا این آرزو را به گور خواهند برد و رسوا خواهند شد.
3104---0912
* سرقت 2 میلیارد دلاری آمریکا گویا دیگر به فراموشی سپرده شد. چرا رسانه‌های غربگرا، دیگر به آن نمی‌پردازند؟
1382---0911
* یک کارخانه‌دار هستم که برای دریافت وام به شعبه موردنظر مراجعه کردم، شعبه وام دهنده شرط اعطای وام را در رهن قرار دادن یک ساختمان هم ارزش مبلغ وام اعلام کرده است. البته در قبال داشتن چک برگشتی هیچ مخالفتی برای دریافت وام نمی‌کنند. سود بازگشت تسهیلات اعطایی مثل سابق بالای 25 درصد محاسبه می‌شود، می‌خواستم روزنامه این موضوع را به اطلاع مردم برساند.
7684---0912
* از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم صادقانه و بدون ابهام با مردم سخن بگویند وقتی فقط یک قلم تلفن ثابت از 50 هزار تومان به 200 هزار تومان افزایش می‌یابد چطور تورم تک رقمی شده است؟! خواهشمندم هم اعتبار خویش را حفظ کنید و هم مردم را ناراضی نکنید.
شکیبا
* قیمت هر کیلو قارچ از 4200 تومان به 9 هزار تومان افزایش یافته است ولی دولتمردان خیلی راحت می‌گویند تورم تک رقمی شده است!
5838---0912
* آمریکا در پشتیبانی فکری از راه باطل خود صدها فیلم و سریال ساخته و پخش می‌کند. دولت محترم گزارش بدهد برای دفاع از فکر و اندیشه رزمندگان مدافع حرم تا حال چه کرده است؟
5880---0912
* نامزدهای آمریکا یکدیگر را با زشت‌ترین القاب مورد خطاب قرار می‌دهند. ترامپ، هیلاری را شیطان خطاب می‌کند و او هم ترامپ را سگ! اینها از علائم انحطاط و سقوط چنین جامعه‌ای است، بدبخت غربزدگانی که اینها الگوی‌شان هستند!
8580---0912
* یازده ماه است که در آموزش و پرورش بازنشسته شده‌ام و تاکنون ریالی پاداش پایان خدمت دریافت نکرده‌ام ولی سخنگوی دولت دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را مورد تقدیر قرار داده و آنها را ذخیره نظام دانسته است. توهین به کارمندان بازنشسته صبور و قانع از این بدتر سراغ نخواهید داشت.
5479---0915