kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* درحالی که شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، روزنامه دولت می‌نویسد 80 میلیون ایرانی منتظر شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی‌اند تا با سفر به ایران به سرمایه‌گذاری اقدام کنند، چرا برای به کرسی‌نشاندن خواسته خود به دروغ متوسل می‌شوید؟ واقعا این همه دروغ به ملت گفتید و نوشتید خسته نشدید؟
اسدی (برادر 2 شهید)- خمین
* مگر دولت اعلام نکرد که حداکثر حقوق باید 6 برابر حداقل حقوق باشد. حال چگونه حقوق 700-800 هزارتومانی سر از 10 میلیون مسئولان سیاسی و 19 میلیون مسئولان اقتصادی درآورد؟ آیا دولت تدبیر ریاضیات جدیدی را کشف کرده که 6 برابر 700 هزار تومان می‌شود 19 میلیون؟
امامی
* مدیران متخلف نجومی ابتدا 950 نفر (به بالا) اعلام شدند و دولت با تکیه بر گذر زمان ابتدا آنان را به 40 نفر و بعدا به 13 نفر تقلیل داد. همین روند ادامه داشته باشد چند روز آینده اعلام خواهد شد که فیش‌های چندسال را به یکباره چاپ کرده‌اند و اصلا حقوق نجومی در کشور نبوده است و کسانی که به افشای آنها اقدام کرده‌اند باید مجازات و محاکمه شوند!
امینی- تهران
* دادن گزارش‌های ضد و نقیض و غیرواقع همراه با چاشنی دروغ در خصوص برجام به مردم و نیز آمار و گزارش‌های غیرواقعی اقتصادی و نیز اخبار مربوط به مدیران حرام‌خوار و... بلائی است که بی‌اعتمادی مردم به دولت را سبب می‌شود. کوچک‌ترین انتظار آن است که دولت ضمن برخورد جدی با این انگل‌ها، به معرفی مجرمین به دستگاه قضا و بازگرداندن پول‌های ربوده شده از بیت‌المال به خزانه را جدی بگیرد تا تسکینی بر آلام دل‌های مردم زجرکشیده باشد.
نراقی
* با این غارتی که توسط تعدادی مدیر و مسئول از بیت‌المال در پوشش حقوق ماهیانه صورت گرفته قوای سه‌گانه کشور باید شب و روز خواب و آرامش نداشته باشند تا اینکه این پول‌ها را به خزانه برگردانند. ولی متأسفانه چنین چیزی دیده نمی‌شود.
جعفرنژاد از شیراز
* مسئولان دولت در حرف، درباره رهنمودها و دستورات رهبر معظم انقلاب چیزی می‌گویند  ولی گاه در عمل به آن پایبند نیستند. مثلا معلوم نیست که در برخورد با مدیران اشرافی چرا دولت به سخنان عیدفطر رهبری معظم انقلاب لبیک نمی‌گوید و به دنبال تبرئه متخلفان است؟!
6098---0918

* این برخورد محکمی که مسئولین کشور با دبیر کل سازمان ملل و مدیرکل آژانس انرژی اتمی و مسئولین فرانسه داشتند نکند باعث جنگ شود! آخر این آقایان خیلی زحمت کشیدند تا سایه جنگ را از سر مملکت ما دور کنند!!
حاتم از تنکابن
* این انتظار از وزیر امور خارجه کشورمان وجود داشت که در سفر به نیجریه درباره وضعیت شیخ زکزاکی آن رهبر مظلوم و قهرمان و پدر 6 شهید سؤال کند و برای آزادی او برای درمان و... سخنی بر زبان جاری سازد ولی دریغ از یک حرکت کوچک! شایسته است مجلس عملکرد ضعیف وزیر امور خارجه در حمایت از شخصیت‌های جبهه مقاومت در جهان اسلام را مورد سؤال قرار دهد.
