kayhan.ir

کد خبر: ۷۹۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تمام قدم‌هایی  که روز راهپیمایی قدس را گرامی داشتند می‌بوسم و با جان و دل برای آزادی قبله اول مسلمین دعا می‌کنم و ما امت انقلابی برای رهایی آن از رژیم صهیونیستی همراه و هم‌قدم مردم مظلوم فلسطین، مبارزه خواهیم کرد.
خوبرو- خوانسار
* تشکر می‌کنم از امت حزب‌الله و انقلابی که با حضور پرشکوه خود در روز قدس با آرمان‌‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و در جهان چون ستاره‌ای درخشیدند و برای محو شدن رژیم صهیونیستی مصمم‌تر از همیشه قدم برداشتند.
0219---031 و 8756---0912
* انتظار جامعه در قبال این همه افشاگری از تخلفات دولت محاکمه علنی خاطیان است، نباید قوه قضاییه در این امر کوتاه بیاید. افکار عمومی جامعه پیگیری و محاکمه را انتظار دارند نه اینکه تنها به اصلاح قانون پرداخت حقوق مدیران در مجلس و پذیرش استعفای مدیران متخلف ختم شود.
0090---0939
* وقتی رئیس‌جمهور از حقوق‌های نجومی اشرافی برخی مدیران خودش اظهار بی‌اطلاعی می‌کند این سؤال پیش می‌آید که دولت محترم چگونه می‌تواند از وضع کشور و توافق حاصل از برجام اطلاع داشته باشد! از گفته‌های خود آقای روحانی می‌شد پی برد که این دولت به همه جا نگاه می‌کند الا وظیفه اصلی دولت در قبال مردم.
4810---0912
* از دستگاه قضائی انتظار است در بحث فیش‌های نجومی ابتدا مجرمین را وادار به استرداد وجوه اضافی دریافتی به بیت‌المال نمایند سپس محاکمه عادلانه و در نهایت اخراج نمایند. اخراج قبل از دو اقدام فوق درست نیست.
گلرنگی- قم
* آیا مردم برخورد با مدیران با حقوق‌های نجومی را به زودی خواهند دید؟
5726---0919
* دعای مردم روزه‌دار در این ماه رمضان همیشه همراه کیهان خواهد بود و آنانی  که شما را به عنوان نشر اکاذیب به دادگاه خوانده‌اند، نمی‌بخشند. مردم زخم‌خورده به داشتن شما دلگرم هستند.
پرویز رحمانی- تاکستان
* مردم شریف و فهیم ایران با عزت و کرامت، سختی‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی را با صبر و قناعت تحمل می‌کنند. ولی مسئله حرام‌خواری و دزدی از بیت‌المال در قالب حقوق‌های نجومی برخی ویژه‌خواران و اشرافی‌گری مسئولین ذره‌ای برایشان قابل هضم و توجیه نیست!
قاسمی- رودسر
* اشرافی‌گری در دولت تدبیر ادامه همان اشرافی‌گری دولت سازندگی است که با ایجاد و تقویت فاصله طبقاتی در بین مردم، غنی روز به روز غنی‌تر و ضعیف روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.
9678---0912
* بعد از اعلام تورم تک رقمی از سوی دولت به یکباره دلار رشد کرده است و ارزش پول ملی کم شده است و آنچه که دیده می‌شود افزایش قیمت اجناس است که موجب کوچک‌تر شدن سفره‌های مردم شده است. حالا دیگر چه کسی از سوی دولت متهم این اوضاع نامطلوب خوانده خواهد شد خدا می‌داند!
5591---0912
* دولت اعلام کرده تورم تک رقمی شده در صورتی که خرما در این ماه مبارک قیمتی دو برابری داشته، شکر 1500 تومان افزایش قیمت داشته و سایر اجناس مصرفی دیگر مردم بیش از 40 درصد گران شده است، لطفاً مسئولان توضیح بیشتری بدهند این تورم تک رقمی که می‌گویند یعنی چه؟
2787---021
* خداوند را شاکرم که جدایی انگلیس از اروپا و شکاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا باعث شد ساده‌لوحان داخلی بفهمند اتکای به غرب بی‌فایده است.
