kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
راحت‌تر از لندن کار می‌کنم

سلیمی: رسیدن به رکورد 220 کیلوگرم در یک‌ضرب شایعه است

قهرمان المپیک لندن می‌گوید گمانه‌زنی‌هایی که در مورد رکوردهایم در یک‌ضرب زده وجود دارد مستند نیست و نمی‌دانم بر چه اساسی این حرف‌ها زده می‌شود با این حال وزنه‌های خوبی توانسته‌ام بزنم.
رسیدن یا نرسیدن بهداد سلیمی به المپیک ریو یکی از مهم‌ترین خبرهای المپیکی ایران بود که بالاخره مشخص شد که سلیمی دومین المپیک خود را نیز تجربه خواهد کرد. اکنون مهم‌ترین موضوعی که در مورد این وزنه‌بردار وجود دارد بحث رکوردهایش هست و حتی حرف و حدیث در مورد آن زیاد است اما سلیمی خیلی از این اعداد و ارقامی که مطرح می‌شود را شایعه می‌داند و تنها به گفتن اینکه شرایطش خوب است، اکتفا کرد. در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌های سلیمی را در خصوص آخرین وضعیتش می‌خوانید:
* گمانه‌زنی‌هایی که در مورد رکوردهایم در یک‌ضرب وجود دارد و حتی گفته می‌شود به 220 کیلوگرم هم رسیده‌ام‌، صحت ندارد. عده‌ای  شایعه‌سازی می‌کنند، نمی‌دانم روی چه حسابی این حرف‌ها زده می‌شود اما خیلی مستند نیست. البته شرایطم خوب است و وزنه‌های خوبی توانسته‌ام بزنم. در دوضرب نیز توانسته‌ام به وزنه 250 کیلوگرم برسم دنبال افزایش رکورد در روزهای باقی مانده هستم تا به وزنه های خوبی بالاتر از 250 کیلوگرم برسم.
* با توجه به وزنه‌هایی که در تمرینات زده بودم، شورای عالی فنی لطف داشتند و من را برای المپیک انتخاب کردند. با این حال هر زمان که بگویند آمادگی رکوردگیری دارم. البته در تمرینات به وزنه‌هایی رسیدم که نمی‌توان گفت ایده‌آل اما خوب است.  اعضا شورای فنی نیز از وضعیت من با خبر هستند، حالا بازهم تابع تصمیمات هستم.
* نسبت به المپیک لندن یک مقدار فشارها از روی من برداشته شده  و راحت‌تر کار می‌کنم زیرا استرسم کمتر است. با توجه به وزنه‌هایی که کیانوش و سهراب زده‌اند، الان توقعات از آنها بیشتر است. همین موضوع باعث می‌شود با خیال راحت‌تری کار کنم.