kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
تصادف وزنه‌بردار دسته سنگین وزن تیم ملی

مولایی: کمیته فنی برای المپیک یک جوان را به من ترجیح داد

صبح روز پنجشنبه خبر تصادف بهادر مولایی وزنه‌بردار دسته سنگین وزن تیم ملی کشورمان رسانه‌ای شد. ابوالقاسم عباسی معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: متأسفانه بر اثر برخورد خودروی نیسان با پراید حامل بهادر مولایی و پدربزرگش در محور هراز، پدربزرگ‌ بهادر مولایی در دم فوت کرد. در این حادثه بهادر مولایی دچار جراحت سنگینی شده و در بخش ICU بیمارستان 17 شهریور آمل بستری است.


وزنه‌بردار سنگین وزن کشورمان خواب‌آلودگی را عامل تصادف حادثه‌سازش عنوان کرد.

بعد از انتشار این خبر، برخی از اعضای خانواده وزنه‌برداری از جمله علی مرادی رئیس فدراسیون، نواب نصیر شلال و کیانوش رستمی بر بالین بهادر مولایی حاضر شدند تا از نزدیک جویای حال این قهرمان شوند. خوشبختانه خبرهای مخابره شده در روز جمعه حکایت از آن داشت که وضعیت مولایی رو به بهبود است و وی از آمل به بیمارستان ساری منتقل شده است.
در همین خصوص روز گذشته وزیر ورزش و جوانان در دستوری پیگیری وضعیت بهادر مولایی پس از سانحه تصادف را خواستار شد. حمید گرشاسبی مدیر کل حوزه وزارتی با اعلام این خبر عنوان داشت: بعد از این حادثه ناگوار برای قهرمان عزیز ایران، وزیر ورزش دستور پیگیری داد و مدیران استان و فدراسیون پزشکی - ورزشی تمامی مراحل روند درمان بهادر مولایی را دنبال می‌کنند.
مولایی: باید دوباره جراحی کنم
خود بهادر مولایی نیز در تشریح دلایل رخ دادن این حادثه ناگوار عنوان داشت: در جاده مشغول رانندگی بودم اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف شدنم از المپیک بود. در این بین یک لحظه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم چه شد. وی درباره آسیب‌دیدگی‌اش گفت: از ناحیه لگن، کتف و عضله آرنج دست چپ دچار آسیب‌دیدگی شده‌ام و نیازمند عمل جراحی مجدد هستم. مولایی که با بخش خبری سیما صحبت می‌‌‌کرد در ادامه افزود: در اردوی کلاچای رکوردگیری انجام شد و گفتند اصلی‌‌ترین رکوردگیری المپیک است که من هم وزنه زدم، اما هاشمی اوت کرد و باید خط می‌خورد اما نخورد. باز هم چهارشنبه هفته گذشته او را در رکوردگیری شرکت دادند، اما باز هم وزنه زد و خراب کرد با این وجود دوباره او را نگه داشتند در حالی که من و براری خوب کار کردیم و در نهایت منجر به حذف من شد.  وزنه‌بردار سنگین‌وزن کشورمان درباره جلسه شورای فنی تصریح کرد: در این جلسه از 26 رأی که 13 نفر رای دادند، 12 رأی به براری، 10 رأی به هاشمی و 4 رأی به من تعلق گرفت که مرا خط زدند. برای من جای تعجب بود که چطور کمیته فنی با این همه تجربه در این 10 سال شناختی از من نداشته و جوانی را که یک سال است به اردوی تیم ملی آمده است انتخاب کردند. واقعاً‌ متأسفم.