1436---021
* بعضی از کسانی که امروز صحبت از دیدگاه شهید بهشتی می‌کنند در گذشته مقابل ایشان بودند و سرسختانه از بنی‌صدر دفاع می‌کردند چه شده که امروز رنگ عوض کرده‌اند؟
8180---0903
* دولت پاسخ بدهد چرا مشکل چایکاران استان گیلان را حل نمی‌کند؟ واقعیت این است که وضعیت اقتصاد و معیشت این قشر هر سال نسبت به قبل بدتر می‌شود.
آب پیکر
* از مدیران با حقوق‌های نجومی می‌خواهم اگر زحمت نیست افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت تامین اجتماعی را پرداخت کنند تا این چند روزه از ماه مبارک رمضان باقی است با غذای سالم و گرم روزه بگیریم. با 5 فرزند لیسانس بیکار در رنج و مشقت هستیم!
رجب‌پور
* برخی غفلت‌ها باعث شده تحرکات اقتصادی دشمن از بعضی شهرهای غیر تهران کلید بخورد. مطابق گزارش تهیه شده توسط روزنامه کیهان باخبر شدیم پای شرکت صهیونیستی کارفور به شهرستان همدان باز شده است. امیدواریم دولتمردان به موضوع حساسیت نشان بدهند.
4844---0936
* ساکن حاشیه شهر تهران در منطقه شهریار هستم، در منطقه سکونت ما سگ‌های ولگرد آن‌قدر زیاد شده‌اند که برای رفتن به محل کار در صبح زود، اهالی منطقه با خطر حمله این سگ‌ها رو‌به‌رویند، که چندین حادثه تلخ هم به همراه داشته است از مسئولان تقاضا دارم یک فکری هم به حال ما بکنند از یک طرف وضع نامطلوب اقتصادی و یک طرف دیگر نبودن امنیت جانی برای رفت و آمد خانواده‌هایمان به موضوع آزار‌دهند‌ه‌ای بدل شده است.
1985---0919
* بلیط هواپیما برای جانبازان نیم بها محاسبه می‌شد تا جانبازان به دلیل مشکلات جسمی، کمتر در سفرهای طولانی اذیت شوند. در این دولت هر بار برای تهیه بلیط اقدام می‌کنم می‌گویند پر شده و یا سهمیه‌ها کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب در  این مدت بنده موفق به تهیه بلیط نشده‌ام. از مسئولان درخواست رفع موانع موجود را دارم.
0363---021
* شهر الیگودرز با داشتن منطقه‌ای تفریحی به نام آبشار سفید که پذیرای مسافران زیادی در ایام تعطیلات سال، به خصوص تابستان است اما هزینه‌ پارک خودرو 5 هزار تومان است و به عنوان ورودی هر فرد به مجموعه هزار تومان از مسافران گرفته می‌شود. با پیگیری از مسئولان شهر الیگودرز به جواب قانع‌کننده‌ای نرسیدم، فراهم کردن محیط‌هایی برای رفاه و تفریح خانواده‌ها نباید این قدر پرهزینه باشد. مسئولان شهر الیگودرز لطفا پیگیری کنند.
8142---031
* به دلیل گم کردن قبض برق منزلم به اداره برق سعادت‌آباد مراجعه کردم تا در صورت امکان با تهیه فیش المثنی بتوانم به موقع قبض برق را پرداخت کنم، متاسفانه نه تنها با بنده همکاری نداشتند حتی با برخورد ناشایسته‌ای بدرقه‌ام کردند.
8942---0912
* شرکت مخابرات بدون نظر مشتری پیامک‌های تبلیغاتی را با حجم بالا، برای مشترکین، ارسال می‌کند، در صورت انصراف مشترک از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، متاسفانه پیامک‌های بانکی هم قطع می‌شود! لطفا پیگیری کنید.
2264---0917
 پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 95/2/30 چاپ شده با مضمون نظارت بر غرفه‌های فروش در ایستگاه آزادی ضمن تشکر از این مسافر گرامی به آگاهی می‌رساند: به اشکال گوناگون بر عملکرد فروش غرفه‌های موجود در ایستگاه‌ها نظارت می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، با صاحب آن غرفه برخورد خواهد شد.