شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

یک ماهنامه سینمایی که طی سال‌های اخیر با ریزش مخاطب مواجه شده است، به روش کهنه کاسبی با مرگ هنرمندان و مناسبت‌های ویژه رو آورده است!
این نشریه در شماره اخیر خودش، به بهانه تسلیت درگذشت یک فیلمساز، از رستوران‌ها، مراکز تفریحی، بانک‌ها و... آگهی گرفته‌اند! به این ترتیب که ضمن درج تسلیت از مخاطب دعوت شده تا از خدمات یا محصولات این مراکز استفاده شود!
درج این‌گونه آگهی‌ها که سال‌ها منسوخ شده بود یادآور آگهی‌های روزنامه رستاخیز و ویژه‌نامه‌های مناسبتی در رژیم پهلوی است که مثلا بانک عمران سالروز کودتای 28 مرداد را تبریک می‌گفت آنگاه در یک صفحه روزنامه می‌نوشت: «نرخ سود وام‌های ما را در هیچ بانکی تجربه نخواهید کرد!» را چاپ می‌کرد.





نام:
ایمیل:
* نظر: