kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش انجام شد

برگزاری بزرگداشت سربازان جان‌باخته حادثه واژگونی اتوبوس شیراز

مراسم بزرگداشت 13 سرباز ارتش که در حادثه واژگونی اتوبوس در فارس جان باختند با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در شیراز برگزار شد.




به گزارش ایرنا از شیراز، سرتیپ احمدرضا پوردستان دیروز در این مراسم که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ برگزار شد اظهار داشت: خوشایندسازی محیط پادگان‌ها از برنامه‌های اصلی ما در ارتش است که تاکنون با همت و جدیت دنبال شده است.
وی افزود: به منظور تربیت و آموزش سربازان تمرکز ما بر روی مراکز آموزشی و پادگان‌هاست و برای انجام این کار از فرماندهان مؤمن و خوش رفتار با سربازان در پادگان‌ها استفاده می‌کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به این اصل با فرماندهانی که در مراکز آموزشی با سربازان رفتار مناسب ندارند برکنار شده و می‌شوند و در این زمینه عزم جدی داریم.
پوردستان گفت: بر این باوریم سربازان، فرزندان و امانت ما هستند و ما باید امانت‌داری کنیم و با مصیبتی که با حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان در دوم تیر ماه امسال رخ داد احساس می‌کنیم فرزندان خودمان را از دست داده‌ایم.
این مقام ارشد نظامی ادامه داد: سربازان سانحه دیده در حادثه واژگونی اتوبوس دوره آموزشی را پشت سر گذاشته بودند و با حضور در لباس سربازی برای دفاع از میهن اعلام آمادگی کرده بودند اما این عزم آنها با هجرتشان همراه بود و خانواده‌های سربازان داغدار در این حادثه باید تسلیم رضای خداوند باشند.
امیرپوردستان اضافه کرد: حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان، بسیار دلخراش و سخت بود.
پوردستان بیان کرد: باید نسبت به هدف مشترک که همانا تقویت نیروهای مسلح است اهتمام جدی داشته باشیم.