kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب:

فرهنگ غنی اسلام می‌تواند نسل جوان را بیمه کند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: فرهنگ غنی اسلام می‌تواند نسل جوان را در مقابل هجمه‌های همه‌جانبه دشمن بیمه و واکسینه کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی دیروز در مراسم معارفه آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب متولی جدید  آستان مقدس احمدی و محمدی در شیراز اظهار کرد: نقشی که امام‌زادگان در کشور ما دارند، بی‌نظیر است و برکات زیادی نیز برای کشور داشته‌اند.
وی گفت:  یکی از برکات این امام‌زادگان مسلمان شدن منطقه شمال کشور به دست ایشان است، چرا که خلفای جور نتوانستند به دلیل موقعیت جغرافیایی به این منطقه وارد شده ولی با برکت و عنایت امام‌زادگان جلیل‌القدر مردم این منطقه از ابتدای آشنایی با اسلامی به مذهب تشیع گرویدند.
وی با اشاره به هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان و ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب از وضعیت فرهنگی جامعه خاطر نشان کرد: این امام‌زادگان می‌توانند بهترین وسیله برای حفظ جوانان باشد، دشمن از هیچ راهی نتوانسته به نظام اسلام ضربه بزند و اکنون از حربه ماهواره استفاده می‌کند.
وی تصریح کرد: امروز ماهواره حتی به درون خانه‌های ملت نفوذ کرده و این به لحاظ فرهنگی بسیار خطرناک است.
محمدی گلپایگانی گفت: استان فارس به دلیل میزبانی احمد بن موسی(ع) باید به خود ببالد و مسئولان استان باید در خدمت آستان مقدس شاهچراغ باشند و تمام امکانات خود را برای خدمت و توسعه این آستان به کار گیرد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه شیراز به جایگاه واقعی خود که سومین حرم اهل بیت است دست یابد، افزود: سومین حرم اهل‌بیت(ع) در آینده باید پذیرای زائران اهل بیت از تمام کشورهای اسلامی باشد.
وی در پایان متن حکم رهبر معظم انقلاب را قرائت و حکم را به آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب اعطا کرد.