پرتو و 2628---0913
* زبان حال علامه مجاهد زکزاکی فرزند راستین خمینی(ره)، آن شیر دربند مزدوران آمریکائی صهیونیستی و فرزندان شهیدش به خنده‌های جناب ظریف در دیار همتای نیجریه‌ای را در این یک بیت شعر بیان می‌کنم:
گر که نتوانم ستانم داد مظلومی ز ظالم
باز آن خواهم که همکار ستم ‌کاری نباشم
نیکنام
* در پاسخ به آقای علی جنتی وزیر ارشاد که رفع بی‌بندو باری و بدحجابی را از حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه مطالبه کرد عرض می‌کنم: 1- ایشان به رئیس جمهور اقتدا کرده و گناه کم‌کاری زیرمجموعه خود را به گردن دیگران می‌اندازد. 2- تسهیل دسترسی به شبکه‌های مجازی فاسد، وضعیت کنونی سینما، تئاتر، کنسرت‌ها، چاپ کتب گمراه و ضاله، کوتاهی در امر به معروف و نهی از منکر و ترویج بی‌بند و باری به کمک عوامل سینمائی، و غیره باعث شده که تمام زحمات علما و ائمه جمعه و جماعات از بین برود. 3- فرهنگ‌سازی برای هنجارسازی برعهده نهاد وزارت ارشاد است که برخلاف وظیفه عمل کرده است. 4- نهادها و مجموعه‌های وزارت ارشاد معلوم نیست با بودجه‌های کلان به چه کاری مشغول هستند.
استاد آقا
* آیا قوه قضائیه و دستگاههای مرتبط با آن و سازمان اطلاعات  هتاکی خانم فائزه هاشمی علیه اسلامیت نظام را دیده‌اند یا خیر؟ اگر ندیده‌اند ببینند و اگر دیده‌اند و عکس‌العملی نشان نداده‌اند باید گفت از این دستگاههای عریض و طویل توقع بسی بیش‌از این است.
طباطبائی- قم
* کاش قوه قضائیه در مورد پرونده عبدالحسین هراتی اطلاع‌رسانی کند تا مردم از اتهامات این فرد نزدیک به آقای هاشمی رفسنجانی و دانشگاه آزاد که از کشور گریخته است مطلع شوند.
6701---021
* یک ایرانی ساکن مونیخ آلمان هستم، در حادثه تروریستی که در مونیخ رخ داد دو نکته وجود دارد که واجب است به عرض هموطنان شریف و قهرمانم برسانم، رسانه‌های آلمانی بعد از چرخشی غیرحرفه‌ای ابتدا نام فرد را که دیوید بود به علی تغییر دادند. این نوجوان در آلمان به دنیا آمده بود و در خانواده‌ای یهودی‌الاصل که پدر و مادرش ایرانی بودند زندگی می‌کرد اما این واقعیات را برای پروژه اسلام‌هراسی در آلمان سانسور کردند. جالب‌تر اینکه وقتی که اشکان دژاگه برای تیم ملی کشور بازی می‌کرد رسانه‌های آلمان او را «بازیکن آلمانی ایرانی» می‌نامیدند در صورتی که اشکان دژاگه متولد ایران است و چند سال بعد از تولد به آلمان مهاجرت کرده است. به راحتی می‌توان نتیجه گرفت رفتار خصمانه غرب با ایران در موضوع هسته‌ای خلاصه نمی‌شود.
یک ایرانی مقیم مونیخ آلمان
* مردم ایران اسلامی سکوت مجامع بین‌المللی را در سربریدن کودک 11 ساله سوری توسط تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو! مورد حمایت غرب را شدیداً محکوم می‌کند و سکوت آنان را نشان از همبستگی با تروریست‌ها می‌دانند.
میری- گنبد
* نوه ملکه انگلیس در عکسی یک بستنی را به سگ سلطنتی تعارف می‌کند که حامیان حیوانات در این کشور به آن معترض می‌شوند، کمپین تشکیل می‌دهند و می‌گویند لبنیات برای سگ مضر است و نباید نوه ملکه به سگ‌ها بستنی بدهد. اما در سوی دیگری از جهان کودکی 11 ساله توسط گروه‌های تروریستی به اصطلاح میانه‌رو مورد حمایت مستقیم غرب به جرم همکاری با ارتش سوریه سرش بریده می‌شود و حامیان حقوق بشر در همان کشورها خفقان می‌گیرند و چشمانشان نابینا می‌شود.
2914---0912
* شرکت گاز قیمت گاز مصرفی منازل را بی‌سر و صدا افزایش داد. لطفاً مسئولین به مردم اطلاع‌رسانی کنند که این گرانفروشی چند درصد و با چه مجوزی صورت گرفته است؟
حسینی - تبریز
* مدتی است که هزینه‌ای که بابت مصرف آب و برق برای مشترکین محاسبه می‌شود شبیه حقوق‌های نجومی شده است. به طور مثال آب مصرفی ما محاسبه شده 10 هزار تومان ولی مبلغ پرداختی به 45 هزار تومان افزایش یافته است. مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، کارمزد، بهای آب روستائی، آبونمان و...!! وزیر نیرو پاسخ قانع کننده‌ای به مشترکین آب و برق بدهد.
شمس‌آبادی- تهران