kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

افتتاح بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر در استان فارس

همزمان با سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به استان فارس، چهار هزار و 371 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف این استان به بهره‌برداری رسید.


در آئینی با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در لپویی شیراز برگزار شد این تعداد واحد مسکونی به نمایندگی از هفت شهر دیگر این استان شامل کازرون، فسا، نی‌ریز، داراب، ارسنجان، پاسارگاد و قیر و کارزین افتتاح شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در مراسم افتتاح این طرحها گفت: از این تعداد مسکن چهارهزار واحد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و 371 واحد نیز در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
خداداد مقبلی افزود: بیش از یکهزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات دولتی توسط بانک مسکن به متقاضیان این واحدها پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 112 هزار و 247 واحد مسکونی تحت عنوان مسکن مهر در این استان در دست اجرا است تصریح کرد: 54 هزار و 463 واحد آن مربوط به راه و شهرسازی استان فارس، 6 هزار و 988 واحد مربوط به راه و شهرسازی لارستان، 26هزار و 863 واحد مربوط به شهر جدید صدرا و مابقی نیز برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
خلیل رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس در این مراسم گفت: با افتتاح طرحهای مسکن مهر لپویی جمعیت 9 هزار نفری این شهر به حدود 22 هزار نفر می‌رسد که باید متناسب با نیازهای درمانی، آموزشی و دیگر موارد ساکنان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.